wp - grudzien 2016

Troyann w Szeriszeri

Troyann w Szeriszeri

Brief.pl / Ludzie

Szeriszeri zajmujący się kampaniami reklamowymi w blogosferze powiększa swój dział kreacji. Nowym członkiem zespołu został Maciej Trojanowicz, bloger i specjalista ds. nowych mediów.

-

Maciej Trojanowicz pierwsze zawodowe kroki stawiał jako dziennikarz w portalu Moje Miasto Trójmiasto, a następnie był odpowiedzialny za media społecznościowe w grupie Media Regionalne. Ostatnio związany z agencją interaktywną Vacaloca, w której jako buzz marketing manager odpowiedzialny był za projekty w mediach społecznościowych i blogosferze.

Od ponad roku prowadzi bloga Troyann.pl, traktującego o nowych mediach, technologiach i ich wpływie na codzienne życie. Był prelegentem na konferencjach branżowych: Blog Experts, NetVision czy warszawski Social Media Czwartek.

W szeriszeri będzie odpowiedzialny za budowanie kompleksowych strategii obecności marek w blogosferze, pozyskiwaniu nowych klientów oraz poszerzaniu świadomości marek na temat możliwościach promocji w blogosferze.

O szeriszeri

W styczniu br. Rc2 RACZKIEWICZ CHENCZKE CONSULTANTS i Support Media, broker reklamy prasowej i internetowej stworzyli szeriszeri, nowy podmiot wyspecjalizowany w działaniach marketingowych w blogosferze. Główną kompetencją szeriszeri jest planowanie i plasowanie długofalowych strategii obecności marek w blogosferze.

 

::

Szeriszeri - nowość w blogosferze

::

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.