Social media w komunikacji miast

Social media w komunikacji miast

Brief for Poland / Wiedza

Media społecznościowe są świetnym narzędziem do budowania wizerunku miast i regionów. Oferują wiele możliwości, które można wykorzystać w celu dotarcia zarówno do mieszkańców jak również do biznesu i turystów.

-

Wszyscy znają zasadę "czterech P", która jest podstawą wszelkich działań promocyjnych i reklamowych. Nie wszyscy jednak wiedzą o regule "trzech T", która jest popularna w marketingu miejsc. Litery "T" odnoszą się do trzech grup docelowych: trade, tourism, talents. Do wszystkich można dotrzeć za pomocą mediów społecznościowych. Poniżej przedstawiamy listę najbardziej popularnych i najbardziej efektywnych działań.

 

1. Prowadzenie profili na platformach społecznościowych

Należy podjąć decyzje, które serwisy wybrać. Wyboru należy dokonać patrząc na możliwość i zasoby jakimi miasto dysponuje. Tworząc oficjalne profile trzeba być przygotowanym na to, że każdego dnia zostanie na nich zamieszczona przynajmniej jedna treść. Trzeba też określić jaki jest cel poszczególnych profili.

Wskazówka: rekomendujemy fanpage na Facebook.com dla każdego miasta....

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.