Po zdrowie do internetu

Po zdrowie do internetu

Magazyn / Aktualności

Ponad 40 proc. użytkowników internetu w Polsce przegląda serwisy poświęcone zdrowiu i medycynie, a niemal 10 proc. robi zakupy w internetowych aptekach – wynika z analizy przeprowadzonej przez Gemius.

-

Najbardziej żądne informacji związanych ze zdrowiem i medycyną są kobiety, które stanowią 57 proc. osób ich poszukujących. 29 proc. z nich zalicza się do grupy wiekowej 25 – 34 lata. 40 proc. z nich posiada wykształcenie średnie, a 40 proc. – wyższe.
Wśród nich przeważają mieszkańcy wsi, którzy stanowią 32 proc. grupy, oraz miast o liczbie mieszkańców powyżej 500 tys. – stanowią 17 proc. Najliczniej reprezentowane województwa to mazowieckie i śląskie, z których pochodzi odpowiednio 14 proc. i 13 proc. osób szukających w sieci informacji na tematy zdrowotne.

Z analizy Gemius wynika ponadto, że częściej wiedzy o zdrowiu Polacy szukają zimą – np. we wrześniu zainteresowanie portalami medycznymi jest znacznie mniejsze niż w styczniu i lutym, kiedy strony te odwiedza prawie co drugi internauta. Najmniejszą popularnością serwisy o tematyce zdrowotno-medycznej cieszą się latem, kiedy to liczba ich użytkowników spada nawet o 6 proc.

Przytoczone dane pochodzą z ogólnopolskiego badania Megapanel PBI/Gemius.

Źródło: Gemius

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.