wp - grudzien 2016

Co jest nie tak z zakupami we Frisco.pl?

Co jest nie tak z zakupami we Frisco.pl?

Brief.pl / Inspiracje

Przed świętami wpadliśmy z żoną na, z pozoru, świetny pomysł - zamiast odstawać swoje w kolejkach w hipermarketach zrobimy przedświąteczne zakupy online. Zrobiliśmy listę potrzebnych produktów, złożyliśmy zamówienie w sklepie internetowym, zapłaciliśmy i ustaliliśmy datę odbioru zakupów. Tak bardzo nie wiedzieliśmy co nas spotka...

-

Akt 1

Zakupy zrobiliśmy online we wtorek. Dostawa miała dotrzeć w piątek, lecz tak się nie stało. Był to jednak nasz błąd - nie zdążyliśmy odebrać telefonu od dostawcy, a kiedy zadzwoniliśmy do niego nie odebrał. Zadzwoniliśmy więc na infolinię. Konsultantka poinformowała nas, że dziś już zakupy nie dotrą, ale będą u nas następnego dnia między 8 a 10. Dodajmy, następny dzień to Wielka Sobota.

Akt 2

O godzinie 8:30 dotarł do nas dostawca. Jak się później okazało nie ostatni. Pierwszy kurier przywiózł 12 z 35 zamówionych produktów. Zabawne jest to, że zamiast oliwek i musztardy dostaliśmy olej kokosowy. Kierowca powiedział, że musieli źle spakować. Wypisał reklamacje na oliwki i musztardę oraz zadzwonił do kolegi, żeby przywiózł resztę zakupów, która, rzekomo, została w magazynie.

Akt 3

Objawił się drugi kierowca i przywiózł tylko część brakujących zakupów. Na liście było jeszcze 12 produktów, których nie dostaliśmy. Poziom naszego zdenerwowania nieco wzrósł, zatem postanowiliśmy skontaktować się z infolinią. Wychodząc dostawca powiedział: "Przyznam Państwu, że to kiepska firma". Była 9 rano.

Akt 4

Telefon do Biura Obsługi Klienta. Opisuję sytuację.
Konsultantka: "Ja w systemie mam zapisane, że wszystko do Pana dotarło".
Ja:"Jakim cudem?"
Konsultantka: "Niech mi tu Pan nie mówi o cudach. Proszę jeszcze raz wyjaśnić co się stało."
Ja, starając się zachować resztki uprzejmości: "Było dwóch kierowców, a 12 produktów nadal brakuje."
Konsultantka: "Wyjaśnię sprawę i oddzwonię w ciągu 10 minut".

Akt 5

Minęło 30 minut. Telefon milczy. Zadzwoniłem zatem sam do BOK dowiedzieć się czy muszę iść do sklepu i uzupełnić braki z zamówienia ,czy może jednak dostaniemy nasze zakupy. Konsultantka stwierdza, że wciąż próbuje wyjaśnić sprawę z kierowcami.
Ja: "Obaj powiedzieli, że produkty nie zotsały im wydane z magazynu."
Konsultantka: "Kierowcy mówią bzdury. To ich wina tylko żaden nie chce się przyznać. Proszę dać mi jeszcze 15 minut".

Akt 6

Minęła kolejna godzina, Pani nie dzwoni, do BOK nie da się dodzwonić, żona idzie po zakupy do sklepu, jesteśmy przekonani, że już nigdy więcej nie zrobimy zakupów w tym sklepie. Wtem, telefon od konsultantki.
Konsultantka: "Jeszcze się to nam nie zdarzyło, ale Państwa produkty zaginęły. Pieniądze zostaną zwrócone na konto w naszym sklepie na poczet następnych zakupów".
My: "Nie będzie kolejnych zakupów. Pieniądze proszę przelać na rachunek bankowy".

Kurtyna


::
Komentarz

Ta tragedia w 6 aktach przydarzyła się mnie i mojej żonie przy zakupach w sklepie Frisco.pl. Podobno jedną z żelaznych zasad sprzedaży jest maksymalne dopieszczenie klienta, który korzysta z usług firmy po raz pierwszy, po to, aby chciał powracać. W tym wypadku widać, że ta nauka kogoś ominęła.
Z rozmów ze znajomymi wiemy, że ta sytuacja do jakoś bardzo wyjątkowych nie należała. Chętnie poznam Państwa historie związane z zakupami online, a potem opiszę je na łamach "Briefu". Mój adres e-mail to pawel.luty@brief.pl.

::

Odpowiedź Frisco.pl na artykuł Pawła Lutego z dnia 24.04.2014 "CO JEST NIE TAK Z ZAKUPAMI WE FRISCO.PL"?

 

Bardzo dziękujemy za wszelkie Państwa opinie. Odnosząc się do sprawy opisanej w artykule chcielibyśmy wyjaśnić, że w dniu dostawy kurier dwukrotnie był u Klienta z zakupami: w wybranym czasie dostawy i związku z jego nieobecnością – w kolejnym uzgodnionym terminie. Niestety za drugim razem również nikt nie był obecny. Biorąc pod uwagę, że był to gorący okres przedświąteczny, dostawa została umówiona na kolejny dzień. Niestety w sobotę nastąpił błąd na etapie odbioru towaru z magazynu, za co po raz kolejny chcielibyśmy przeprosić.

Taka sytuacja we Frisco.pl to incydent, z którego wyciągnęliśmy wnioski i nie powinien mieć miejsca w przyszłości Chcielibyśmy też zapewnić, że zwrot pieniędzy za niezrealizowaną część zamówienia został przekazany na konto bankowe Klienta jeszcze tego samego dnia, a dodatkowo w ramach rekompensaty przekazaliśmy bon 40 zł na kolejne zakupy.

Mamy jednak nadzieję, że Klienci dadzą nam drugą szansę i  ponownie zdecydują się na zakupy w naszym sklepie i wtedy będziemy mogli udowodnić, że całe zajście było tylko przykrym incydentem o czym świadczą pozytywne komentarze wielu naszych Klientów jak i komentarze pod tym artykułem.  

Każda opinia jest dla nas bardzo ważna, ponieważ dzięki nim wiemy jak zmieniać się dla Was - naszych Klientów.

Z poważaniem,

Dział Obsługi Klienta Frisco.pl

::

Co sądzicie o odpowiedzi Frisco.pl?

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.