Google traci fundamenty

Google traci fundamenty

Brief.pl / Aktualności

Po ośmiu latach Vic Gundotra zrezygnował z pracy dla Google. Wiadomość o jego decyzji szybko obiegła świat i wywołała falę spekulacji na temat przyszłości Google+.

-

Gundotra jest odpowiedzialny za zbudowanie od podstaw serwisu społecznościowego, w założeniu konkurencyjnego dla Facebooka, czy Twittera. Mimo, że platforma nie odniosła sukcesu na tak dużą skalę, jak przewidywano, to nie ma wątpliwości, że dotychczasowy prezes Google+ był najlepszym ambasadorem marki, a jego odejście będzie dużym ciosem dla giganta.

::

Zobacz również:

Google i UW uruchamiają Digital Economy Lab

::

Wiadomość o odejściu Vic Gundotra zamieścił na Google+, nie argumentując wprost swojej decyzji. W bardzo osobistej notce przytoczył historię niespodziewanej śmierci wujka swojej żony. Poruszony tym wydarzeniem zaczął zastanawiać się nad swoją przyszłością i postanowił, że czas na zmiany. Można jedynie domniemać, co faktycznie było bodźcem do podjęcia tak poważnych kroków. Amerykańskie media doszukują się przyczyn w porażce Google+, który w prawdzie pozyskał kilkaset milionów użytkowników, ale wciąż nie stanowi konkurencji dla Facebooka. Cokolwiek wpłynęło na decyzję Vica Gundotry, jego odejście jest nieocenioną stratą dla Google. Na jego zastępcę został wybrany Dave Besbris, który z firmą związany jest od 2008 roku.

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.