promocja polskich produktów

promocja polskich produktów

Brief for Poland / Aktualności

W kwietniu ruszyła akcja „Wielka Moc polskich produktów” organizowana przez Stowarzyszenie PEMI. W blisko 1,5 tys. sklepów Społem promowane będą rodzime marki.

-

Kampania odbywa się w ramach akcji „590 powodów, aby kupować polskie produkty”. Poprzednia odsłona kampanii, która odbywała się w listopadzie trafiła do ok., 7 mln konsumentów. Jak informuje Stowarzyszenie PEMI – z każdej złotówki nawet 60 groszy może wrócić, za pośrednictwem podatków, z powrotem do gospodarki. W przypadku gdy kupujemy produkty zagraniczne, wraca ok. 20 groszy.

Marka Społem od zawsze bardzo mocno związana była z polskimi producentami. W sklepach pojawiły się ulotki i plakaty informujące o tym, w jaki sposób rozpoznać towar wyprodukowany w Polsce oraz jakie korzyści czerpie konsument wybierając krajowe marki. Wszystkie produkty sprzedawane pod szyldem sklepów Społem są wyrobami pochodzenia polskiego.

 

::

 

Źródło: ekonomia.rp.pl/photo: facebook.com/590powodow

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.