Trójkąty do wzięcia

Trójkąty do wzięcia

Brief for Poland / Aktualności

Już 25 czerwca 2013 roku po raz drugi zostaną wręczone Trójkąty Efektywności Briefu w konkursie Welcome. Do 5 czerwca włącznie można zgłaszać projekty, które przyczyniły się do stworzenia lub wzmocnienia marki miejsca, projekty dzięki którym w oczach turystów, inwestorów czy mieszkańców zyskał wizerunek miasta lub regionu. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące konkursu Welcome 2013 i zachęcamy do składania zgłoszeń.

-

Cel:
Konkurs Welcome 2013 ma na celu wyłonienie najlepszych projektów w dziedzinie budowania marek miejsc, prowadzonych we współpracy trzech stron Trójkąta Efektywności Brief: samorządów, lokalnego biznesu oraz uczelni i specjalistów.  Jednak celem konkursu nie jest przegląd i nagradzanie prac o charakterze reklamowym.

Co nagradzamy?
Poszukujemy projektów, które nie tyle promują dane miasto czy region, ale w wyjątkowy sposób tworzą jego markę, angażując do współpracy wiele podmiotów związanych z daną lokalizacją – samorząd, lokalny biznes czy uczelnię. Zgłaszać można każdą formę, dzięki której zyskał wizerunek miejsca – w oczach turystów, inwestorów czy mieszkańców.

Kogo szukamy?
Do konkursu mogę przystąpić reprezentanci wszystkich trzech stron Trójkąta Efektywności Briefu: podmioty administracji publicznej, uczelnie, firmy oraz usługodawcy komunikacji marketingowej, którzy zrealizowali projekty na rzecz budowania marki danego miejsca lub są autorami inicjatyw bądź producentami produktów, przyczyniających się do stworzenia lub wzmocnienia marki miejsca.

Jury:
Jury konkursu, pod przewodnictwem Leszka Stafieja, składa się zarówno z międzynarodowych ekspertów, przedstawili europejskich miast, jak i specjalistów z dziedziny komunikacji marketingowej.

Jak oceniamy?
Najważniejsze kryteria, które jury będzie brało pod uwagę to stopień zaangażowania w projekt i współpracy administracji publicznej, uczelni, doradców marketingowych i biznesu. Będzie oceniana także przyjęta strategia, oryginalność i innowacyjność pomysłu, stopień realizacji celu mierzony poprzez porównanie celów postawionych przed rozpoczęciem działania z wynikami uzyskanymi po jego realizacji oraz efekty zrealizowanych działań.

Kiedy się spotykamy?
Zgłoszenia do konkursu przyjmowane będą do 5 czerwca 2013 r. Uroczysta gala, podczas której zostaną wręczone Trójkąty Efektywności Briefu, odbędzie się w 25 czerwca w Warszawie. Będzie to punkt kulminacyjny Welcome Festivalu 2013.

Szczegóły
Na stronie http://welcomefestival.pl znajdują się najświeższe informacje na temat konkursu Welcome 2013 oraz aktualne wiadomości dotyczące Pierwszego Międzynarodowego Festiwalu Marketingu Miejsc – Welcome Festival.

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.