Brief for Poland: nowy magazyn na rynku

Brief for Poland: nowy magazyn na rynku

Magazyn / Aktualności

Brief for Poland to nowy magazyn z 12-letnią tradycją jako sekcja w magazynie Brief. Zapraszamy do lektury. Poniżej zamieściliśmy link do wersji pdf.

-

Brief for Poland - platforma marketingu miejsc, od 12 lat propagująca ideę Trójkąta Efektywności Briefu, tworząca unikalną w skali kraju płaszczyznę współpracy administracji publicznej, uczelni, NGO i biznesu przy wsparciu ekspertów marketingu, na rzecz budowania silnych marek regionów jaki i całej Polski.

 

W pierwszym numerze przeczytają Państwo  również o:

- Roli turystyki biznesowej

- Promocji Polski: czy nasz kraj jej potrzebuje?

- Design Thinking w regionach

- Jak jesteśmy postrzegani przez obcokrajowców

Zachęcamy też do przeczytania felietonów Anity Kijanki, Marty Hereźniak oraz Leszka Stafieja.

 

Aby pobrać magazyn udostępnij ten artykuł na Facebooku, Twitterze lub Google Plus. Dziękujemy!

 

::

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.