Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Brief.pl / Aktualności

Witamy po weekendzie majowym. Mamy nadzieję, że jesteście wypoczęci i naładowani energią do pracy. Na rozgrzewkę zachęcamy do zapoznania się najbardziej popularnymi wpisami minionego tygodnia.

-

Brief for Poland: nowy magazyn na rynku

Brief for Poland to nowy magazyn z 12-letnią tradycją jako sekcja w magazynie Brief. Zapraszamy do lektury. Poniżej zamieściliśmy link do wersji pdf.

Brief for Poland

::

Rekord polskiego crowdfundingu!

Dla miłośników literatury i gier planszowych szykuje się ciekawa propozycja. Gra zainspirowana bestsellerową powieścią Jarosława Grzędowicza Pan Lodowego Ogrodu doczeka się swojej premiery dzięki finansowaniu społecznościowemu na platformie Wspieram.to. Jest to pierwszy projekt, który na polskim serwisie crowdfundingowym przekroczył magiczny próg 100 tys. złotych.

Wspieram to

::

Polscy blogerzy dla Costa Coffee

W londyńskiej palarni Costa Coffee spotkało się zamiłowanie do pisania ze sztuką parzenia kawy. Znani polscy blogerzy i vlogerzy: Jessica Mercedes Kirschner, Andrzej Tucholski, Włodek Markowicz i Karol Paciorek zostali zaproszeni do współpracy z popularną na polskim rynku siecią kawiarni. Mieli okazję spotkać się z ekspertami w dziedzinie parzenia kawy i baristami, którzy pracują z pasją. Teraz blogerzy zapraszają swoich widzów i czytelników na spotkania do warszawskich kawiarni.

Costa Coffee blogerzy

::

21:37 do 10:15 – hejterzy ewoluują. To dopiero początek

Felieton Mikołaja Nowaka o różnicach w postrzeganiu przez media i społeczeństwo dwóch ważnych dla Polaków wydarzeń - śmierci Jana Pawła II oraz jego kanonizacji.

Darek Pela

::

Nike: spot z gwiazdami

Tym razem Nike poszedł na całego! W nowym czterominutowym spocie Nike występują najlepsi wirtuozi piłki nożnej wraz z plejadą słynnych gości specjalnych, takich jak Kobe Bryant, Jon Jones, Anderson Silva, Irina Shayk czy… bohater komiksów Incredible Hulk.

Nike Risk

 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.