OS3 z serwisem dla PO

OS3 z serwisem dla PO

Brief.pl / Aktualności

Nowy serwis internetowy dla Platformy Obywatelskiej został przygotowany przez OS3. Agencja odpowiadała za całościowe przygotowanie oraz wdrożenie projektu. Współpraca została zawarta w wyniku wygranego konkursu ofert. Strona jest dostępna pod adresem www.platforma.org.

-

OS3 jest odpowiedzialna za realizację nowej strony internetowej Platformy Obywatelskiej. Agencja opracowała nawigację serwisu, architekturę informacji oraz nową koncepcję graficzną. Zadbała również o użyteczność, która szczególnie osobom niepełnosprawnym ułatwia korzystanie z niej – użytkownicy mogą wyświetlać treści, zmieniając ich rozmiar lub kontrast, a nawet odsłuchiwać je przy użyciu syntezatora mowy.

Strona wykorzystująca mechanizm responsive design została przygotowana także w lżejszej wersji pod urządzenia mobilne. Zwiększając interaktywną funkcję, zintegrowano ją z mediami społecznościowymi, m.in. z Facebookiem, Twitterem, Google+, YouTube’em, Pinterestem, Instagramem, Flickrem, NK oraz dołączono forum.

Serwis zawiera materiały dotyczące działań i bieżących wydarzeń w partii politycznej, jak też realizowanych przez nią projektów, a także sylwetki władz i przedstawicieli oraz treść najważniejszych dokumentów.

Witryna stanowiąca platformę wizerunkowo-informacyjną wspiera strategię komunikacji partii. Dzięki szeregowi możliwości łączy regionalne podstrony. Unikalne rozwiązania pozwalają na łatwe dotarcie do treści oraz zawężenie interesujących informacji do wybranej struktury terenowej.

Nowa strona Platformy Obywatelskiej jest dostępna w polskiej i angielskiej wersji językowej.

::

Jak oceniacie nowy serwis PO?

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.