OS3 z serwisem dla PO

OS3 z serwisem dla PO

Brief.pl / Aktualności

Nowy serwis internetowy dla Platformy Obywatelskiej został przygotowany przez OS3. Agencja odpowiadała za całościowe przygotowanie oraz wdrożenie projektu. Współpraca została zawarta w wyniku wygranego konkursu ofert. Strona jest dostępna pod adresem www.platforma.org.

-

OS3 jest odpowiedzialna za realizację nowej strony internetowej Platformy Obywatelskiej. Agencja opracowała nawigację serwisu, architekturę informacji oraz nową koncepcję graficzną. Zadbała również o użyteczność, która szczególnie osobom niepełnosprawnym ułatwia korzystanie z niej – użytkownicy mogą wyświetlać treści, zmieniając ich rozmiar lub kontrast, a nawet odsłuchiwać je przy użyciu syntezatora mowy.

Strona wykorzystująca mechanizm responsive design została przygotowana także w lżejszej wersji pod urządzenia mobilne. Zwiększając interaktywną funkcję, zintegrowano ją z mediami społecznościowymi, m.in. z Facebookiem, Twitterem, Google+, YouTube’em, Pinterestem, Instagramem, Flickrem, NK oraz dołączono forum.

Serwis zawiera materiały dotyczące działań i bieżących wydarzeń w partii politycznej, jak też realizowanych przez nią projektów, a także sylwetki władz i przedstawicieli oraz treść najważniejszych dokumentów.

Witryna stanowiąca platformę wizerunkowo-informacyjną wspiera strategię komunikacji partii. Dzięki szeregowi możliwości łączy regionalne podstrony. Unikalne rozwiązania pozwalają na łatwe dotarcie do treści oraz zawężenie interesujących informacji do wybranej struktury terenowej.

Nowa strona Platformy Obywatelskiej jest dostępna w polskiej i angielskiej wersji językowej.

::

Jak oceniacie nowy serwis PO?

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.