E-learning Day już 4 czerwca!

E-learning Day już 4 czerwca!

Brief.pl / Patronaty

SEKA.edu jest organizatorem konferencji dotyczącej innowacji w e-learningu, skierowanej do osób odpowiedzialnych za rozwój pracowników w firmach. Odbędzie się ona 4 czerwca w Warszawie, pod patronatem merytorycznym Wolters Kluwer. Wśród prelegentów znajdą się międzynarodowi eksperci i case studies z polskich firm.

-

Konferencja odpowie uczestnikom na pytanie – jak budować przewagę konkurencyjną poprzez tworzenie innowacyjnej, stale uczącej się firmy. W programie:

  • case studies z polskich firm – najlepsze praktyki w e-learningu
  • najnowsze rozwiązania e-learningowe
  • sztuczna inteligencja stosowana w systemach szkoleniowych
  • systemy e-learningowe w chmurze (cloud learning)
  • rozszerzona rzeczywistość w grach szkoleniowych
  • praktyczne rozwiązania szkoleniowe w formule social learning
  • 10 powodów, dla których e-learning nie działa
  • uczenie się „w międzyczasie” – motywacja, nawyki i rozrywka
  • smartfony i tablety w szkoleniach
  • bezpieczeństwo danych a wykorzystanie prywatnych telefonów w pracy (BYOD)
  • testowanie najnowszych technologii

 

Trzy perspektywy e-learningu

Na e-learning spojrzymy z trzech perspektyw: człowieka (pracownika), technologii i biznesu.

 Biznes

Technologia i najnowsze rozwiązania teleinformatyczne mają dla biznesu wartość, jeśli umożliwiają efektywniejsze procesy rozwojowe przy obniżeniu realnych kosztów i prowadzą do wzrostu motywacji pracowników. Jak dobierać narzędzia szkoleniowe, by najefektywniej realizować zadania biznesowe? W tej części przedstawimy e-learningowe case studies z polskich firm.

 Technologie

Świat oferuje nam coraz więcej technologii, coraz więcej możliwości. Co wybierzemy? E-learning, rozszerzona rzeczywistość, pigułki wiedzy, mobile learning, BYOD, sztuczna inteligencja – dronn… Czy nauka zaczyna być rozrywką? Jak odnaleźć się w labiryncie wszystkich nowych możliwości? Jak nie pozostać w tyle? Zapraszamy do testowania i doświadczania wraz z nami najnowszych technologii dla biznesu!

 Człowiek

Najważniejszy jest człowiek. Kluczowa jest jego motywacja i możliwość uczenia się – nauka tu i teraz i szybki dostęp do wiedzy. Uczący się pracownik, który korzysta z systemu szkoleń, działań rozwojowych oraz narzędzi umożliwiającymi szybką komunikację i wymianę doświadczeń, dynamicznie się rozwija, staje się twórcą nowych rozwiązań. W jednej firmie współpracuje ze sobą kilka generacji, a także osoby z różnych kręgów kulturowych. Będziemy rozmawiać o tym, jak stosować media społecznościowe (social learning), jak najefektywniej wdrożyć metodę 70/20/10, jak style uczenia się wpływają na motywację do rozwoju oraz jak projektować efektywne rozwiązania szkoleniowe.

 

Do kogo jest skierowana?

Konferencja jest skierowana do osób odpowiedzialnych za budowanie strategii rozwoju zasobów ludzkich, zarządzanie wiedzą i szkoleniami. W konferencji weźmie udział kilkaset osób:

  • kadra kierownicza największych polskich przedsiębiorstw
  • HR Biznes Partnerzy oraz pracownicy działów HR, odpowiedzialni za rozwój biznesu i podejmujący decyzję o inwestycjach w kapitał ludzki i za rozwój pracowników w organizacji
  • osoby zainteresowane szkoleniami e-learningowymi, blended learningiem, mobile learningiem, rapid learningiem
  • pasjonatów nowych technologii w uczeniu.

 

Prelegenci zagraniczni

Prelekcje będą prowadzone przez międzynarodowych ekspertów w obszarze e-learningu, nowych technologii i rozwoju człowieka.

 

Sally-Ann Moore

Zaliczana do grona 10 najbardziej wpływowych osób w Europie na rynku e-learningowym. Ma ponad 22 lata doświadczenia w branży e-learningowej - na swoim koncie ma przygotowanie i realizację e-szkoleń dla ponad 1,2 mln użytkowników. Pomysłodawczyni i organizator (od 2000 roku) eLearnExpo, iLearning Forum w Paryżu oraz Enterprise Learning Chinach.

 

Steven Dineen

Ekspert w obszarze LMS, social learning i cloud learning. Założył FUSE, aby demokratyzować dostęp do wiedzy. Zmienia uczenie się w społeczne doświadczenie edukacyjne.

 

Gerry Griffin

Dyrektor zarządzający Skill-Pill i M-Learning. Ekspert w obszarze Mobile Learning. Częsty komentator telewizyjny na temat rozwoju sieci Web, wykładał w Stanach Zjednoczonych, Europie, Azji i Afryce. Zrewolucjonizował podejście do mobile learningu projektując kontent, który ze swojej natury jest mobilny – Skill Pill.

 

Perry Timms

Nazywa siebie Punk HR-owcem, a swoje metody Hacking HR-em – wprowadza nowe aplikacje do tradycyjnie działającego systemu, jego innowacyjne pomysły znacznie dynamizują HR. Jest uznanym praktykiem social media: bloguje i jest aktywny na LinkedIn i Twitterze, co zaowocowało wybraniem go jako siódmego na liście „Top 20 HR Power Tweeters” w 2012 roku. Jest nieustającym czytelnikiem, rozentuzjazmowanym networkerem i nienasyconym uczniem. Mówi o sobie, że jest „życioholikiem”.

 

Bruno Rouffaer

Posiada ponad 25 lat doswiadczenia w pracy z kadrą zarządzającą. Autor książki: “NO WAY: Big Bad Boss Era is Over! Ekspert w obszarze przywództwa przyszłości, zmiany, pięciu pokoleń pracujących razem, Workplace 2020. Socjolog, konsultant, coach. Prowadził wiele projektów zwiększających efektywność organizacji w takich firmach jak: Boston Scientific, Astra Zeneca, Accor Corporation czy BNP PARIBAS FORTIS.

 

 

Patroni Medialni

Patroni medialni wydarzenia to Personel Plus, Pracuj.pl, Radio PIN, BRIEF, Gazeta Praca, HRNews, eGospodarka.pl

 Partnerzy Merytoryczni

Partnerami merytorycznymi są: Pirios, Modessqe, Mediaflex, Skill Pills, FUSE, Sparrow Skills, ClickMeeting, Światłowód Wiedzy.

 

Więcej informacji na:

www.elearning-day.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.