Interaktywna gablota Getin Banku

Brief.pl / Inspiracje

Nie ma wątpliwości, że tradycyjne bilbordy „zdobiące” przestrzeń miejską powoli odchodzą w zapomnienie. Firmy muszą dostosować swoją strategię marketingową do nowych trendów i wykorzystać w tym celu nowe technologie. Na jednym z wrocławskich przystanków pojawił się w marcu br. nowy produkt w ofercie AMS. Interaktywna gablota została wykorzystana w kampanii Getin Banku.

-

W oczekiwaniu na autobus każdy wrocławianin mógł nie tylko przeczytać informacje o produkcie Getin Banku, ale również stać się uczestnikiem interaktywnej zabawy. Wielu z nich skorzystało z propozycji tańca, który rejestrowała kamera. Filmy kręcone były do 15 kwietnia i zostaną wykorzystane w teledysku promującym bank. Narzędzie łączy świat offline z online, wykorzystując systemy reagujące na ruch czy dotyk. Innowacyjność rozwiązania idzie w parze z efektywnością. Ciężko jest obecnie zaangażować uwagę odbiorców reklam, którzy atakowani są setkami informacji dziennie. W przypadku tej kampanii został wykorzystany czas, który potencjalny klient musi spędzić na przystanku, czekając na autobus. Atrakcyjna forma reklamy z pewnością przykuła uwagę wielu z nich.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.