Debata SBE: Miejsce eventu wśród narzędzi marketingowych

Brief TV / Wiedza

Spotkanie branżowe Stowarzyszenia Branży Eventowej połączone z debatą moderowaną przez magazyn BRIEF pt.: "Miejsce eventu wśród narzędzi marketingowych"

-

Udział w spotkaniu wzięli: Wojciech Cłapiński - wiceprezes zarządu agencji El Padre, Michał Czerniak - wiceprezes zarządu Brill AV Media, Michał Kozak - dyrektor generalny MCC Mazurkas Conference Center & Hotel i Mazurkas Catering oraz Ewelina Sobolewska - event manager w mBank. W imieniu Stowarzyszenia Branży Eventowej głos w dyskusji zabrali: Marta Dunin-Michałowska - prezes agencji Mea Group i wiceprezes zarządu SBE ds. komunikacji oraz Adam Zagajewski - prezes firmy Triangoo, pełniący także funkcję wiceprezesa zarządu SBE ds. rozwoju. Moderatorem dyskusji był redaktor naczelny miesięcznika BRIEF - Grzegorz Kiszluk.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.