Pizzaportal.pl z Migam.pl

Pizzaportal.pl z Migam.pl

Brief.pl / Aktualności

PizzaPortal.pl i Migam.pl - laureaci rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie Brief - rozpoczęli współpracę, której efektem jest możliwość kontaktu i obsługi osób niesłyszących.

-

Aby skorzystać z pomocy należy wejść na stronę: http://kontakt.pizzaportal.pl/ i kliknąć przycisk tłumacza języka migowego. Wtedy następuje połączenie z konsultantem biura serwisu Migam.pl, który staje się pośrednikiem między klientem, a wsparciem klienta PizzaPortal.pl. Obsługa osób niesłyszących czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8 – 18.

::

Brief zbliża - Kaniuk inwestuje w Prowly.com

::

- Bardzo cieszę się ze współpracy z Migam.pl, dzięki temu zwiększa się nasza dostępność dla Klientów, a to jest jednym z naszych najważniejszych priorytetów. Osoby niesłyszące mogą z łatwością złożyć zamówienie na naszej platformie, a teraz nawet, w razie jakichkolwiek kłopotów, mogą również skontaktować się z naszym Wsparciem Klienta i szybko rozwiązać problem - mówi Karolina Zasada, szef działu wsparcia klienta w PizzaPorta.pl.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.