Peppermint z nagrodą IMPACTOR

Peppermint z nagrodą IMPACTOR

Brief.pl / Aktualności

Agencja kreatywna Peppermint zdobyła nagrodę w najstarszym polskim konkursie marketingowym – IMPACTOR. Nagroda została przyznana w kategorii E-mail marketing, a Projektem Roku została kampania dla NESCAFÉ Dolce Gusto (Nestlé Polska).

-

Projekt Roku w kategorii E-mail marketing został przyznany za bardzo skuteczne budowanie lojalności użytkowników NESCAFÉ Dolce Gusto. – W celu lojalizacji nowych klientów sklepu online NESCAFÉ Dolce Gusto i utrzymania jak największego zainteresowania jego ofertą, stworzyliśmy system mailingów dopasowany do sytuacji – podkreśla Bartek Cymer, dyrektor zarządzający w agencji Peppermint i dodajeMailingi wspierają promocje w sklepie, a użytkownicy, którzy czytają je regularnie, stanowią rosnącą grupę klientów marki. Serie dopasowane do potrzeb klientów wspierają cele biznesowe marki.

Działania zostały podzielone na następujące etapy. Na początek „Pierwsze kroki z NESCAFÉ Dolce Gusto“, czyli seria mailingów powitalnych, skierowana do użytkowników, którzy dopiero zaczynają przygodę z marką (kupili ekspres, czy też zarejestrowali się w sklepie online). Począwszy od pierwszej wysyłki, użytkownicy co dwa tygodnie otrzymywali wiadomości, w których prezentowane były korzyści płynące z systemu NESCAFÉ Dolce Gusto: innowacyjność systemu profesjonalnego parzenia kawy w warunkach domowych, design ekspresów i akcesoriów, różnorodność smaków, rodzajów kawy i sposobów jej przyrządzania.

Następnie przyszła kolej na mailingi z cyklu „Promocje NESCAFÉ Dolce Gusto“. Ich rolą było przypominanie o ofercie, a także o promocjach w sklepie online NESCAFÉ Dolce Gusto. Promocje, o których przypominały mailingi, zachęcały do zamawiania różnych rodzajów kawy w kapsułkach, ale ich nadrzędną rolą było budowanie zainteresowania ofertą marki wśród zarejestrowanych użytkowników oraz ich lojalizacja.

Do tego dochodziły również wysyłane raz w miesiącu mailingi z serii „Szalone Weekendy z NESCAFÉ Dolce Gusto“, których celem była aktywizacja użytkowników, poprzez przypomnienie im o ofercie. Najważniejszymi odbiorcami tych mailingów byli użytkownicy zarejestrowani w sklepie od dawna. Wyrazista forma graficzna miała za zadanie przyciągnąć wzrok, wyróżnić się na tle oferty innych sklepów i w dobitny sposób przypomnieć o marce tym użytkownikom, którzy od dawna znają system NESCAFÉ Dolce Gusto.

 

Zespół projektowy:

Aleksandra Marchocka - Art Director, Emilia Żakieta – Graphic Designer, Ewa Cymer – Copywriter, Marta Spychalska - Copywriter, Agnieszka Strzemińska – Senior Strategy Planner, Marcin Piwnicki – Creative Director, Agnieszka Podgorodecka – Account Manager.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.