Kapsuła czasu od Google

Kapsuła czasu od Google

Brief.pl / Technologie

Google Maps Street View umożliwia nam wirtualna podróż po odległych zakątkach świata już na siedmiu kontynentach. Narzędzie prócz przyjemności oglądania cudów natury i architektury zabytkowych miast, pozwala szczegółowo zorientować się w terenie. Google poszerzyło ostatnio Street View o nową funkcję, która umożliwia nam cofnięcie się w czasie.

-

Jak mówią twórcy nowa funkcja pozwala stworzyć cyfrową kapsułę czasu, korzystając z danych zebranych od 2007 roku. Po wybraniu lokalizacji, za pomocą suwaka można przeglądać zdjęcia panoramiczne miejsca, obserwując jak zmieniało się przez lata.

::

Soczewki od Google

::

Dzięki zdjęciom archiwalnym udostępnionym przez Google’a możemy na przykład zobaczyć, jak powstawał budynek Freedom Tower w Nowym Yorku. Dostępne są także zdjęcia terenów w Japonii, dotkniętych tsunami trzy lata temu. W niektórych przypadkach jest też możliwość śledzenia, jak prezentowało się wybrane miejsce o różnych porach roku. Podróżowanie w czasie z Google Maps Street View jest możliwe od wczoraj, ale z pewnością z czasem baza zdjęć będzie się powiększać.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.