Google traci fundamenty

Google traci fundamenty

Brief.pl / Aktualności

Po ośmiu latach Vic Gundotra zrezygnował z pracy dla Google. Wiadomość o jego decyzji szybko obiegła świat i wywołała falę spekulacji na temat przyszłości Google+.

-

Gundotra jest odpowiedzialny za zbudowanie od podstaw serwisu społecznościowego, w założeniu konkurencyjnego dla Facebooka, czy Twittera. Mimo, że platforma nie odniosła sukcesu na tak dużą skalę, jak przewidywano, to nie ma wątpliwości, że dotychczasowy prezes Google+ był najlepszym ambasadorem marki, a jego odejście będzie dużym ciosem dla giganta.

::

Zobacz również:

Google i UW uruchamiają Digital Economy Lab

::

Wiadomość o odejściu Vic Gundotra zamieścił na Google+, nie argumentując wprost swojej decyzji. W bardzo osobistej notce przytoczył historię niespodziewanej śmierci wujka swojej żony. Poruszony tym wydarzeniem zaczął zastanawiać się nad swoją przyszłością i postanowił, że czas na zmiany. Można jedynie domniemać, co faktycznie było bodźcem do podjęcia tak poważnych kroków. Amerykańskie media doszukują się przyczyn w porażce Google+, który w prawdzie pozyskał kilkaset milionów użytkowników, ale wciąż nie stanowi konkurencji dla Facebooka. Cokolwiek wpłynęło na decyzję Vica Gundotry, jego odejście jest nieocenioną stratą dla Google. Na jego zastępcę został wybrany Dave Besbris, który z firmą związany jest od 2008 roku.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.