Meta STARTUP SPRINT b4 THINK BIG

Meta STARTUP SPRINT b4 THINK BIG

Brief.pl / Aktualności

W niedzielę, 27 kwietnia, odbył się finał pierwszej warszawskiej edycji STARTUP SPRINT b4 THINK BIG. To trzydniowe wydarzenie, podczas którego każdy, kto ma pomysł na biznes, miał szansę go udoskonalić pod okiem mentorów oraz zainteresować nim inwestora. Tematami przewodnimi były: e-commerce, b2b, marketing oraz internet of things. Wręczono szereg nagród wspierających rozwój biznesu, a jeden ze zwycięzców, Flayers App, otrzymał także miejsce w półfinale programu Think Big.

-

Think Big to program dla małych firm z globalnymi ambicjami organizowany przez UPC Biznes, dostawcę elastycznych usług telekomunikacyjnych dla firm. Jest on dedykowany wszystkim przedsiębiorcom, którzy chcą rozwijać swoją działalność poprzez innowacyjne technologie i rozwiązania. Startup Sprint to cykl trzydniowych wydarzeń, podczas których uczestnicy pod okiem mentorów rozwijają pomysły i projekty dedykowane danej branży. Z połączenia tych dwóch wydarzeń powstał Startup Sprint b4 THINK BIG - startupowa rozgrzewka przez drugą edycją programu, która startuje we wrześniu br. 

Podczas niedzielnego finału jury, w którego skład weszli mentorzy oraz organizatorzy wydarzenia zdecydowali o zwycięstwie Flayers App, czyli nowatorskiej aplikacji wykorzystującej pulpity smartfonów i tabletów, jako nośniki treści reklamowych. Wyróżnione zostały także m.in. Smart Zakupy - aplikacja lojalnościowa zapewniająca klientom zwrot kosztów, Cumulus - platforma do elektronicznego obiegu dokumentów dla małych przedsiębiorstw oferująca usługi w modelu saas, Smart Lock, czyli nowe rozwiązanie umożliwiające otwieranie drzwi przy użyciu smartfona oraz HopBox - subskrypcyjny sklep z piwem rzemieślniczym z Polski i świata.

Mentorami były znane osobistości ze świata biznesu, mediów, technologii, a także autorzy startupów, które już odniosły sukces, m.in. Tomasz Czapliński - prezes LMS Invest, funduszu specjalizującego się w inwestycjach na wczesnym etapie działania przedsiębiorstw, Tomasz Grynkiewicz – redaktor naczelny biztok.pl, Artur Kurasiński – bloger i przedsiębiorca, Marcin Fejfer – manager inwestycyjny w SpeedUp Venture Capital Group, Adam Jesionkiewicz - designer i przedsiębiorca skupiony na biznesach reklamowych i nowych technologiach, Dariusz Kobyłecki - Kierownik Produktów Biznesowych w UPC Biznes, Janusz Berta - przedsiębiorca i specjalista cloud services, dyrektor sprzedaży w OXYCOM S.A., Szymon Kubicki - inżynier energoelektronik, współtwórca Zenmakers.co, Karolina Liberka - zastępca redaktora naczelnego magazynu ‘Marketing w Praktyce’, Anita Brudko - radca prawny, wspólnik zarządzający w IBC GROUP LEGAL Attorneys at Law A. Brudko Kancelaria Prawna, Wojciech Krzemień współwłaściciel Cowork Polska S.A., Paweł Kocoń -współtwórca Fun in Design- portalu dającego możliwość  projektowania butów, Tomasz Lis - pasjonat e-commerce z doświadczeniem w biznesie międzynarodowym, Konrad Latkowski – współzałożyciel Grupy Manubia specjalizującej się w monitorowaniu cen i sprzedaży w Internecie.

Szczegóły o STARTUP SPRINT b4 THINK BIG: http://thinkbig.startupsprint.org/#about Organizatorami wydarzenia było UPC Biznes oraz SpeedUp Venture Capital Group. Patronat nad STARTUP SPRINT b4 THINK BIG objęła Giełda Papierów Wartościowych. Partnerami byli: AIP Business Link, Cowork, Onepress, e24cloud.com, UsabilityTools.com, Foodpanda. Patronat medialny nad wydarzeniem sprawowali: biztok.pl, mambiznes.pl, Brief, Marketing w praktyce, Startup Magazine, Sukces pisany szminką, GrowUp StartUp.

Wydarzeniem Partnerskim STARTUP SPRINT b4 THINK BIG jest Startup Nation, który odbędzie się w tym samym miejscu, czyli na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie 28. kwietnia - Giełda jest jego współorganizatorem. Więcej informacji: http://growupstartup.pl/

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.