Nike: koniec FuelBand

Nike: koniec FuelBand

Brief.pl / Technologie

Producent odzieży sportowej porzuca projekt inteligentnej opaski treningowej. Pomimo pozytywnych recenzji użytkowników Nike nie zamierza już wspierać projektu.

-

Nic dziwnego - Nike jest firmą produkującą odzież, a nie nowe technologie. Jednak tworząc Fuelband dowiódł, że wearable devices nie są aż tak wielkim wyzwaniem przy odpowiednich zasobach.

Z drugiej strony Nike pozbył się jedynie zespołu odpowiedzialnego za opaskę, a nie za jej oprogramowanie. Wiele osób uważa, że może to być efektem porozumienia z Apple, które w najbliższym czasie pokaże światu swoje wearable devices - zegarek i opaskę (oba urządzenia będą korzystały z pracy programistów Nike'a). Tim Cook, CEO Apple zasiada również w radzie zarządzającej... Nike.

Serwis recode.net otrzymał od Nike oficjalne stanowisko w sprawie zwolnienia 80 proc. pracowników działu odpowiedzialnego za Fuelband:

"Nike Fuelband jest ważną częścią naszego biznesu. Zamierzamy rozwijać aplikację Nike+ Fuelband, wprowadzić nowe kolory opaski do sprzedaży i wspierać ją w najbliższej przyszłości."

Jak widać owe stanowisko nie uwględnia produkcji nowych modeli.

::

Pomysł na iWatch?

::

iOS 8 będzie zawierał dedykowaną ćwiczeniom aplikację Healthbook, która nie tylko będzie w stanie liczyć nasze kroki, czas czy spalone kalorie, ale również rytm serca, ciśnienie krwi a także poziom glukozy. Prawdopodobnie zegarek od Apple'a będzie działał właśnie na iOS 8, więc należy się spodziewać, że Healthbook będzie również obecny na iWatchu.

Warto wspomnieć, że we wrześniu 2013 do Apple z Nike przeszedł Ben Shaffer, główna osoba odpowiedzialna za FuelBand.

::

Czy rozbudowane funkcje monitorowania pracy organizmu będą odpowiednim magnesem, który ściągnie tłumy nowych klientów?

 

::

Źródło: mashable.com, recode.net

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.