Ruszyła druga edycja kampanii 7 Cudów Mazur

Ruszyła druga edycja kampanii 7 Cudów Mazur

Brief for Poland / Aktualności

Właśnie zainaugurowano tegoroczną edycję kampanii 7 Cudów Mazur. Projekt jest wspólną inicjatywą siedmiu największych miast leżących na szlaku Wielkich Jezior Mazurskich. Ich celem jest propagowanie wiedzy na temat regionu, jego walorów przyrodniczych oraz prezentacja szerokiego wachlarza atrakcji turystycznych.

-

7 Cudów Mazur to wspólna inicjatywa samorządów Giżycka, Mikołajek, Mrągowa, Pisza, Rucianego-Nidy, Rynu oraz Węgorzewa. Jest kontynuacją głośnej kampanii Mazury Cud Natury, dzięki której region Wielkich Jezior Mazurskich w plebiscycie New7Wonders znalazł się wśród 14 najpiękniejszych miejsc na ziemi i pięciu w Europie. Aby nie zmarnować nabudowanego wówczas kapitału, miasta postanowiły współpracować, w celu dalszej promocji regionu. Pierwsza edycja akcji odbyła się
w 2013 roku.

W ramach kampanii od czerwca do września 2014 roku w miastach partnerskich zorganizowany zostanie cykl regat o Żeglarskie Grand Prix Mazur. Sportowej rywalizacji żeglarzy towarzyszyć będzie moc atrakcji na lądzie. W specjalnych strefach kibica odbędą się koncerty, pokazy i konkursy ukazujące różnorodne możliwości aktywnego spędzania czasu na Mazurach.

Imprezy odbędą się kolejno: 21 czerwca w Piszu, 12 lipca w Węgorzewie, 19 lipca w Giżycku, 20 lipca w Mrągowie, 26 lipca w Mikołajkach, 2 sierpnia w Rucianem-Nidzie oraz 23 sierpnia w Rynie.

                               
 
W każdym z miast eventy będą miały odmienną formę, podkreślającą charakter miejsca i walory turystyczne danego miasta-organizatora. W tegorocznej edycji akcji dużo uwagi poświęcone zostanie tematyce ochrony przyrody i promowaniu wśród odwiedzających Mazury postaw proekologicznych.

::

Prezentacji drugiej edycji kampanii dokonano na scenie głównej podczas targów żeglarskich Wiatr i Woda na Stadionie Narodowym w Warszawie.

Wszystkie informacje o drugiej edycji kampanii można znaleźć na stronie www.7cudowmazur.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.