wp - grudzien 2016

Marketingowa bitwa w Łodzi!

Marketingowa bitwa w Łodzi!

Brief.pl / Patronaty

10 maja 2014 r., już po raz ósmy, Łódź opanuje gra miejska Marketing Challenge. To cyklicznie odbywająca się impreza organizowana przez studenckie koło naukowe MarkeTEAM.

-

Dla kogo przeznaczony jest Marketing Challenge? Dla studentów, którzy chcą sprawdzić swoją wiedzę z zakresu marketingu w praktyce. Każdego roku ekipa MarkeTEAM sprawdza znajomość innego obszaru, łącząc dobrą zabawę z rozwojem osobistym. Zadania polegają na studiach przypadków, które uczestnicy muszą rozwiązać, wykorzystując wiedzę praktyczną. Po drugie, aby to zrobić, poruszają się po mieście w poszukiwaniu kolejnych lokalizacji, w których czekają na nich zadania. Po trzecie, nie mogą poruszać się niczym innym niż komunikacja miejska.  Co zrobić, żeby wygrać? Posiadać wiedzę, umieć zarządzać swoim czasem i zespołem, potrafić pracować w grupie pod presją czasu, posiadać orientację w terenie oraz ogromne pokłady kreatywności i entuzjazmu.

Początki Marketing Challenge

Historia Marketing Challenge sięga 2007 roku, kiedy odbyła się pierwsza edycja konkursu. Wszystkie edycje oparte były na konkretnej tematyce z zakresu marketingu. W poprzednich latach uczestnicy zmierzyli się m.in. z zagadnieniami marketingu internetowego, eventowego czy też modern marketingu. Każda kolejna edycja cieszy się większym zainteresowaniem zarówno wśród studentów, jak i znanych firm o zasięgu lokalnym i ogólnokrajowym. Obserwując ten trend i idąc dalej w rozwoju projektu, organizatorzy gry podjęli decyzję, że ósma edycja Marketing Challenge będzie pierwszą edycją ogólnopolską, a jej tematyką zostaną wojny marketingowe.

Celem zespołu MarkeTEAM jest ukazanie uczestnikom, że marketing, szczególnie w obecnych czasach, ma charakter wojenny ze względu na ciągłą i nierzadką ostrą walkę konkurencyjną. Dlatego też obszary tematyczne zadań dotykać będą zagadnień z zakresu strategii marketingowych, marketingu partyzanckiego czy też grywalizacji. Dodatkowo organizatorzy chcą pokazać swoje akademickie miasto jako pełne interesujących, niestandardowych miejsc, które warto zobaczyć.

Partnerami tegorocznej edycji Marketing Challenge zostali m.in. Lidl, mBank, Danone, Rossman, Skanska, SpeakUp oraz lokalne firmy tj. Evergym, Alles, Fiero, kręgielnia Grakula czy restauracja Bawełna. Współpracujące firmy gwarantują projektowi wsparcie finansowe, barterowe oraz przede wszystkim merytoryczne biorąc udział np. w przygotowaniu czy ocenianiu zadań.

Do udziału w grze mogą przystąpić studenci wszystkich kierunków i uczelni w Polsce. MarkeTEAM podkreśla, że każdy w ich turnieju zostaje nagrodzony i nie liczy się tylko i wyłącznie wiedza z zakresu marketingu, ale również kreatywność, zarządzanie czasem, czy orientacja w terenie. Ważnym jest jednak, że 3- osobowe zespoły muszą zarejestrować się na stronie internetowej turnieju www.gra.marketeam.pl. Rejestracja rusza 16.04.2014 o godzinie 19.00

Więcej informacji na naszej stronie www.gra.marketeam.pl, Fan Page https://www.facebook.com/Marketing.Challenge. W razie pytań: gra@marketeam.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.