Interaktywna gablota Getin Banku

Brief.pl / Inspiracje

Nie ma wątpliwości, że tradycyjne bilbordy „zdobiące” przestrzeń miejską powoli odchodzą w zapomnienie. Firmy muszą dostosować swoją strategię marketingową do nowych trendów i wykorzystać w tym celu nowe technologie. Na jednym z wrocławskich przystanków pojawił się w marcu br. nowy produkt w ofercie AMS. Interaktywna gablota została wykorzystana w kampanii Getin Banku.

-

W oczekiwaniu na autobus każdy wrocławianin mógł nie tylko przeczytać informacje o produkcie Getin Banku, ale również stać się uczestnikiem interaktywnej zabawy. Wielu z nich skorzystało z propozycji tańca, który rejestrowała kamera. Filmy kręcone były do 15 kwietnia i zostaną wykorzystane w teledysku promującym bank. Narzędzie łączy świat offline z online, wykorzystując systemy reagujące na ruch czy dotyk. Innowacyjność rozwiązania idzie w parze z efektywnością. Ciężko jest obecnie zaangażować uwagę odbiorców reklam, którzy atakowani są setkami informacji dziennie. W przypadku tej kampanii został wykorzystany czas, który potencjalny klient musi spędzić na przystanku, czekając na autobus. Atrakcyjna forma reklamy z pewnością przykuła uwagę wielu z nich.

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.