Interaktywna gablota Getin Banku

Brief.pl / Inspiracje

Nie ma wątpliwości, że tradycyjne bilbordy „zdobiące” przestrzeń miejską powoli odchodzą w zapomnienie. Firmy muszą dostosować swoją strategię marketingową do nowych trendów i wykorzystać w tym celu nowe technologie. Na jednym z wrocławskich przystanków pojawił się w marcu br. nowy produkt w ofercie AMS. Interaktywna gablota została wykorzystana w kampanii Getin Banku.

-

W oczekiwaniu na autobus każdy wrocławianin mógł nie tylko przeczytać informacje o produkcie Getin Banku, ale również stać się uczestnikiem interaktywnej zabawy. Wielu z nich skorzystało z propozycji tańca, który rejestrowała kamera. Filmy kręcone były do 15 kwietnia i zostaną wykorzystane w teledysku promującym bank. Narzędzie łączy świat offline z online, wykorzystując systemy reagujące na ruch czy dotyk. Innowacyjność rozwiązania idzie w parze z efektywnością. Ciężko jest obecnie zaangażować uwagę odbiorców reklam, którzy atakowani są setkami informacji dziennie. W przypadku tej kampanii został wykorzystany czas, który potencjalny klient musi spędzić na przystanku, czekając na autobus. Atrakcyjna forma reklamy z pewnością przykuła uwagę wielu z nich.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.