Ile osób płaci za streaming muzyki?

Ile osób płaci za streaming muzyki?

Brief.pl / Technologie

Spotify, Deezer, WiMP - to muzyczne serwisy strumieniowe, dostępne także w Polsce. Ile osób płaci za ich usługi?

-

Jak widać na poniższym wykresie najwięcej użytkowników w ogóle oraz najwięcej płacących subskrybentów ma szwedzkie Spotify. O połowę mniej osób korzysta z Deezera, ale za to różnica jest dużo mniejsza jeżeli chodzi o liczbę użytkowników płacących miesięczny abonament.

Ciekawie wygląda sytuacja z trzecim tego typu serwisem. WiMP oferuje jedynie płatny dostęp do swoich usług w przeciwieństwie do Spotify i Deezera, które pozwalają na korzystanie ze swoich zasobów w modelu freemium, z wyświetlanymi reklamami. Jest też najmniejszym serwisem - korzysta z niego 520 tys. osób.

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.