Social media w komunikacji miast

Social media w komunikacji miast

Brief for Poland / Wiedza

Media społecznościowe są świetnym narzędziem do budowania wizerunku miast i regionów. Oferują wiele możliwości, które można wykorzystać w celu dotarcia zarówno do mieszkańców jak również do biznesu i turystów.

-

Wszyscy znają zasadę "czterech P", która jest podstawą wszelkich działań promocyjnych i reklamowych. Nie wszyscy jednak wiedzą o regule "trzech T", która jest popularna w marketingu miejsc. Litery "T" odnoszą się do trzech grup docelowych: trade, tourism, talents. Do wszystkich można dotrzeć za pomocą mediów społecznościowych. Poniżej przedstawiamy listę najbardziej popularnych i najbardziej efektywnych działań.

 

1. Prowadzenie profili na platformach społecznościowych

Należy podjąć decyzje, które serwisy wybrać. Wyboru należy dokonać patrząc na możliwość i zasoby jakimi miasto dysponuje. Tworząc oficjalne profile trzeba być przygotowanym na to, że każdego dnia zostanie na nich zamieszczona przynajmniej jedna treść. Trzeba też określić jaki jest cel poszczególnych profili.

Wskazówka: rekomendujemy fanpa...

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.