Social media w komunikacji miast

Social media w komunikacji miast

Brief for Poland / Wiedza

Media społecznościowe są świetnym narzędziem do budowania wizerunku miast i regionów. Oferują wiele możliwości, które można wykorzystać w celu dotarcia zarówno do mieszkańców jak również do biznesu i turystów.

-

Wszyscy znają zasadę "czterech P", która jest podstawą wszelkich działań promocyjnych i reklamowych. Nie wszyscy jednak wiedzą o regule "trzech T", która jest popularna w marketingu miejsc. Litery "T" odnoszą się do trzech grup docelowych: trade, tourism, talents. Do wszystkich można dotrzeć za pomocą mediów społecznościowych. Poniżej przedstawiamy listę najbardziej popularnych i najbardziej efektywnych działań.

 

1. Prowadzenie profili na platformach społecznościowych

Należy podjąć decyzje, które serwisy wybrać. Wyboru należy dokonać patrząc na możliwość i zasoby jakimi miasto dysponuje. Tworząc oficjalne profile trzeba być przygotowanym na to, że każdego dnia zostanie na nich zamieszczona przynajmniej jedna treść. Trzeba też określić jaki jest cel poszczególnych profili.

Wskazówka: rekomendujemy fanpa...

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.