Karol Skorupski dyrektorem biura reklamy Grupy Allegro i GG Network

Karol Skorupski dyrektorem biura reklamy Grupy Allegro i GG Network

Brief.pl / Ludzie

GG Network S.A. informuje, iż z dniem 16 kwietnia 2014 dyrektorem biura reklamy Grupy Allegro i GG Network został Karol Skorupski.

-

Karol Skorupski związany jest z Grupą Allegro - GG Network od lutego 2012 roku, gdzie dotychczas pełnił obowiązki dyrektora sprzedaży odpowiedzialnego w biurze reklamy za działy: agencyjny, bezpośredni i performance.

W latach 2004-2012 pracował w Ringier Axel Springer Polska na stanowisku dyrektora biura reklamy dziennika „Fakt”, dyrektora biura reklamy prasy codziennej oraz dyrektora sprzedaży korporacyjnej. Natomiast w latach 1993–2004 związany był z Grupą Polskapresse i Media Tak. Jest absolwentem uczelni SGH w Warszawie.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.