Wenusjanki inspirują

Wenusjanki inspirują

Brief for Poland / Aktualności

Rok temu w Krakowie odbyła się pierwsza konferencja nazwana Wenusjanki, która dała początek jednej z największych inicjatyw dla kobiet w Polsce. Cele przedsięwzięcia było stworzenie miejsca dla aktywnych i przedsiębiorczych pań, które w miłej atmosferze będą mogły nawiązać nowe kontakty i czerpać inspirację do dalszego rozwoju. Obecnie odbywają się cykliczne wydarzenia w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Kielcach i Trójmieście.

-

- Za nami 20 konferencji w pięciu miastach zorganizowanych dzięki 18 koordynatorkom – mówi dr Anita Kijanka, pomysłodawczyni i koordynatorka projektu - Ostatni rok to czas intensywnego przekuwania tego co wiemy na temat komunikacji adresowanej do kobiet w organizowane przedsięwziecia.

Efektem jest ponad 1900 uczestniczek eventów, 70 prelegentów i 200 partnerów projektu.

- Miałem przyjemność byc mówcą na spotkaniu z Wenusjankami i z cała szczerości musze przyznać, że było to bardzo miłe spotkanie podczas, którego wszyscy mogliśmy cos pozytywnego wynieść dla siebie – wyjaśnia Daniel Jacob Dali, projektant - Ja opowiadając z własnego doświadczenia na temat prowadzenia biznesu oraz motywacji do działania chce powiedzieć ze byłem mile zaskoczony faktem ze Wenusjanki były tak zaangażowane w cały wykład.

Celem projektu jest integracja kobiet aktywnych, nie tylko tych które realizują się w świecie własnego biznesu, ale i tych, które osiągają sukcesu w korporacjach czy spełniają się prywatnie. Projekt służy nawiązywaniu relacji Pań, reprezentujących różne środowiska, różne branże, a łączy je to, że stale chcą się rozwijać, poznawać inne aktywne kobiety i być na bieżąco z trendami w modzie, pielęgnacji czy zdrowego stylu życia.

- Już po moich pierwszych stacjonarnych Wenusjankach czułam, że nie mogę ominąć kolejnych… Chyba nigdy nie widziałam w jednym miejscu tylu fantastycznych kobiet realizujących zawodowe marzenia i potrafiących się dzielić swoimi radościami, zarażać pasją i uśmiechem. Efekty? Już po kilku spotkaniach postanowiłam ruszyć ze swoim projektem, który realizuję od prawie roku – mówi Elżbieta Piotrowska.

Wenusjanki to wydarzenie, które ma pokazać wyjątkowość kobiet, przybliżyć znane z mediów osoby i pokazać je z innej niż przedstawianej w prasie strony. Jedną z nich była Monika Jarosińska, aktorka i wokalistka, która teraz stała się stałym bywalcem wydarzeń. 

- "Wenusjanki" były dla mnie bardzo pozytywnym zaskoczeniem, gdy po raz pierwszy spotkałam się z tą inicjatywą. "Tego właśnie brakuje kobietom" pomyślałam. Jestem za tym, aby właśnie ta inicjatywa rozwijała się jak najlepiej i była platformą dla rozwoju kobiet ambitnych i przedsiębiorczych.

- Projekt rozwija się co cieszy i daje motywacje do działania. Niebawem uruchomimy kolejny jego element – Akademię Wenusjanek. Chcemy szkolić nasze uczestniczki z praktycznych umiejętności biznesowych. Mamy już wybranych trenerów, praktyków tematów z których będą prowadzić zajęcia co przełoży się na ich jakość, a przede wszystkim na wiedzę uczestniczek– mówi Anita Kijanka.

Za realizację projektu odpowiada firma Com Creation zajmująca się komunikacją do kobiet.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.