Trójkąty do wzięcia

Trójkąty do wzięcia

Brief for Poland / Aktualności

Już 25 czerwca 2013 roku po raz drugi zostaną wręczone Trójkąty Efektywności Briefu w konkursie Welcome. Do 5 czerwca włącznie można zgłaszać projekty, które przyczyniły się do stworzenia lub wzmocnienia marki miejsca, projekty dzięki którym w oczach turystów, inwestorów czy mieszkańców zyskał wizerunek miasta lub regionu. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące konkursu Welcome 2013 i zachęcamy do składania zgłoszeń.

-

Cel:
Konkurs Welcome 2013 ma na celu wyłonienie najlepszych projektów w dziedzinie budowania marek miejsc, prowadzonych we współpracy trzech stron Trójkąta Efektywności Brief: samorządów, lokalnego biznesu oraz uczelni i specjalistów.  Jednak celem konkursu nie jest przegląd i nagradzanie prac o charakterze reklamowym.

Co nagradzamy?
Poszukujemy projektów, które nie tyle promują dane miasto czy region, ale w wyjątkowy sposób tworzą jego markę, angażując do współpracy wiele podmiotów związanych z daną lokalizacją – samorząd, lokalny biznes czy uczelnię. Zgłaszać można każdą formę, dzięki której zyskał wizerunek miejsca – w oczach turystów, inwestorów czy mieszkańców.

Kogo szukamy?
Do konkursu mogę przystąpić reprezentanci wszystkich trzech stron Trójkąta Efektywności Briefu: podmioty administracji publicznej, uczelnie, firmy oraz usługodawcy komunikacji marketingowej, którzy zrealizowali projekty na rzecz budowania marki danego miejsca lub są autorami inicjatyw bądź producentami produktów, przyczyniających się do stworzenia lub wzmocnienia marki miejsca.

Jury:
Jury konkursu, pod przewodnictwem Leszka Stafieja, składa się zarówno z międzynarodowych ekspertów, przedstawili europejskich miast, jak i specjalistów z dziedziny komunikacji marketingowej.

Jak oceniamy?
Najważniejsze kryteria, które jury będzie brało pod uwagę to stopień zaangażowania w projekt i współpracy administracji publicznej, uczelni, doradców marketingowych i biznesu. Będzie oceniana także przyjęta strategia, oryginalność i innowacyjność pomysłu, stopień realizacji celu mierzony poprzez porównanie celów postawionych przed rozpoczęciem działania z wynikami uzyskanymi po jego realizacji oraz efekty zrealizowanych działań.

Kiedy się spotykamy?
Zgłoszenia do konkursu przyjmowane będą do 5 czerwca 2013 r. Uroczysta gala, podczas której zostaną wręczone Trójkąty Efektywności Briefu, odbędzie się w 25 czerwca w Warszawie. Będzie to punkt kulminacyjny Welcome Festivalu 2013.

Szczegóły
Na stronie http://welcomefestival.pl znajdują się najświeższe informacje na temat konkursu Welcome 2013 oraz aktualne wiadomości dotyczące Pierwszego Międzynarodowego Festiwalu Marketingu Miejsc – Welcome Festival.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.