wp - grudzien 2016

Trójkąty do wzięcia

Trójkąty do wzięcia

Brief for Poland / Aktualności

Już 25 czerwca 2013 roku po raz drugi zostaną wręczone Trójkąty Efektywności Briefu w konkursie Welcome. Do 5 czerwca włącznie można zgłaszać projekty, które przyczyniły się do stworzenia lub wzmocnienia marki miejsca, projekty dzięki którym w oczach turystów, inwestorów czy mieszkańców zyskał wizerunek miasta lub regionu. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące konkursu Welcome 2013 i zachęcamy do składania zgłoszeń.

-

Cel:
Konkurs Welcome 2013 ma na celu wyłonienie najlepszych projektów w dziedzinie budowania marek miejsc, prowadzonych we współpracy trzech stron Trójkąta Efektywności Brief: samorządów, lokalnego biznesu oraz uczelni i specjalistów.  Jednak celem konkursu nie jest przegląd i nagradzanie prac o charakterze reklamowym.

Co nagradzamy?
Poszukujemy projektów, które nie tyle promują dane miasto czy region, ale w wyjątkowy sposób tworzą jego markę, angażując do współpracy wiele podmiotów związanych z daną lokalizacją – samorząd, lokalny biznes czy uczelnię. Zgłaszać można każdą formę, dzięki której zyskał wizerunek miejsca – w oczach turystów, inwestorów czy mieszkańców.

Kogo szukamy?
Do konkursu mogę przystąpić reprezentanci wszystkich trzech stron Trójkąta Efektywności Briefu: podmioty administracji publicznej, uczelnie, firmy oraz usługodawcy komunikacji marketingowej, którzy zrealizowali projekty na rzecz budowania marki danego miejsca lub są autorami inicjatyw bądź producentami produktów, przyczyniających się do stworzenia lub wzmocnienia marki miejsca.

Jury:
Jury konkursu, pod przewodnictwem Leszka Stafieja, składa się zarówno z międzynarodowych ekspertów, przedstawili europejskich miast, jak i specjalistów z dziedziny komunikacji marketingowej.

Jak oceniamy?
Najważniejsze kryteria, które jury będzie brało pod uwagę to stopień zaangażowania w projekt i współpracy administracji publicznej, uczelni, doradców marketingowych i biznesu. Będzie oceniana także przyjęta strategia, oryginalność i innowacyjność pomysłu, stopień realizacji celu mierzony poprzez porównanie celów postawionych przed rozpoczęciem działania z wynikami uzyskanymi po jego realizacji oraz efekty zrealizowanych działań.

Kiedy się spotykamy?
Zgłoszenia do konkursu przyjmowane będą do 5 czerwca 2013 r. Uroczysta gala, podczas której zostaną wręczone Trójkąty Efektywności Briefu, odbędzie się w 25 czerwca w Warszawie. Będzie to punkt kulminacyjny Welcome Festivalu 2013.

Szczegóły
Na stronie http://welcomefestival.pl znajdują się najświeższe informacje na temat konkursu Welcome 2013 oraz aktualne wiadomości dotyczące Pierwszego Międzynarodowego Festiwalu Marketingu Miejsc – Welcome Festival.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.