GoldenSubmarine z nowym klientem

GoldenSubmarine z nowym klientem

Brief.pl / Aktualności

Idea Expert – firma świadcząca usługi pośrednictwa finansowego rozpoczęła współpracę z agencją marketingu interaktywnego GoldenSubmarine w zakresie obsługi online.

-

W wyniku wygranego przetargu GoldenSubmarine będzie odpowiedzialna za realizację strategii obecności online Idea Expert. W ramach współpracy zostaną stworzone narzędzia do komunikacji z klientami jak i pośrednikami współpracującymi z Idea Expert. Goldensubmarine będzie również odpowiedzialna za kampanie realizowane od czerwca 2014 roku.

Grzegorz Krzemień, prezes GoldenSubmarine, jest laureatem tegorocznego rankingu 50 najbardziej kreatywnych osób w biznesie magazynu "Brief".

- Wybraliśmy agencję GoldenSubmarine do zrealizowania naszych serwisów ze względu na duże doświadczenie w realizacji projektów, profesjonalne podejście do współpracy z klientem jak i pionierski pomysł, który już na pierwszym spotkaniu zadecydował o dalszej współpracy. GoldenSubmarine ze swoimi pomysłami wpisało się również w cele jakie postawiliśmy sobie na 2014 rokmówi Paulina Werczyńska, dyrektor marketingu, Idea Expert.

::

21 dni oszczędzania z ING

::

- Od początku, od pierwszych rozmów debrifingowych, czuliśmy, że nadajemy na wspólnych falach i rozumiemy potrzeby Idea Expert oraz stawiane przed nami cele. Cieszy nas, że nasze doświadczenie w obsłudze banków, teraz zostanie poszerzone o silnego gracza na rynku pośrednictwa finansowego.  – dodaje Wincenty Kokot, business development manager, GoldenSubmarine.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.