LinkedIn na urządzeniach mobilnych

LinkedIn na urządzeniach mobilnych

Brief.pl / Technologie

W najbliższym czasie ma pojawić się nowa aplikacja od LinkedIn. Platforma skierowana do przedstawicieli biznesu planuje stworzenie w bieżącym roku nawet kilku narzędzi dostępnych na smartfony. Strategia spółki wynika z przewidywań, że już niedługo 50 proc. ruchu w serwisie przeniesie się na urządzenia mobilne. LinkedIn wychodzi, więc naprzeciw potrzebom swoich użytkowników.

-

LinkedIn nazywany przez wielu profesjonalnym Facebookiem zrzesza już ponad 250 mln osób, w tym pracowników i menadżerów małych i dużych firm. Powstała w 2002 roku platforma zyskała popularność w Polsce po ukazaniu się prawie dwa lata temu jej polskojęzycznej wersji. LinkedIn znajduje się obecnie na drugim miejscu w rankingu serwisów społecznościowych, co oznacza, że wyprzedził nawet prężnie rozwijający się serwis Twitter.

::

Zobacz też

LINKEDIN – GIGANT CONTENT MARKETINGU

::

Obecnie LinkedIn oferuje swoim użytkownikom cztery aplikacje mobile. Pierwsza podstawowa ułatwia dostęp do serwisu, przenosząc większość jego funkcji na smartfony i tablety. W marcu ubiegłego roku serwis przejął popularny agregator newsów Pulse. Powstała aplikacja pozwala użytkownikom na szybkie dotarcie do informacji, pojawiających się na portalach, czy blogach. Określenie zakresu swoich zainteresowań umożliwia czerpanie z natłoku wiadomości, jedynie tych dla nas znaczących. Kolejna aplikacja LinkedIn Recruiter miała swoja premierę w październiku ubiegłego roku. Jest przydatnym narzędziem w procesie rekrutacji. Pozwala na efektywne przeszukiwanie zasobów ludzkich i kontakt mailowy z wybranym kandydatem. Czwarta aplikacja oferowana przez portal nazywa się LinkedIn Contacts. Służy do porządkowania kontaktów biznesowych i ułatwia zapanowanie na zmieniającym się nieustannie kalendarzem.

Nowa aplikacja ma być przeznaczona dla całej bazy użytkowników LinkedIn, w przeciwieństwie na przykład do LinkedIn Recruiter, która skierowana jest do dość wąskiej grupy odbiorców. Przywiązanie dużej wagi do tworzenia i ulepszania osobnych aplikacji do komunikowania się przez Facebooka i Twittera mogło by sugerować, że LinkedIn pójdzie w ich ślady. Okazuje się jednak, że serwis nie widzi na razie zapotrzebowania na tego typu narzędzie. Nowa aplikacja będzie zapewne przeniesieniem na mobilne urządzenia kolejnej funkcji platformy, oferowanej jak dotąd jedynie na stronie.

::

Co zaoferuje LinkedIn Waszym zdaniem?

::

Źródło: Mashable.com

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.