Google traci fundamenty

Google traci fundamenty

Brief.pl / Aktualności

Po ośmiu latach Vic Gundotra zrezygnował z pracy dla Google. Wiadomość o jego decyzji szybko obiegła świat i wywołała falę spekulacji na temat przyszłości Google+.

-

Gundotra jest odpowiedzialny za zbudowanie od podstaw serwisu społecznościowego, w założeniu konkurencyjnego dla Facebooka, czy Twittera. Mimo, że platforma nie odniosła sukcesu na tak dużą skalę, jak przewidywano, to nie ma wątpliwości, że dotychczasowy prezes Google+ był najlepszym ambasadorem marki, a jego odejście będzie dużym ciosem dla giganta.

::

Zobacz również:

Google i UW uruchamiają Digital Economy Lab

::

Wiadomość o odejściu Vic Gundotra zamieścił na Google+, nie argumentując wprost swojej decyzji. W bardzo osobistej notce przytoczył historię niespodziewanej śmierci wujka swojej żony. Poruszony tym wydarzeniem zaczął zastanawiać się nad swoją przyszłością i postanowił, że czas na zmiany. Można jedynie domniemać, co faktycznie było bodźcem do podjęcia tak poważnych kroków. Amerykańskie media doszukują się przyczyn w porażce Google+, który w prawdzie pozyskał kilkaset milionów użytkowników, ale wciąż nie stanowi konkurencji dla Facebooka. Cokolwiek wpłynęło na decyzję Vica Gundotry, jego odejście jest nieocenioną stratą dla Google. Na jego zastępcę został wybrany Dave Besbris, który z firmą związany jest od 2008 roku.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.