Brief for Poland: nowy magazyn na rynku

Brief for Poland: nowy magazyn na rynku

Magazyn / Aktualności

Brief for Poland to nowy magazyn z 12-letnią tradycją jako sekcja w magazynie Brief. Zapraszamy do lektury. Poniżej zamieściliśmy link do wersji pdf.

-

Brief for Poland - platforma marketingu miejsc, od 12 lat propagująca ideę Trójkąta Efektywności Briefu, tworząca unikalną w skali kraju płaszczyznę współpracy administracji publicznej, uczelni, NGO i biznesu przy wsparciu ekspertów marketingu, na rzecz budowania silnych marek regionów jaki i całej Polski.

 

W pierwszym numerze przeczytają Państwo  również o:

- Roli turystyki biznesowej

- Promocji Polski: czy nasz kraj jej potrzebuje?

- Design Thinking w regionach

- Jak jesteśmy postrzegani przez obcokrajowców

Zachęcamy też do przeczytania felietonów Anity Kijanki, Marty Hereźniak oraz Leszka Stafieja.

 

Aby pobrać magazyn udostępnij ten artykuł na Facebooku, Twitterze lub Google Plus. Dziękujemy!

 

::

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.