Karol Skorupski dyrektorem biura reklamy Grupy Allegro i GG Network

Karol Skorupski dyrektorem biura reklamy Grupy Allegro i GG Network

Brief.pl / Ludzie

GG Network S.A. informuje, iż z dniem 16 kwietnia 2014 dyrektorem biura reklamy Grupy Allegro i GG Network został Karol Skorupski.

-

Karol Skorupski związany jest z Grupą Allegro - GG Network od lutego 2012 roku, gdzie dotychczas pełnił obowiązki dyrektora sprzedaży odpowiedzialnego w biurze reklamy za działy: agencyjny, bezpośredni i performance.

W latach 2004-2012 pracował w Ringier Axel Springer Polska na stanowisku dyrektora biura reklamy dziennika „Fakt”, dyrektora biura reklamy prasy codziennej oraz dyrektora sprzedaży korporacyjnej. Natomiast w latach 1993–2004 związany był z Grupą Polskapresse i Media Tak. Jest absolwentem uczelni SGH w Warszawie.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.