Dekoral zbada preferencje kolorystyczne

Brief.pl / Inspiracje

Ruszyła kampania „Kolorowa Polska”, realizowana przez agencję Biuro Podróży Reklamy dla Dekoral Fashion. Kampania ma na celu poznanie preferencji kolorystycznych Polaków. Działania są zaplanowane do końca 2014 roku.

-

Kolorowa Polska to ogólnopolska kampania badawcza, mająca na celu zbadać gusta kolorystyczne badanych. Podczas trwania kampanii Biuro Podróży Reklamy bada preferencje kolorystyczne Polaków w kontekście ich miejsca zamieszkania, płci, wieku oraz skojarzeń. Kampania jest realizowana przy wykorzystaniu zarówno narzędzi on-line, jak i działań ambientowych.

 BPR podczas akcji „Kolorowa Polska” zbiera dane w Internecie oraz na ulicach wybranych polskich miast. Dane gromadzone w trakcie akcji będą automatycznie aktualizowane na stronie www.KolorowaPolska.pl, w formie infografik i podsumowań. W Internecie jednocześnie rusza kampania bannerowa opracowana przez Biuro Podróży Reklamy. Jest ona pozbawiona brandingu, za to koncentruje uwagę właśnie na różnych kolorach. W zależności od tego, w jaki kolor banneru kliknie użytkownik, wyświetli mu się inna wersja kolorystyczna strony i otrzyma on inne informacje. W akcji rejestrowana będzie liczba kliknięć w bannery i wszelkie dane demograficzne pobierane za pomocą Facebooka za zgodą użytkowników oraz dane podane przez ankietowanych w trakcie badania. Pozyskane informacje zostaną wykorzystane w artykułach i innych materiałach kierowanych do mediów w ramach kampanii PR.

- Przygotowaliśmy ponad 3 700 kolorowych bannerów w systemie reklamowym, jest to pierwsza tego typu akcja w polskim Internecie. Cieszę się, że Dekoral Fashion dostrzega potencjał takiego nietypowego rozwiązania. Spodziewamy się, że dzięki temu uda się wzbudzić zaciekawienie Internautów, już dawno zmęczonych krzykliwymi i nachalnymi reklamami display. Przygotowania do akcji zajęły kilka miesięcy, a dziś mogę powiedzieć, że efekt jest dokładnie taki, na jakim nam zależało – estetyczny, interesujący i subtelny – dodaje Robert Sosnowski, dyrektor zarządzający Biura Podróży Reklamy.

 

Przykładowy banner: link

Kampania rozpoczęła się w drugiej połowie kwietnia i potrwa do końca 2014 roku. Za nadzór nad kampanią po stronie klienta odpowiada Wojciech Kapelusz – online marketing manager, natomiast po stronie agencji – Maciej Mazur, project manager oraz Robert Sosnowski, managing director.

Tagi:

Dekoral

Zobacz inne polecane artykuły

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Brief.pl / Aktualności

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA
Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Paweł Kowalewski, pełniący stanowisko Global Vice President objął dodatkowo stanowisko VP Area Director Europe. Paweł jest jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA i w dalszym ciągu odpowiadać będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie. Nowe obowiązki objął w niedzielę podczas IAA Executive Committee Meeting w Cannes.