Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Brief.pl / Aktualności

Zakupy we Frisco.pl, streaming muzyki online i interaktywna gablota Getin Banku - to kilka z najbardziej popularnych wpisów z minionego tygodnia na stronie Brief.pl

-

Co jest nie tak z zakupami we Frisco.pl?

Przed świętami wpadliśmy z żoną na, z pozoru, świetny pomysł - zamiast odstawać swoje w kolejkach w hipermarketach zrobimy przedświąteczne zakupy online. Zrobiliśmy listę potrzebnych produktów, złożyliśmy zamówienie w sklepie internetowym, zapłaciliśmy i ustaliliśmy datę odbioru zakupów. Tak bardzo nie wiedzieliśmy co nas spotka...

::

Czas na pokolenie Y

Pokolenie X w najbliższym czasie będzie musiało ustąpić miejsca pokoleniu Y, które jak dotąd obejmowało niższe stanowiska w firmach. Wybór zastępców dla kadry kierowniczej stanowi wyzwanie dla działów personalnych. Kandydaci nowego pokolenia są zdecydowanie bardziej niezależni w sferze zawodowej i nie popierają tradycyjnego modelu organizacji w firmie. Ich niestandardowe podejście do pracy idzie w parze z dużymi oczekiwaniami, w kwestii rozwoju i zarobków. Zmiany są nieuniknione, warto zatem wykorzystać umiejętności przedstawicieli nowej generacji.

::

Ile osób płaci za streaming muzyki?

Spotify, Deezer, WiMP - to muzyczne serwisy strumieniowe, dostępne także w Polsce. Ile osób płaci za ich usługi?

::

Facebook: Top 6 wpisów

Tym razem zebraliśmy dla Was sześć najpopularniejszych wpisów dotyczących serwisu z Menlo Park.

::

Interaktywna gablota Getin Banku

Nie ma wątpliwości, że tradycyjne bilbordy „zdobiące” przestrzeń miejską powoli odchodzą w zapomnienie. Firmy muszą dostosować swoją strategię marketingową do nowych trendów i wykorzystać w tym celu nowe technologie. Na jednym z wrocławskich przystanków pojawił się w marcu br. nowy produkt w ofercie AMS. Interaktywna gablota została wykorzystana w kampanii Getin Banku.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.