Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Brief.pl / Aktualności

Zakupy we Frisco.pl, streaming muzyki online i interaktywna gablota Getin Banku - to kilka z najbardziej popularnych wpisów z minionego tygodnia na stronie Brief.pl

-

Co jest nie tak z zakupami we Frisco.pl?

Przed świętami wpadliśmy z żoną na, z pozoru, świetny pomysł - zamiast odstawać swoje w kolejkach w hipermarketach zrobimy przedświąteczne zakupy online. Zrobiliśmy listę potrzebnych produktów, złożyliśmy zamówienie w sklepie internetowym, zapłaciliśmy i ustaliliśmy datę odbioru zakupów. Tak bardzo nie wiedzieliśmy co nas spotka...

::

Czas na pokolenie Y

Pokolenie X w najbliższym czasie będzie musiało ustąpić miejsca pokoleniu Y, które jak dotąd obejmowało niższe stanowiska w firmach. Wybór zastępców dla kadry kierowniczej stanowi wyzwanie dla działów personalnych. Kandydaci nowego pokolenia są zdecydowanie bardziej niezależni w sferze zawodowej i nie popierają tradycyjnego modelu organizacji w firmie. Ich niestandardowe podejście do pracy idzie w parze z dużymi oczekiwaniami, w kwestii rozwoju i zarobków. Zmiany są nieuniknione, warto zatem wykorzystać umiejętności przedstawicieli nowej generacji.

::

Ile osób płaci za streaming muzyki?

Spotify, Deezer, WiMP - to muzyczne serwisy strumieniowe, dostępne także w Polsce. Ile osób płaci za ich usługi?

::

Facebook: Top 6 wpisów

Tym razem zebraliśmy dla Was sześć najpopularniejszych wpisów dotyczących serwisu z Menlo Park.

::

Interaktywna gablota Getin Banku

Nie ma wątpliwości, że tradycyjne bilbordy „zdobiące” przestrzeń miejską powoli odchodzą w zapomnienie. Firmy muszą dostosować swoją strategię marketingową do nowych trendów i wykorzystać w tym celu nowe technologie. Na jednym z wrocławskich przystanków pojawił się w marcu br. nowy produkt w ofercie AMS. Interaktywna gablota została wykorzystana w kampanii Getin Banku.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.