Nike: spot z gwiazdami

Brief.pl / Inspiracje

Tym razem Nike poszedł na całego! W nowym czterominutowym spocie Nike występują najlepsi wirtuozi piłki nożnej wraz z plejadą słynnych gości specjalnych, takich jak Kobe Bryant, Jon Jones, Anderson Silva, Irina Shayk czy… bohater komiksów Incredible Hulk.

-

Davide Grasso, chief marketing officer w Nike, komentuje film słowami: Staramy się nawiązać do pasji, którą żyją piłkarze całego świata, bez względu na to czy są to najlepsi piłkarze, pojedynkujący się w Brazylii, czy zawodnicy grający w parku lub na ulicy. „Zwycięzca zostaje” to spot, którego fabuła opiera się na przeżyciach, towarzyszących każdemu młodemu pasjonatowi futbolu na świecie: współzawodnictwo z przyjaciółmi, marzenia o zagraniu ze swoimi idolami lub wcielenie się w ich rolę.

Nike

Film otwiera scena w parku, gdzie dwie grupy przyjaciół rozpoczynają grę, w której wygrani mają pozostać na boisku. Stawka w potyczce zaczyna po chwili rosnąć: Jestem teraz Cristiano Ronaldo - mówi jeden z bohaterów, na co reprezentant przeciwnika odpowiada, iż w tej sytuacji, to on będzie Neymarem.

W chwilę potem pozornie zwykła gra pomiędzy kolegami zmienia się w zacięty mecz, w którym najlepsi na świecie piłkarze demonstrują swoje wyjątkowe umiejętności. Kiedy rozgrywka nabiera tempa, gracze zaczynają wywoływać takie nazwiska, jak Wayne Rooney, Zlatan Ibrahimovic, Eden Hazard czy Gonzalo Higuain, którzy natychmiast przyłączają się do zabawy.

Do meczu przyłączają się kolejni znamienici gracze. Gerard Pique wykonuje atak pełen poświęcenia, zaś David Luiz wydaje się być sklonowany. Ponadto, w ogniu walki zobaczyć można jak marzenie chłopca o byciu Andrésem Iniestą pryska niczym bańka mydlana, ponieważ postać Hiszpana jest już zarezerwowana przez kogoś innego. Zabawa staje się teraz meczem wszechczasów.

Nike reklama

 

– Jesteśmy dumni z naszej historii inspirujących kampanii, które zawsze są tematem dyskusji przy okazji najważniejszych wydarzeń sportowych. Wierzymy w potęgę nieustraszonego, pełnego młodzieńczej energii futbolu. Takie podejście do gry jest czymś, co bardzo chcielibyśmy widywać na murawach piłkarskich – komentuje David Grasso – Piłkarze Nike zawsze stawiają wszystko na jednej szali, bo wiedzą, że najpiękniejsze chwile futbolu pojawiają się wtedy, gdy próbuje się zrobić coś niezwykłego. Oglądamy mecze głównie dla tych właśnie momentów. To one dają nam inspirację do podejmowania własnych wyzwań. Właśnie je chcieliśmy uchwycić w kampanii „Podejmij Ryzyko”. Jeśli jesteś gotowy stawić czoła wyzwaniu, to nikt nie może Ci powiedzieć, że nie dasz radydodaje Grasso.

 

W klipie wzięli udział m.in.: Cristiano Ronaldo, Neymar Jr., Wayne Rooney, Zlatan Ibrahimovic, Eden Hazard, Andrea Pirlo, Gerard Pique, Andrés Iniesta, Mario Gotze, Thiago Silva, Thibaut Courtois, Tim Howard, David Luiz oraz... David Luiz.

Na planie filmu „Zwycięzca zostaje” zobaczyć można również wiele gwiazd innych dyscyplin sportowych oraz gości specjalnych, takich jak Kobe Bryant, Jon Jones, Anderson Silva, Irina Shayk czy Incredible Hulk.

Za produkcję spotu odpowiada agencja Wieden + Kennedy. W Polsce kampania będzie realizowana w internecie oraz w prasie.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.