Dekoral zbada preferencje kolorystyczne

Brief.pl / Inspiracje

Ruszyła kampania „Kolorowa Polska”, realizowana przez agencję Biuro Podróży Reklamy dla Dekoral Fashion. Kampania ma na celu poznanie preferencji kolorystycznych Polaków. Działania są zaplanowane do końca 2014 roku.

-

Kolorowa Polska to ogólnopolska kampania badawcza, mająca na celu zbadać gusta kolorystyczne badanych. Podczas trwania kampanii Biuro Podróży Reklamy bada preferencje kolorystyczne Polaków w kontekście ich miejsca zamieszkania, płci, wieku oraz skojarzeń. Kampania jest realizowana przy wykorzystaniu zarówno narzędzi on-line, jak i działań ambientowych.

 BPR podczas akcji „Kolorowa Polska” zbiera dane w Internecie oraz na ulicach wybranych polskich miast. Dane gromadzone w trakcie akcji będą automatycznie aktualizowane na stronie www.KolorowaPolska.pl, w formie infografik i podsumowań. W Internecie jednocześnie rusza kampania bannerowa opracowana przez Biuro Podróży Reklamy. Jest ona pozbawiona brandingu, za to koncentruje uwagę właśnie na różnych kolorach. W zależności od tego, w jaki kolor banneru kliknie użytkownik, wyświetli mu się inna wersja kolorystyczna strony i otrzyma on inne informacje. W akcji rejestrowana będzie liczba kliknięć w bannery i wszelkie dane demograficzne pobierane za pomocą Facebooka za zgodą użytkowników oraz dane podane przez ankietowanych w trakcie badania. Pozyskane informacje zostaną wykorzystane w artykułach i innych materiałach kierowanych do mediów w ramach kampanii PR.

- Przygotowaliśmy ponad 3 700 kolorowych bannerów w systemie reklamowym, jest to pierwsza tego typu akcja w polskim Internecie. Cieszę się, że Dekoral Fashion dostrzega potencjał takiego nietypowego rozwiązania. Spodziewamy się, że dzięki temu uda się wzbudzić zaciekawienie Internautów, już dawno zmęczonych krzykliwymi i nachalnymi reklamami display. Przygotowania do akcji zajęły kilka miesięcy, a dziś mogę powiedzieć, że efekt jest dokładnie taki, na jakim nam zależało – estetyczny, interesujący i subtelny – dodaje Robert Sosnowski, dyrektor zarządzający Biura Podróży Reklamy.

 

Przykładowy banner: link

Kampania rozpoczęła się w drugiej połowie kwietnia i potrwa do końca 2014 roku. Za nadzór nad kampanią po stronie klienta odpowiada Wojciech Kapelusz – online marketing manager, natomiast po stronie agencji – Maciej Mazur, project manager oraz Robert Sosnowski, managing director.

Tagi:

Dekoral

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.