Troyann w Szeriszeri

Troyann w Szeriszeri

Brief.pl / Ludzie

Szeriszeri zajmujący się kampaniami reklamowymi w blogosferze powiększa swój dział kreacji. Nowym członkiem zespołu został Maciej Trojanowicz, bloger i specjalista ds. nowych mediów.

-

Maciej Trojanowicz pierwsze zawodowe kroki stawiał jako dziennikarz w portalu Moje Miasto Trójmiasto, a następnie był odpowiedzialny za media społecznościowe w grupie Media Regionalne. Ostatnio związany z agencją interaktywną Vacaloca, w której jako buzz marketing manager odpowiedzialny był za projekty w mediach społecznościowych i blogosferze.

Od ponad roku prowadzi bloga Troyann.pl, traktującego o nowych mediach, technologiach i ich wpływie na codzienne życie. Był prelegentem na konferencjach branżowych: Blog Experts, NetVision czy warszawski Social Media Czwartek.

W szeriszeri będzie odpowiedzialny za budowanie kompleksowych strategii obecności marek w blogosferze, pozyskiwaniu nowych klientów oraz poszerzaniu świadomości marek na temat możliwościach promocji w blogosferze.

O szeriszeri

W styczniu br. Rc2 RACZKIEWICZ CHENCZKE CONSULTANTS i Support Media, broker reklamy prasowej i internetowej stworzyli szeriszeri, nowy podmiot wyspecjalizowany w działaniach marketingowych w blogosferze. Główną kompetencją szeriszeri jest planowanie i plasowanie długofalowych strategii obecności marek w blogosferze.

 

::

Szeriszeri - nowość w blogosferze

::

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.