Piwny mit obalony!

Brief.pl / Inspiracje

Kompania Piwowarska i autor bloga MilerPije.pl, Tomasz Miler, zmierzyli się z jednym z najpowszechniejszych mitów dotyczących polskiej gastronomii: czy dolewanie wody do piwa w lokalach jest możliwe i opłacalne.

-

W ramach współpracy z liderem polskiej branży piwnej Tomasz Miler, który zazwyczaj recenzuje mocne alkohole, przygotował specjalny film pt. „Czy piwo w barach jest chrzczone wodą?”. W pubie Warzelnia, który jest jednym z kilkudziesięciu lokali w Polsce i zaledwie dwóch w Poznaniu oferujących Tyskie z tanka, bloger miał okazję obejrzeć z bliska instalacje do nalewania piwa i skorzystać z wiedzy pracowników KP na temat dostawy trunku do lokali gastronomicznych oraz konstrukcji i zabezpieczeń kegów, spełniających najwyższe standardy.

– To nie pierwszy raz, kiedy staram się odpowiedzieć na pytania nurtujące moich czytelników. Zagadnienie, które poruszyliśmy, jest silnie zakorzenionym mitem, dlatego by zweryfikować jego prawdziwość, trzeba było udać się do źródła. Wyprawa ta była interesująca i rozwiała wiele wątpliwości – mówi Tomasz Miler, autor blogów MilerPije.pl oraz MilerSzyje.pl.

Tomasz Miler

 

Bloger w materiale filmowym wyjaśnia, dlaczego ingerowanie w samą konstrukcję kega lub instalację nie jest możliwe. Sprawdza również inne hipotetyczne możliwości „chrzczenia” piwa oraz udowadnia – przedstawiając potencjalne zyski i straty – że takie działanie jest dla branży gastronomicznej po prostu nieopłacalne. Ponadto tłumaczy pochodzenie najbardziej popularnego piwnego mitu oraz powody zastrzeżeń konsumentów do jakości serwowanego w lokalach piwa. Wiele różnych czynników ma wpływ na smak spożywanego alkoholu, kilka z nich zależy od jakości usług w lokalu – dbałości o instalację, odpowiedniego szkła, sposobu nalewania piwa czy wreszcie temperatury samego napoju. Dlatego KP i Tomasz Miler zachęcają do krytycznego podejścia do tematu, a takie jest możliwe jedynie, jeśli posiada się rzetelne informacje.

::

Piwa smakowe na Facebooku

::

– Nasza firma intensywnie angażuje się w edukację i projekty mające na celu walkę z piwnymi mitami. Jeśli my tego nie zrobimy, to kto? Nasi konsumenci chcą poszerzać swoją wiedzę i mają do tego prawo. Mamy nadzieję, że dzięki temu poziom obsługi w gastronomii wzrośnie, a klienci lokali, wolni od uprzedzeń, będą czerpać większą przyjemność z właściwie zaserwowanego i dopasowanego do własnego gustu piwa – mówi Wojtek Mrugalski, kierownik ds. komunikacji Kompanii Piwowarskiej.

Wpis na temat projektu można już znaleźć na blogu MilerPije.pl. Z kolei materiał filmowy dostępny jest na kanale YouTube Tomasza Milera https://www.youtube.com/user/openbarpl

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.