wp - grudzien 2016

K2: nowe osoby w kreacji

K2: nowe osoby w kreacji

Brief.pl / Ludzie

Kuba Sagan i Bartek Klimaszewski dołączyli do działu kreacji agencji K2.

-

Kuba Sagan w lutym br. objął stanowisko Senior Copy & Creative. Ma siedmioletnie doświadczenie w branży. Poprzednio pracował m.in. w The Digitals i Young & Rubicam. Tworzył projekty dla takich marek, jak: Citi Handlowy, Danone, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, LG, Amnesty International, Perła, czy Warka. Nagradzany w konkursach Media Trendy, Golden Drum i KTR, ostatnio m.in. za akcję „Nekrolog” dla Komendy Głównej Policji, czy za kampanię real-time marketing dla Warki („Ekipa w komplecie” – nagroda Social Media SuperStar). Odpowiadał też za komunikację marki Żywiec Zdrój, co zaowocowało srebrnym Effie.

Bartek Klimaszewski dołączył do K2 w marcu i objął stanowisko Senior Copy & Creative. Z branżą związany jest od dziesięciu lat. Zaczynał w DDB. Później pracował w agencjach Lowe GGK, Young & Rubicam oraz Ogilvy & Mather, dla klientów tj.: Coca-Cola, MetLife, AVON, Phillips, Orange, Danone, LOT, Canal+, BPH, Polkomtel, Kompania Piwowarska, Kraft, Unilever i Unicef. Współtworzył kilka głośnych kampanii, m.in. „Sprite vs Pragnienie”, „Język Polski jest Ą-Ę” i launch nju.mobile. Zdobyłponad 30nagród i wyróżnień na polskich i międzynarodowych festiwalach, m.in. KTR, Złote Orły, Effie, Golden Hammer, Media Trendy i Golden Drum. Jest laureatem pierwszej edycji Eurobest Just Creatives z 2013 roku. 

Tagi:

K2

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.