wp - grudzien 2016

promocja polskich produktów

promocja polskich produktów

Brief for Poland / Aktualności

W kwietniu ruszyła akcja „Wielka Moc polskich produktów” organizowana przez Stowarzyszenie PEMI. W blisko 1,5 tys. sklepów Społem promowane będą rodzime marki.

-

Kampania odbywa się w ramach akcji „590 powodów, aby kupować polskie produkty”. Poprzednia odsłona kampanii, która odbywała się w listopadzie trafiła do ok., 7 mln konsumentów. Jak informuje Stowarzyszenie PEMI – z każdej złotówki nawet 60 groszy może wrócić, za pośrednictwem podatków, z powrotem do gospodarki. W przypadku gdy kupujemy produkty zagraniczne, wraca ok. 20 groszy.

Marka Społem od zawsze bardzo mocno związana była z polskimi producentami. W sklepach pojawiły się ulotki i plakaty informujące o tym, w jaki sposób rozpoznać towar wyprodukowany w Polsce oraz jakie korzyści czerpie konsument wybierając krajowe marki. Wszystkie produkty sprzedawane pod szyldem sklepów Społem są wyrobami pochodzenia polskiego.

 

::

 

Źródło: ekonomia.rp.pl/photo: facebook.com/590powodow

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.