Facebook Messenger osobną aplikacją

Facebook Messenger osobną aplikacją

Brief.pl / Aktualności

Użytkownikom swojej aplikacji mobilnej Facebook wysyła informację o konieczności ściągnięcia Facebook Messengera. Najnowsze wersje aplikacji nie będą obsługiwały czatów. Dlaczego serwis z Menlo Park zdecydował się na taki ruch?

-

Wielu użytkowników mobilnych Facebooka, a jest ich obecnie 556 mln dziennie, nie będzie zapewne zadowolonych z przymuszenia ich do zainstalowania dodatkowej aplikacji na swoich telefonach. Z drugiej strony osobna aplikacja służąca do komunikacji nie jest niczym nowym, jest wręcz standardem. Spójrzmy chociaż na WhatsApp, który został zakupiony przez Facebooka.

::

53 proc. przychodów Facebooka to mobile

::

Dodatkowo rozdzielenie obecnie znanej aplikacji powinno przynieść korzyści użytkownikom w postaci szybszego działania i lepszej stabilności działania zarówno standardowej aplikacji Facebooka, jak i Messengera. Czy poprawi to w przyszłości średnią ocenę  obuaplikacji chociażby w Google Play (ocena 3,9/5 i 4,2/5 dla Messengera)? Zobaczymy.

Podobnie jak w przypadku większości zmian dotyczących serwisu, również finalne rozdzielenie aplikacji zostanie szybko zaadoptowane przez użytkowników. Trudno jest też dokonywać usprawnień w serwisach czy aplikacjach używanych dziennie przez setki milionów osób tak, aby wszyscy byli z nich zadowoleni. 

Źródło: techcrunch.com

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.