Facebook: Top 6 wpisów

Facebook: Top 6 wpisów

Brief.pl / Aktualności

Tym razem zebraliśmy dla Was sześć najpopularniejszych wpisów dotyczących serwisu z Menlo Park.

-

Facebook: aplikacja dla biznesu

Facebook

Serwis z Menlo Park rozpoczął testy aplikacji, która będzie umożliwiała proste zarządzanie wieloma fan page'ami i reklamami. Z tego faktu nie są zadowoleni niezależni producenci platform oferujący takie usługi.

::

Czy istnieje życie poza Facebookiem?

Naukowcy szukają życia na Marsie, Księżycu i w różnych innych kosmicznych miejscach. Powinni jednak skierować swoje teleskopy na... Ziemię, bo życie na niej zanika. Przeniosło się na strony Facebooka. Zapraszamy do lektury artykułu, który ukazał się w marcowym numerze magazynu "Brief".

::

Oculus VR niespodziewanie kupiony przez Facebook

Tego nikt się nie spodziewał. Kilka tygodni temu serwis z Menlo Park za rekordową sumę 19 mld dolarów kupił aplikację Whatsapp i mogłoby się wydawać, że przez dłuższy czas nie dokona już znaczącego zakupu. A jednak - łupem Marka Zuckerberga padł lider okularów służących do wkraczania do wirtualnej rzeczywistości.

::

Facebook i sprzedaż - infografika

Shopify, czyli serwis umożliwiający założenie własnego sklepu online zbadał jaki wpływ na sprzedaż ma ruch z poszczególnych serwisów społecznościowych. Facebook uzyskał najlepsze wyniki w niemal wszystkich kategoriach.

::

Facebook Messenger osobną aplikacją

Użytkownikom swojej aplikacji mobilnej Facebook wysyła informację o konieczności ściągnięcia Facebook Messengera. Najnowsze wersje aplikacji nie będą obsługiwały czatów. Dlaczego serwis z Menlo Park zdecydował się na taki ruch?

::

Facebook: walka ze spamem

W trosce o użytkownika serwis z Menlo Park postanowił surowo karać wpisy, które noszą znamiona spamu, lub według badań nie są istotne dla użytkowników. Najbardziej stracą na tym małe i średnie agencje reklamowe, prowadzące fan page, które pompują tak zwane "puste zaangażowanie".

Tagi:

Facebook

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.