Nowy format reklamy mobilnej

Nowy format reklamy mobilnej

Brief.pl / Aktualności

Sieć reklamowa GoldenAd i agencja Mobizzy podpisały umowę partnerską, na mocy której będą wspólnie oferować nowy format reklamy mobilnej o nazwie AdPrize. GoldenAd będzie odpowiadać za działania sprzedażowe i planowanie mediów, a Mobizzy za technologię i współpracę z wydawcami.

-

AdPrize to platforma technologiczna wykorzystująca kody rabatowe w reklamie online, funkcjonująca wyłącznie na urządzeniach mobilnych. Jak to działa? Użytkownikowi wyświetla się reklama graficzna w postaci kuponu rabatowego lub kodu kreskowego, która po zapisaniu, a następnie okazaniu sprzedawcy upoważnia do zniżki lub udziału w innego rodzaju akcji promocyjnej. Co istotne, cały proces finalizowany jest off-line (realizacja kuponu) i nie jest potrzebne posiadanie połączenia z internetem (wystarczy pokazać zapisane w pamięci telefonu zdjęcie). Kupony można wykorzystać także do działań ograniczonych ściśle do internetu i wybranego serwisu, np. jako dostęp do unikalnych treści.

::

Rynek reklamy w Polsce i USA. 4 proste wykresy

::

Istota działania AdPrize i jego oryginalność wynikają z precyzyjnego targetowania i selekcji, zarówno samych użytkowników, jak i treści. System analizuje historię zachowań użytkownika i rodzaju konsumowanych treści, tworzy jego profil, a następnie sprawdza, czy pasuje on do prowadzonej kampanii reklamowej. Jeżeli tak, to emituje reklamę. Dzięki temu nie jest ona ani przypadkowa, ani nachalna i odznacza się bardzo dużą skutecznością. - mówi Maciej Sobierajski, założyciel agencji Mobizzy, która stworzyła to rozwiązanie.

AdPrize wykorzystuje HTML 5 i działa na wszystkich urządzeniach mobilnych: tabletach i smartfonach niezależnie od producenta i systemu operacyjnego. Samo zapisanie kuponu – czyli wyświetlonej reklamy graficznej –  w pamięci urządzenia wymaga zazwyczaj jednego kliknięcia. Potem wystarczy zapisany obrazek pokazać w sklepie sprzedawcy, aby móc skorzystać z promocji.


To doskonałe narzędzie wspierające kampanie sprzedażowe. Każda strona otrzymuje wymierne korzyści: użytkownik, wydawca, reklamodawca i np. sklep, w którym realizujemy kupon. Jeżeli zastosujemy go równolegle z innymi działaniami reklamowymi, to efekt będzie jeszcze lepszy. - dodaje Piotr Winiarz,  który odpowiada za sprzedaż w sieci GoldenAd.

Korzyści jakie przynosi AdPrize reklamodawcom to realne wsparcie działań sprzedażowych, ścisła kontrola wydatków i płatność tylko za efekt (czyli za zapisanie bądź zrealizowanie kuponu), precyzyjne dotarcie do grupy docelowej. Natomiast dla wydawców ten format to przede wszystkim nowe źródło przychodów, łatwe wdrożenie i możliwość budowania lojalności z użytkownikiem, który z kolei otrzymuje nagrodę łatwą do realizacji i dopasowaną do jego potrzeb.

AdPrize jest autorskim rozwiązaniem agencji Mobizzy, która zarządza kampaniami od strony technologicznej i prowadzi implementacje po stronie wydawców. Natomiast sieć reklamowa GoldenAd jest partnerem MoBizzy w procesie budowania sprzedaży produktu na rynku agencji mediowych i reklamodawców.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.