Rufus Cuff - coś więcej niż smartwatch?

Brief.pl / Technologie

Na rynku wearable devices pojawiło się nowy produkt. Twórcy Rufus Cuff twierdzą, że zaprojektowane przez nich urządzenie to coś więcej niż dostępne zegarki funkcjonalne. Z tego względu Rufus Cuff ochrzczono mianem "komunikatora na nadgarstek".

-

Zaprojektowane przez Rufus Labs urządzenie wyglądem przypomina takie gadżety jak Pebble Steel czy Samsung Galaxy Gear, jednak jego twórcy zapewniają, że oferuje ono znacznie więcej możliwości. Chociaż sam komunikator nie posiada anteny, dzięki połączeniu ze smartfonem jego użytkownicy będą mogli dzwonić i odbierać połączenia oraz wiadomości tekstowe. Urządzenie będzie miało również wbudowany odbiornik Wi-Fi, Bluetooth oraz GPS. Systemem operacyjnym Rufus Cuff będzie Android, jednak komunikator będzie również kompatybilny z iOSem.

::

Zobacz także:

Poznaj Pebble

::

Twórcy urządzenie zbierają fundusze za pomocą serwisu crowdfundingowego Indiegogo. Projekt zebrał już nieco ponad 140 tys. dolarów. Co ciekawe, założyciele Rufus Lab deklarują, że jeśli uda im się osiągnąć cel, część zysków przeznaczą na cele charytatywne. Planowane rozpoczęcie masowej produkcji urządzenia wyznaczono na wrzesień tego roku.

Rufus Cuff

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.