Konferencja Marketing Progress

Konferencja Marketing Progress

Brief.pl / Patronaty

Jak sprawić, aby firma osiągnęła sukces? Odpowiedź wydaje się prosta - dzięki skutecznej strategii marketingowej. Łatwo powiedzieć, trudniej opracować dokument wyznaczający precyzyjnie sformułowane kierunki rozwoju danej organizacji. Odpowiedź na to pytanie będzie można jednak poznać w trakcie II edycji konferencji Marketing Progress: skuteczne strategie marketingowe, która odbędzie się we Wrocławiu w dniach 12-13 czerwca 2014 roku.

-

Podczas dwudniowego spotkania dla specjalistów od szeroko rozumianej komunikacji, zgromadzeni eksperci opowiedzą m.in.o tym jak budować strategię marketingową, w jaki sposób pozyskiwać klientów przy użyciu najnowszych narzędzi internetowych, wykorzystywać niestandardowe formy oraz narzędzia komunikacyjne w strategii marketingowej firmy czy tworzyć plany komunikacji w mediach tradycyjnych i 2.0.

Na sali Kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu prelekcje wygłosząmiędzy innymi: Nestor J Portillo (Microsoft), strateg Maciej Tesławski, Jerzy Owsiak (WOŚP), Jan Hartman - filozof i bioetyk, Paweł Tkaczyk z Midea, Natalia Hatalska (Hatalska.com), Bartłomiej Rak (Socjomania.pl), Krzysztof Ibisz - prezenter i dziennikarz telewizyjny, Marcin Kalkhoff (branddoctor.pl) czy Edward Mężyk z Hicron. Wydarzenie poprowadzi Rafał Motriuk, wieloletni dziennikarz BBC World Service w Londynie oraz Polskiego Radia w Polsce.

Konferencję podzielono na dwie części. Czwartek, 12 czerwca, będzie dniem inspirujących case studies oraz rozważań na temat skutecznych strategii marketingowych. W tym czasie uczestnicy konferencji zapoznają się między innymi z wynikami badań dotyczących wdrażania strategii marketingowej w firmach. Z kolei piątek poświęcono głównie narzędziom przydatnym w pracy specjalisty ds. marketingu i komunikacji. Nie zabraknie również wystąpień na temat budowania reputacji firmy czy personal brandingu.

 

Wydarzenie zostało także wzbogacone o cykl warsztatów, dających szansę zdobycia praktycznych umiejętności, które z powodzeniem będzie można wykorzystać w codziennej pracy.

Więcej informacji na temat konferencji znajduje sięna stronie wydarzenia: www.marketingprogress.pl

 

Opłata konferencyjna wynosi:

- 499 złotych netto, przy zapisie i płatności do 30 kwietnia

- 699 złotych netto, przy zapisie i płatności do 31 maja

- 899 złotych netto, przy zapisie i płatności do 11 czerwca

::

Magazyn "Brief" patronuje wydarzeniu.

Zapraszamy serdecznie!

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.