Troyann w Szeriszeri

Troyann w Szeriszeri

Brief.pl / Ludzie

Szeriszeri zajmujący się kampaniami reklamowymi w blogosferze powiększa swój dział kreacji. Nowym członkiem zespołu został Maciej Trojanowicz, bloger i specjalista ds. nowych mediów.

-

Maciej Trojanowicz pierwsze zawodowe kroki stawiał jako dziennikarz w portalu Moje Miasto Trójmiasto, a następnie był odpowiedzialny za media społecznościowe w grupie Media Regionalne. Ostatnio związany z agencją interaktywną Vacaloca, w której jako buzz marketing manager odpowiedzialny był za projekty w mediach społecznościowych i blogosferze.

Od ponad roku prowadzi bloga Troyann.pl, traktującego o nowych mediach, technologiach i ich wpływie na codzienne życie. Był prelegentem na konferencjach branżowych: Blog Experts, NetVision czy warszawski Social Media Czwartek.

W szeriszeri będzie odpowiedzialny za budowanie kompleksowych strategii obecności marek w blogosferze, pozyskiwaniu nowych klientów oraz poszerzaniu świadomości marek na temat możliwościach promocji w blogosferze.

O szeriszeri

W styczniu br. Rc2 RACZKIEWICZ CHENCZKE CONSULTANTS i Support Media, broker reklamy prasowej i internetowej stworzyli szeriszeri, nowy podmiot wyspecjalizowany w działaniach marketingowych w blogosferze. Główną kompetencją szeriszeri jest planowanie i plasowanie długofalowych strategii obecności marek w blogosferze.

 

::

Szeriszeri - nowość w blogosferze

::

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.