wp - grudzien 2016

Peppermint z nagrodą IMPACTOR

Peppermint z nagrodą IMPACTOR

Brief.pl / Aktualności

Agencja kreatywna Peppermint zdobyła nagrodę w najstarszym polskim konkursie marketingowym – IMPACTOR. Nagroda została przyznana w kategorii E-mail marketing, a Projektem Roku została kampania dla NESCAFÉ Dolce Gusto (Nestlé Polska).

-

Projekt Roku w kategorii E-mail marketing został przyznany za bardzo skuteczne budowanie lojalności użytkowników NESCAFÉ Dolce Gusto. – W celu lojalizacji nowych klientów sklepu online NESCAFÉ Dolce Gusto i utrzymania jak największego zainteresowania jego ofertą, stworzyliśmy system mailingów dopasowany do sytuacji – podkreśla Bartek Cymer, dyrektor zarządzający w agencji Peppermint i dodajeMailingi wspierają promocje w sklepie, a użytkownicy, którzy czytają je regularnie, stanowią rosnącą grupę klientów marki. Serie dopasowane do potrzeb klientów wspierają cele biznesowe marki.

Działania zostały podzielone na następujące etapy. Na początek „Pierwsze kroki z NESCAFÉ Dolce Gusto“, czyli seria mailingów powitalnych, skierowana do użytkowników, którzy dopiero zaczynają przygodę z marką (kupili ekspres, czy też zarejestrowali się w sklepie online). Począwszy od pierwszej wysyłki, użytkownicy co dwa tygodnie otrzymywali wiadomości, w których prezentowane były korzyści płynące z systemu NESCAFÉ Dolce Gusto: innowacyjność systemu profesjonalnego parzenia kawy w warunkach domowych, design ekspresów i akcesoriów, różnorodność smaków, rodzajów kawy i sposobów jej przyrządzania.

Następnie przyszła kolej na mailingi z cyklu „Promocje NESCAFÉ Dolce Gusto“. Ich rolą było przypominanie o ofercie, a także o promocjach w sklepie online NESCAFÉ Dolce Gusto. Promocje, o których przypominały mailingi, zachęcały do zamawiania różnych rodzajów kawy w kapsułkach, ale ich nadrzędną rolą było budowanie zainteresowania ofertą marki wśród zarejestrowanych użytkowników oraz ich lojalizacja.

Do tego dochodziły również wysyłane raz w miesiącu mailingi z serii „Szalone Weekendy z NESCAFÉ Dolce Gusto“, których celem była aktywizacja użytkowników, poprzez przypomnienie im o ofercie. Najważniejszymi odbiorcami tych mailingów byli użytkownicy zarejestrowani w sklepie od dawna. Wyrazista forma graficzna miała za zadanie przyciągnąć wzrok, wyróżnić się na tle oferty innych sklepów i w dobitny sposób przypomnieć o marce tym użytkownikom, którzy od dawna znają system NESCAFÉ Dolce Gusto.

 

Zespół projektowy:

Aleksandra Marchocka - Art Director, Emilia Żakieta – Graphic Designer, Ewa Cymer – Copywriter, Marta Spychalska - Copywriter, Agnieszka Strzemińska – Senior Strategy Planner, Marcin Piwnicki – Creative Director, Agnieszka Podgorodecka – Account Manager.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.