Wenusjanki inspirują

Wenusjanki inspirują

Brief for Poland / Aktualności

Rok temu w Krakowie odbyła się pierwsza konferencja nazwana Wenusjanki, która dała początek jednej z największych inicjatyw dla kobiet w Polsce. Cele przedsięwzięcia było stworzenie miejsca dla aktywnych i przedsiębiorczych pań, które w miłej atmosferze będą mogły nawiązać nowe kontakty i czerpać inspirację do dalszego rozwoju. Obecnie odbywają się cykliczne wydarzenia w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Kielcach i Trójmieście.

-

- Za nami 20 konferencji w pięciu miastach zorganizowanych dzięki 18 koordynatorkom – mówi dr Anita Kijanka, pomysłodawczyni i koordynatorka projektu - Ostatni rok to czas intensywnego przekuwania tego co wiemy na temat komunikacji adresowanej do kobiet w organizowane przedsięwziecia.

Efektem jest ponad 1900 uczestniczek eventów, 70 prelegentów i 200 partnerów projektu.

- Miałem przyjemność byc mówcą na spotkaniu z Wenusjankami i z cała szczerości musze przyznać, że było to bardzo miłe spotkanie podczas, którego wszyscy mogliśmy cos pozytywnego wynieść dla siebie – wyjaśnia Daniel Jacob Dali, projektant - Ja opowiadając z własnego doświadczenia na temat prowadzenia biznesu oraz motywacji do działania chce powiedzieć ze byłem mile zaskoczony faktem ze Wenusjanki były tak zaangażowane w cały wykład.

Celem projektu jest integracja kobiet aktywnych, nie tylko tych które realizują się w świecie własnego biznesu, ale i tych, które osiągają sukcesu w korporacjach czy spełniają się prywatnie. Projekt służy nawiązywaniu relacji Pań, reprezentujących różne środowiska, różne branże, a łączy je to, że stale chcą się rozwijać, poznawać inne aktywne kobiety i być na bieżąco z trendami w modzie, pielęgnacji czy zdrowego stylu życia.

- Już po moich pierwszych stacjonarnych Wenusjankach czułam, że nie mogę ominąć kolejnych… Chyba nigdy nie widziałam w jednym miejscu tylu fantastycznych kobiet realizujących zawodowe marzenia i potrafiących się dzielić swoimi radościami, zarażać pasją i uśmiechem. Efekty? Już po kilku spotkaniach postanowiłam ruszyć ze swoim projektem, który realizuję od prawie roku – mówi Elżbieta Piotrowska.

Wenusjanki to wydarzenie, które ma pokazać wyjątkowość kobiet, przybliżyć znane z mediów osoby i pokazać je z innej niż przedstawianej w prasie strony. Jedną z nich była Monika Jarosińska, aktorka i wokalistka, która teraz stała się stałym bywalcem wydarzeń. 

- "Wenusjanki" były dla mnie bardzo pozytywnym zaskoczeniem, gdy po raz pierwszy spotkałam się z tą inicjatywą. "Tego właśnie brakuje kobietom" pomyślałam. Jestem za tym, aby właśnie ta inicjatywa rozwijała się jak najlepiej i była platformą dla rozwoju kobiet ambitnych i przedsiębiorczych.

- Projekt rozwija się co cieszy i daje motywacje do działania. Niebawem uruchomimy kolejny jego element – Akademię Wenusjanek. Chcemy szkolić nasze uczestniczki z praktycznych umiejętności biznesowych. Mamy już wybranych trenerów, praktyków tematów z których będą prowadzić zajęcia co przełoży się na ich jakość, a przede wszystkim na wiedzę uczestniczek– mówi Anita Kijanka.

Za realizację projektu odpowiada firma Com Creation zajmująca się komunikacją do kobiet.

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?