Peppermint z nagrodą IMPACTOR

Peppermint z nagrodą IMPACTOR

Brief.pl / Aktualności

Agencja kreatywna Peppermint zdobyła nagrodę w najstarszym polskim konkursie marketingowym – IMPACTOR. Nagroda została przyznana w kategorii E-mail marketing, a Projektem Roku została kampania dla NESCAFÉ Dolce Gusto (Nestlé Polska).

-

Projekt Roku w kategorii E-mail marketing został przyznany za bardzo skuteczne budowanie lojalności użytkowników NESCAFÉ Dolce Gusto. – W celu lojalizacji nowych klientów sklepu online NESCAFÉ Dolce Gusto i utrzymania jak największego zainteresowania jego ofertą, stworzyliśmy system mailingów dopasowany do sytuacji – podkreśla Bartek Cymer, dyrektor zarządzający w agencji Peppermint i dodajeMailingi wspierają promocje w sklepie, a użytkownicy, którzy czytają je regularnie, stanowią rosnącą grupę klientów marki. Serie dopasowane do potrzeb klientów wspierają cele biznesowe marki.

Działania zostały podzielone na następujące etapy. Na początek „Pierwsze kroki z NESCAFÉ Dolce Gusto“, czyli seria mailingów powitalnych, skierowana do użytkowników, którzy dopiero zaczynają przygodę z marką (kupili ekspres, czy też zarejestrowali się w sklepie online). Począwszy od pierwszej wysyłki, użytkownicy co dwa tygodnie otrzymywali wiadomości, w których prezentowane były korzyści płynące z systemu NESCAFÉ Dolce Gusto: innowacyjność systemu profesjonalnego parzenia kawy w warunkach domowych, design ekspresów i akcesoriów, różnorodność smaków, rodzajów kawy i sposobów jej przyrządzania.

Następnie przyszła kolej na mailingi z cyklu „Promocje NESCAFÉ Dolce Gusto“. Ich rolą było przypominanie o ofercie, a także o promocjach w sklepie online NESCAFÉ Dolce Gusto. Promocje, o których przypominały mailingi, zachęcały do zamawiania różnych rodzajów kawy w kapsułkach, ale ich nadrzędną rolą było budowanie zainteresowania ofertą marki wśród zarejestrowanych użytkowników oraz ich lojalizacja.

Do tego dochodziły również wysyłane raz w miesiącu mailingi z serii „Szalone Weekendy z NESCAFÉ Dolce Gusto“, których celem była aktywizacja użytkowników, poprzez przypomnienie im o ofercie. Najważniejszymi odbiorcami tych mailingów byli użytkownicy zarejestrowani w sklepie od dawna. Wyrazista forma graficzna miała za zadanie przyciągnąć wzrok, wyróżnić się na tle oferty innych sklepów i w dobitny sposób przypomnieć o marce tym użytkownikom, którzy od dawna znają system NESCAFÉ Dolce Gusto.

 

Zespół projektowy:

Aleksandra Marchocka - Art Director, Emilia Żakieta – Graphic Designer, Ewa Cymer – Copywriter, Marta Spychalska - Copywriter, Agnieszka Strzemińska – Senior Strategy Planner, Marcin Piwnicki – Creative Director, Agnieszka Podgorodecka – Account Manager.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.