Marketingowa bitwa w Łodzi!

Marketingowa bitwa w Łodzi!

Brief.pl / Patronaty

10 maja 2014 r., już po raz ósmy, Łódź opanuje gra miejska Marketing Challenge. To cyklicznie odbywająca się impreza organizowana przez studenckie koło naukowe MarkeTEAM.

-

Dla kogo przeznaczony jest Marketing Challenge? Dla studentów, którzy chcą sprawdzić swoją wiedzę z zakresu marketingu w praktyce. Każdego roku ekipa MarkeTEAM sprawdza znajomość innego obszaru, łącząc dobrą zabawę z rozwojem osobistym. Zadania polegają na studiach przypadków, które uczestnicy muszą rozwiązać, wykorzystując wiedzę praktyczną. Po drugie, aby to zrobić, poruszają się po mieście w poszukiwaniu kolejnych lokalizacji, w których czekają na nich zadania. Po trzecie, nie mogą poruszać się niczym innym niż komunikacja miejska.  Co zrobić, żeby wygrać? Posiadać wiedzę, umieć zarządzać swoim czasem i zespołem, potrafić pracować w grupie pod presją czasu, posiadać orientację w terenie oraz ogromne pokłady kreatywności i entuzjazmu.

Początki Marketing Challenge

Historia Marketing Challenge sięga 2007 roku, kiedy odbyła się pierwsza edycja konkursu. Wszystkie edycje oparte były na konkretnej tematyce z zakresu marketingu. W poprzednich latach uczestnicy zmierzyli się m.in. z zagadnieniami marketingu internetowego, eventowego czy też modern marketingu. Każda kolejna edycja cieszy się większym zainteresowaniem zarówno wśród studentów, jak i znanych firm o zasięgu lokalnym i ogólnokrajowym. Obserwując ten trend i idąc dalej w rozwoju projektu, organizatorzy gry podjęli decyzję, że ósma edycja Marketing Challenge będzie pierwszą edycją ogólnopolską, a jej tematyką zostaną wojny marketingowe.

Celem zespołu MarkeTEAM jest ukazanie uczestnikom, że marketing, szczególnie w obecnych czasach, ma charakter wojenny ze względu na ciągłą i nierzadką ostrą walkę konkurencyjną. Dlatego też obszary tematyczne zadań dotykać będą zagadnień z zakresu strategii marketingowych, marketingu partyzanckiego czy też grywalizacji. Dodatkowo organizatorzy chcą pokazać swoje akademickie miasto jako pełne interesujących, niestandardowych miejsc, które warto zobaczyć.

Partnerami tegorocznej edycji Marketing Challenge zostali m.in. Lidl, mBank, Danone, Rossman, Skanska, SpeakUp oraz lokalne firmy tj. Evergym, Alles, Fiero, kręgielnia Grakula czy restauracja Bawełna. Współpracujące firmy gwarantują projektowi wsparcie finansowe, barterowe oraz przede wszystkim merytoryczne biorąc udział np. w przygotowaniu czy ocenianiu zadań.

Do udziału w grze mogą przystąpić studenci wszystkich kierunków i uczelni w Polsce. MarkeTEAM podkreśla, że każdy w ich turnieju zostaje nagrodzony i nie liczy się tylko i wyłącznie wiedza z zakresu marketingu, ale również kreatywność, zarządzanie czasem, czy orientacja w terenie. Ważnym jest jednak, że 3- osobowe zespoły muszą zarejestrować się na stronie internetowej turnieju www.gra.marketeam.pl. Rejestracja rusza 16.04.2014 o godzinie 19.00

Więcej informacji na naszej stronie www.gra.marketeam.pl, Fan Page https://www.facebook.com/Marketing.Challenge. W razie pytań: gra@marketeam.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.