LinkedIn na urządzeniach mobilnych

LinkedIn na urządzeniach mobilnych

Brief.pl / Technologie

W najbliższym czasie ma pojawić się nowa aplikacja od LinkedIn. Platforma skierowana do przedstawicieli biznesu planuje stworzenie w bieżącym roku nawet kilku narzędzi dostępnych na smartfony. Strategia spółki wynika z przewidywań, że już niedługo 50 proc. ruchu w serwisie przeniesie się na urządzenia mobilne. LinkedIn wychodzi, więc naprzeciw potrzebom swoich użytkowników.

-

LinkedIn nazywany przez wielu profesjonalnym Facebookiem zrzesza już ponad 250 mln osób, w tym pracowników i menadżerów małych i dużych firm. Powstała w 2002 roku platforma zyskała popularność w Polsce po ukazaniu się prawie dwa lata temu jej polskojęzycznej wersji. LinkedIn znajduje się obecnie na drugim miejscu w rankingu serwisów społecznościowych, co oznacza, że wyprzedził nawet prężnie rozwijający się serwis Twitter.

::

Zobacz też

LINKEDIN – GIGANT CONTENT MARKETINGU

::

Obecnie LinkedIn oferuje swoim użytkownikom cztery aplikacje mobile. Pierwsza podstawowa ułatwia dostęp do serwisu, przenosząc większość jego funkcji na smartfony i tablety. W marcu ubiegłego roku serwis przejął popularny agregator newsów Pulse. Powstała aplikacja pozwala użytkownikom na szybkie dotarcie do informacji, pojawiających się na portalach, czy blogach. Określenie zakresu swoich zainteresowań umożliwia czerpanie z natłoku wiadomości, jedynie tych dla nas znaczących. Kolejna aplikacja LinkedIn Recruiter miała swoja premierę w październiku ubiegłego roku. Jest przydatnym narzędziem w procesie rekrutacji. Pozwala na efektywne przeszukiwanie zasobów ludzkich i kontakt mailowy z wybranym kandydatem. Czwarta aplikacja oferowana przez portal nazywa się LinkedIn Contacts. Służy do porządkowania kontaktów biznesowych i ułatwia zapanowanie na zmieniającym się nieustannie kalendarzem.

Nowa aplikacja ma być przeznaczona dla całej bazy użytkowników LinkedIn, w przeciwieństwie na przykład do LinkedIn Recruiter, która skierowana jest do dość wąskiej grupy odbiorców. Przywiązanie dużej wagi do tworzenia i ulepszania osobnych aplikacji do komunikowania się przez Facebooka i Twittera mogło by sugerować, że LinkedIn pójdzie w ich ślady. Okazuje się jednak, że serwis nie widzi na razie zapotrzebowania na tego typu narzędzie. Nowa aplikacja będzie zapewne przeniesieniem na mobilne urządzenia kolejnej funkcji platformy, oferowanej jak dotąd jedynie na stronie.

::

Co zaoferuje LinkedIn Waszym zdaniem?

::

Źródło: Mashable.com

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?