promocja polskich produktów

promocja polskich produktów

Brief for Poland / Aktualności

W kwietniu ruszyła akcja „Wielka Moc polskich produktów” organizowana przez Stowarzyszenie PEMI. W blisko 1,5 tys. sklepów Społem promowane będą rodzime marki.

-

Kampania odbywa się w ramach akcji „590 powodów, aby kupować polskie produkty”. Poprzednia odsłona kampanii, która odbywała się w listopadzie trafiła do ok., 7 mln konsumentów. Jak informuje Stowarzyszenie PEMI – z każdej złotówki nawet 60 groszy może wrócić, za pośrednictwem podatków, z powrotem do gospodarki. W przypadku gdy kupujemy produkty zagraniczne, wraca ok. 20 groszy.

Marka Społem od zawsze bardzo mocno związana była z polskimi producentami. W sklepach pojawiły się ulotki i plakaty informujące o tym, w jaki sposób rozpoznać towar wyprodukowany w Polsce oraz jakie korzyści czerpie konsument wybierając krajowe marki. Wszystkie produkty sprzedawane pod szyldem sklepów Społem są wyrobami pochodzenia polskiego.

 

::

 

Źródło: ekonomia.rp.pl/photo: facebook.com/590powodow

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.