Polscy blogerzy dla COSTA COFFEE

Polscy blogerzy dla COSTA COFFEE

Brief.pl / Inspiracje

W londyńskiej palarni Costa Coffee spotkało się zamiłowanie do pisania ze sztuką parzenia kawy. Znani polscy blogerzy i vlogerzy: Jessica Mercedes Kirschner, Andrzej Tucholski, Włodek Markowicz i Karol Paciorek zostali zaproszeni do współpracy z popularną na polskim rynku siecią kawiarni. Mieli okazję spotkać się z ekspertami w dziedzinie parzenia kawy i baristami, którzy pracują z pasją. Teraz blogerzy zapraszają swoich widzów i czytelników na spotkania do warszawskich kawiarni.

-

W marcu Costa Coffee zabrała blogerów na wyprawę do swojego centrum dowodzenia w Londynie. Jessica Mercedes Kirschner, Andrzej Tucholski oraz Włodek Markowicz i Karol Paciorek obserwowali w palarni kawy jak przebiega proces wypalania jeszcze zielonych ziaren metodą „Slow roasting”. W specjalistycznym laboratorium wcielili się w profesjonalnych degustatorów kawy, uczyli się rozróżniać Arabikę od Robusty oraz dowiedzieli się, co oznacza prawdziwe Corto. Jessica obserwowała styl gości odwiedzających londyńskie kawiarnie. Andrzej przeprowadził wywiad z Gennaro Pelliccia, charyzmatycznym testerem kawy, którego język swego czasu był ubezpieczony na sumę 10 mln funtów. Z kolei Lekko Stronniczy duet spotkał się z baristami, którzy kochają sztukę parzenia kawy. Blogerzy odbyli wiele ciekawych rozmów z inspirującymi osobami.

::

Próchnik współpracuje z blogerami

::

Efekty wyprawy można obejrzeć na ich blogach: (http://www.jemerced.com/, http://jestkultura.pl/, https://www.youtube.com/user/lekkostronniczy oraz pod hashtagiem #WyprawaCosta.

W kwietniu i w maju w warszawskich kawiarniach Costa Coffee odbywają się spotkania blogerów z czytelnikami i widzami. Jessica Mercedes Kirschner zaprosiła swoich Gości do kawiarni w Złotych Tarasach 24.04 o godz. 15.00, z kolei w Costa Coffee w Arkadii o swojej przygodzie z kawą opowiedzą 28.04 o godz. 16.00 Lekko Stronniczy i 13.05 o 16.00 Andrzej Tucholski.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.