X-Trade Brokers rusza z blogiem

X-Trade Brokers rusza z blogiem

Brief.pl / Aktualności

Dom Maklerski X-Trade Brokers S.A. wystartował z blogiem „Forex krok po kroku”, na którym zaawansowani inwestorzy, jak również osoby dopiero rozpoczynające swoją przygodę z inwestowaniem na rynkach kapitałowych mogą znaleźć dużo przydatnej wiedzy z zakresu inwestycji na rynku Forex i nie tylko.

-

Na blogu można czytać teksty w czterech różnych kategoriach: Aktualności, Analizy, Edukacja, Technologia, w których eksperci XTB dzielą się swoją wiedzą na temat rynków finansowych, strategii inwestycyjnych czy psychologii inwestowania. Znajdują się tu również newsy i aktualności z życia firmy oraz informacje o aktualnych promocjach i kampaniach marketingowych. Autorami wpisów na blogu są m.in. główny ekonomista XTB dr Przemysław Kwiecień, analityk techniczny Daniel Kostecki czy analityk rynków surowcowych Paweł Kordala.

Blog można znaleźć pod adresem http://blog.xtb.pl/

::

X-Trade Brokers nagrodzone

::

To już kolejna propozycja edukacyjna XTB dla inwestorów. Kilka miesięcy temu w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie inwestorów na kompleksową wiedzę z zakresu rynków kapitałowych, XTB uruchomił portal analityczno-informacyjny xPuls. Użytkownicy xPulsa mają dostęp najnowszych informacji rynkowych, wskaźników makroekonomicznych, a także notowań instrumentów finansowych.

::

Czy są wśród Was osoby, które próbowały swoich sił na rynku Forex?

Tagi:

forex blog

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.