Nike: spot z gwiazdami

Brief.pl / Inspiracje

Tym razem Nike poszedł na całego! W nowym czterominutowym spocie Nike występują najlepsi wirtuozi piłki nożnej wraz z plejadą słynnych gości specjalnych, takich jak Kobe Bryant, Jon Jones, Anderson Silva, Irina Shayk czy… bohater komiksów Incredible Hulk.

-

Davide Grasso, chief marketing officer w Nike, komentuje film słowami: Staramy się nawiązać do pasji, którą żyją piłkarze całego świata, bez względu na to czy są to najlepsi piłkarze, pojedynkujący się w Brazylii, czy zawodnicy grający w parku lub na ulicy. „Zwycięzca zostaje” to spot, którego fabuła opiera się na przeżyciach, towarzyszących każdemu młodemu pasjonatowi futbolu na świecie: współzawodnictwo z przyjaciółmi, marzenia o zagraniu ze swoimi idolami lub wcielenie się w ich rolę.

Nike

Film otwiera scena w parku, gdzie dwie grupy przyjaciół rozpoczynają grę, w której wygrani mają pozostać na boisku. Stawka w potyczce zaczyna po chwili rosnąć: Jestem teraz Cristiano Ronaldo - mówi jeden z bohaterów, na co reprezentant przeciwnika odpowiada, iż w tej sytuacji, to on będzie Neymarem.

W chwilę potem pozornie zwykła gra pomiędzy kolegami zmienia się w zacięty mecz, w którym najlepsi na świecie piłkarze demonstrują swoje wyjątkowe umiejętności. Kiedy rozgrywka nabiera tempa, gracze zaczynają wywoływać takie nazwiska, jak Wayne Rooney, Zlatan Ibrahimovic, Eden Hazard czy Gonzalo Higuain, którzy natychmiast przyłączają się do zabawy.

Do meczu przyłączają się kolejni znamienici gracze. Gerard Pique wykonuje atak pełen poświęcenia, zaś David Luiz wydaje się być sklonowany. Ponadto, w ogniu walki zobaczyć można jak marzenie chłopca o byciu Andrésem Iniestą pryska niczym bańka mydlana, ponieważ postać Hiszpana jest już zarezerwowana przez kogoś innego. Zabawa staje się teraz meczem wszechczasów.

Nike reklama

 

– Jesteśmy dumni z naszej historii inspirujących kampanii, które zawsze są tematem dyskusji przy okazji najważniejszych wydarzeń sportowych. Wierzymy w potęgę nieustraszonego, pełnego młodzieńczej energii futbolu. Takie podejście do gry jest czymś, co bardzo chcielibyśmy widywać na murawach piłkarskich – komentuje David Grasso – Piłkarze Nike zawsze stawiają wszystko na jednej szali, bo wiedzą, że najpiękniejsze chwile futbolu pojawiają się wtedy, gdy próbuje się zrobić coś niezwykłego. Oglądamy mecze głównie dla tych właśnie momentów. To one dają nam inspirację do podejmowania własnych wyzwań. Właśnie je chcieliśmy uchwycić w kampanii „Podejmij Ryzyko”. Jeśli jesteś gotowy stawić czoła wyzwaniu, to nikt nie może Ci powiedzieć, że nie dasz radydodaje Grasso.

 

W klipie wzięli udział m.in.: Cristiano Ronaldo, Neymar Jr., Wayne Rooney, Zlatan Ibrahimovic, Eden Hazard, Andrea Pirlo, Gerard Pique, Andrés Iniesta, Mario Gotze, Thiago Silva, Thibaut Courtois, Tim Howard, David Luiz oraz... David Luiz.

Na planie filmu „Zwycięzca zostaje” zobaczyć można również wiele gwiazd innych dyscyplin sportowych oraz gości specjalnych, takich jak Kobe Bryant, Jon Jones, Anderson Silva, Irina Shayk czy Incredible Hulk.

Za produkcję spotu odpowiada agencja Wieden + Kennedy. W Polsce kampania będzie realizowana w internecie oraz w prasie.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.