wp - grudzien 2016

OS3 z serwisem dla PO

OS3 z serwisem dla PO

Brief.pl / Aktualności

Nowy serwis internetowy dla Platformy Obywatelskiej został przygotowany przez OS3. Agencja odpowiadała za całościowe przygotowanie oraz wdrożenie projektu. Współpraca została zawarta w wyniku wygranego konkursu ofert. Strona jest dostępna pod adresem www.platforma.org.

-

OS3 jest odpowiedzialna za realizację nowej strony internetowej Platformy Obywatelskiej. Agencja opracowała nawigację serwisu, architekturę informacji oraz nową koncepcję graficzną. Zadbała również o użyteczność, która szczególnie osobom niepełnosprawnym ułatwia korzystanie z niej – użytkownicy mogą wyświetlać treści, zmieniając ich rozmiar lub kontrast, a nawet odsłuchiwać je przy użyciu syntezatora mowy.

Strona wykorzystująca mechanizm responsive design została przygotowana także w lżejszej wersji pod urządzenia mobilne. Zwiększając interaktywną funkcję, zintegrowano ją z mediami społecznościowymi, m.in. z Facebookiem, Twitterem, Google+, YouTube’em, Pinterestem, Instagramem, Flickrem, NK oraz dołączono forum.

Serwis zawiera materiały dotyczące działań i bieżących wydarzeń w partii politycznej, jak też realizowanych przez nią projektów, a także sylwetki władz i przedstawicieli oraz treść najważniejszych dokumentów.

Witryna stanowiąca platformę wizerunkowo-informacyjną wspiera strategię komunikacji partii. Dzięki szeregowi możliwości łączy regionalne podstrony. Unikalne rozwiązania pozwalają na łatwe dotarcie do treści oraz zawężenie interesujących informacji do wybranej struktury terenowej.

Nowa strona Platformy Obywatelskiej jest dostępna w polskiej i angielskiej wersji językowej.

::

Jak oceniacie nowy serwis PO?

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.