...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Troyann w Szeriszeri

Szeriszeri zajmujący się kampaniami reklamowymi w blogosferze powiększa swój dział kreacji. Nowym członkiem zespołu został Maciej Trojanowicz, bloger i specjalista ds. nowych mediów.

Maciej Trojanowicz pierwsze zawodowe kroki stawiał jako dziennikarz w portalu Moje Miasto Trójmiasto, a następnie był odpowiedzialny za media społecznościowe w grupie Media Regionalne. Ostatnio związany z agencją interaktywną Vacaloca, w której jako buzz marketing manager odpowiedzialny był za projekty w mediach społecznościowych i blogosferze.

Od ponad roku prowadzi bloga Troyann.pl, traktującego o nowych mediach, technologiach i ich wpływie na codzienne życie. Był prelegentem na konferencjach branżowych: Blog Experts, NetVision czy warszawski Social Media Czwartek.

W szeriszeri będzie odpowiedzialny za budowanie kompleksowych strategii obecności marek w blogosferze, pozyskiwaniu nowych klientów oraz poszerzaniu świadomości marek na temat możliwościach promocji w blogosferze.

O szeriszeri

W styczniu br. Rc2 RACZKIEWICZ CHENCZKE CONSULTANTS i Support Media, broker reklamy prasowej i internetowej stworzyli szeriszeri, nowy podmiot wyspecjalizowany w działaniach marketingowych w blogosferze. Główną kompetencją szeriszeri jest planowanie i plasowanie długofalowych strategii obecności marek w blogosferze.

 

::

Szeriszeri – nowość w blogosferze

::

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF