K2: nowe osoby w kreacji

K2: nowe osoby w kreacji

Brief.pl / Ludzie

Kuba Sagan i Bartek Klimaszewski dołączyli do działu kreacji agencji K2.

-

Kuba Sagan w lutym br. objął stanowisko Senior Copy & Creative. Ma siedmioletnie doświadczenie w branży. Poprzednio pracował m.in. w The Digitals i Young & Rubicam. Tworzył projekty dla takich marek, jak: Citi Handlowy, Danone, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, LG, Amnesty International, Perła, czy Warka. Nagradzany w konkursach Media Trendy, Golden Drum i KTR, ostatnio m.in. za akcję „Nekrolog” dla Komendy Głównej Policji, czy za kampanię real-time marketing dla Warki („Ekipa w komplecie” – nagroda Social Media SuperStar). Odpowiadał też za komunikację marki Żywiec Zdrój, co zaowocowało srebrnym Effie.

Bartek Klimaszewski dołączył do K2 w marcu i objął stanowisko Senior Copy & Creative. Z branżą związany jest od dziesięciu lat. Zaczynał w DDB. Później pracował w agencjach Lowe GGK, Young & Rubicam oraz Ogilvy & Mather, dla klientów tj.: Coca-Cola, MetLife, AVON, Phillips, Orange, Danone, LOT, Canal+, BPH, Polkomtel, Kompania Piwowarska, Kraft, Unilever i Unicef. Współtworzył kilka głośnych kampanii, m.in. „Sprite vs Pragnienie”, „Język Polski jest Ą-Ę” i launch nju.mobile. Zdobyłponad 30nagród i wyróżnień na polskich i międzynarodowych festiwalach, m.in. KTR, Złote Orły, Effie, Golden Hammer, Media Trendy i Golden Drum. Jest laureatem pierwszej edycji Eurobest Just Creatives z 2013 roku. 

Tagi:

K2

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.