Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Brief.pl / Aktualności

Jak co tydzień - podsumowanie najchętniej czytanych wpisów na Brief.pl. W tym tygodniu króluje Suzan Giżyńska i Jacek Gadzinowski.

-

Suzan Giżyńska wpadła z Bartkiem

Suzan Giżyński Bartek

Suzan Giżyńska jest autorką kampanii dla marki produkującej dziecięce obuwie. Niestety kampania pomimo ciekawie zapowiadającego się teaseru okazuje się być wizerunkową klapą dla marki...

::

Uważamy, że zbawiamy świat - wywiad z Jackiem Gadzinowskim

Jacek Gadzinowski

Z Jackiem Gadzinowskim rozmawialiśmy o jego pasjach, rynku marketingu, reklamy oraz o blogach.

::

Optymalizacja sklepów internetowych - poradnik

Optymalizacja SEO

Jak sprawić, aby do naszego sklepu internetowego trafiało więcej osób zainteresowanych naszymi produktami? Odpowiedź znajdziecie w poniższym poradniku.

::

Agencja Peppermint wybiera Klienta!

PaperMint

„Wybieramy Klienta” – pod takim hasłem rozpoczęła się akcja reklamowa, stworzona przez agencję kreatywną Peppermint. Ma ona charakter konkursu,a nagrodą jest darmowa realizacja kampanii online o wartości 30 tysięcy złotych.

::

Piwny mit obalony!

Tomasz Miler

Kompania Piwowarska i autor bloga MilerPije.pl, Tomasz Miler, zmierzyli się z jednym z najpowszechniejszych mitów dotyczących polskiej gastronomii: czy dolewanie wody do piwa w lokalach jest możliwe i opłacalne.

Tagi:

top5

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.