wp - grudzien 2016

Rekord polskiego crowdfundingu!

Brief.pl / Aktualności

Dla miłośników literatury i gier planszowych szykuje się ciekawa propozycja. Gra zainspirowana bestsellerową powieścią Jarosława Grzędowicza Pan Lodowego Ogrodu doczeka się swojej premiery dzięki finansowaniu społecznościowemu na platformie Wspieram.to. Jest to pierwszy projekt, który na polskim serwisie crowdfundingowym przekroczył magiczny próg 100 tys. złotych.

-

Wspieram.to jest prężnie rozwijającą się, polską platformą crowdfundingową, dzięki której może zostać zrealizowanych wiele nowatorskich pomysłów. Jak się okazuje, nie trzeba już szukać dofinansowania na zagranicznych portalach, takich jak Kickstarter. Twórcy nowoczesnej, strategicznej gry planszowej Pan Lodowego Ogrodu, udowadniają, że dobry pomysł jest w cenie. Zakładali, że projekt wejdzie w życie jeśli uda im się zebrać 60 tys. złotych. W tym momencie otrzymali już ponad 111 tys.

::

Zobacz też

PRZYSZŁOŚĆ CROWDFUNDINGU

::

Twórcy maja już na swoim koncie grę planszową nazwaną Enclave: Zakon Krańca Świata na podstawie powieści Mai Lidii Kossakowskiej. Zafascynowani światem wykreowanym przez autorów książek tworzą unikatowe projekty. Pokonali trudności związane z uzyskaniem licencji i poświęcili 12 miesięcy na stworzenie prototypu. Konsultacje z fanami powieści i wiele beta testów popłaciło. Zbierają teraz owoce swojej ciężkiej pracy, która została doceniona przez internautów. Nie chcemy być ograniczani przez kwestie finansowe krojąc elementy projektu z czystej ekonomii – tłumaczą wybór platformy crowdfundingowej twórcy, którzy zarazili swoją pasją tysiące osób.

Wspieram.to

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.