Konferencja Marketing Progress

Konferencja Marketing Progress

Brief.pl / Patronaty

Jak sprawić, aby firma osiągnęła sukces? Odpowiedź wydaje się prosta - dzięki skutecznej strategii marketingowej. Łatwo powiedzieć, trudniej opracować dokument wyznaczający precyzyjnie sformułowane kierunki rozwoju danej organizacji. Odpowiedź na to pytanie będzie można jednak poznać w trakcie II edycji konferencji Marketing Progress: skuteczne strategie marketingowe, która odbędzie się we Wrocławiu w dniach 12-13 czerwca 2014 roku.

-

Podczas dwudniowego spotkania dla specjalistów od szeroko rozumianej komunikacji, zgromadzeni eksperci opowiedzą m.in.o tym jak budować strategię marketingową, w jaki sposób pozyskiwać klientów przy użyciu najnowszych narzędzi internetowych, wykorzystywać niestandardowe formy oraz narzędzia komunikacyjne w strategii marketingowej firmy czy tworzyć plany komunikacji w mediach tradycyjnych i 2.0.

Na sali Kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu prelekcje wygłosząmiędzy innymi: Nestor J Portillo (Microsoft), strateg Maciej Tesławski, Jerzy Owsiak (WOŚP), Jan Hartman - filozof i bioetyk, Paweł Tkaczyk z Midea, Natalia Hatalska (Hatalska.com), Bartłomiej Rak (Socjomania.pl), Krzysztof Ibisz - prezenter i dziennikarz telewizyjny, Marcin Kalkhoff (branddoctor.pl) czy Edward Mężyk z Hicron. Wydarzenie poprowadzi Rafał Motriuk, wieloletni dziennikarz BBC World Service w Londynie oraz Polskiego Radia w Polsce.

Konferencję podzielono na dwie części. Czwartek, 12 czerwca, będzie dniem inspirujących case studies oraz rozważań na temat skutecznych strategii marketingowych. W tym czasie uczestnicy konferencji zapoznają się między innymi z wynikami badań dotyczących wdrażania strategii marketingowej w firmach. Z kolei piątek poświęcono głównie narzędziom przydatnym w pracy specjalisty ds. marketingu i komunikacji. Nie zabraknie również wystąpień na temat budowania reputacji firmy czy personal brandingu.

 

Wydarzenie zostało także wzbogacone o cykl warsztatów, dających szansę zdobycia praktycznych umiejętności, które z powodzeniem będzie można wykorzystać w codziennej pracy.

Więcej informacji na temat konferencji znajduje sięna stronie wydarzenia: www.marketingprogress.pl

 

Opłata konferencyjna wynosi:

- 499 złotych netto, przy zapisie i płatności do 30 kwietnia

- 699 złotych netto, przy zapisie i płatności do 31 maja

- 899 złotych netto, przy zapisie i płatności do 11 czerwca

::

Magazyn "Brief" patronuje wydarzeniu.

Zapraszamy serdecznie!

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.