wp - grudzien 2016

Social media w komunikacji miast

Social media w komunikacji miast

Brief for Poland / Wiedza

Media społecznościowe są świetnym narzędziem do budowania wizerunku miast i regionów. Oferują wiele możliwości, które można wykorzystać w celu dotarcia zarówno do mieszkańców jak również do biznesu i turystów.

-

Wszyscy znają zasadę "czterech P", która jest podstawą wszelkich działań promocyjnych i reklamowych. Nie wszyscy jednak wiedzą o regule "trzech T", która jest popularna w marketingu miejsc. Litery "T" odnoszą się do trzech grup docelowych: trade, tourism, talents. Do wszystkich można dotrzeć za pomocą mediów społecznościowych. Poniżej przedstawiamy listę najbardziej popularnych i najbardziej efektywnych działań.

 

1. Prowadzenie profili na platformach społecznościowych

Należy podjąć decyzje, które serwisy wybrać. Wyboru należy dokonać patrząc na możliwość i zasoby jakimi miasto dysponuje. Tworząc oficjalne profile trzeba być przygotowanym na to, że każdego dnia zostanie na nich zamieszczona przynajmniej jedna treść. Trzeba też określić jaki jest cel poszczególnych profili.

Wskazówka: rekomendujemy fanpa...

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.