wp - grudzien 2016

Piwny mit obalony!

Brief.pl / Inspiracje

Kompania Piwowarska i autor bloga MilerPije.pl, Tomasz Miler, zmierzyli się z jednym z najpowszechniejszych mitów dotyczących polskiej gastronomii: czy dolewanie wody do piwa w lokalach jest możliwe i opłacalne.

-

W ramach współpracy z liderem polskiej branży piwnej Tomasz Miler, który zazwyczaj recenzuje mocne alkohole, przygotował specjalny film pt. „Czy piwo w barach jest chrzczone wodą?”. W pubie Warzelnia, który jest jednym z kilkudziesięciu lokali w Polsce i zaledwie dwóch w Poznaniu oferujących Tyskie z tanka, bloger miał okazję obejrzeć z bliska instalacje do nalewania piwa i skorzystać z wiedzy pracowników KP na temat dostawy trunku do lokali gastronomicznych oraz konstrukcji i zabezpieczeń kegów, spełniających najwyższe standardy.

– To nie pierwszy raz, kiedy staram się odpowiedzieć na pytania nurtujące moich czytelników. Zagadnienie, które poruszyliśmy, jest silnie zakorzenionym mitem, dlatego by zweryfikować jego prawdziwość, trzeba było udać się do źródła. Wyprawa ta była interesująca i rozwiała wiele wątpliwości – mówi Tomasz Miler, autor blogów MilerPije.pl oraz MilerSzyje.pl.

Tomasz Miler

 

Bloger w materiale filmowym wyjaśnia, dlaczego ingerowanie w samą konstrukcję kega lub instalację nie jest możliwe. Sprawdza również inne hipotetyczne możliwości „chrzczenia” piwa oraz udowadnia – przedstawiając potencjalne zyski i straty – że takie działanie jest dla branży gastronomicznej po prostu nieopłacalne. Ponadto tłumaczy pochodzenie najbardziej popularnego piwnego mitu oraz powody zastrzeżeń konsumentów do jakości serwowanego w lokalach piwa. Wiele różnych czynników ma wpływ na smak spożywanego alkoholu, kilka z nich zależy od jakości usług w lokalu – dbałości o instalację, odpowiedniego szkła, sposobu nalewania piwa czy wreszcie temperatury samego napoju. Dlatego KP i Tomasz Miler zachęcają do krytycznego podejścia do tematu, a takie jest możliwe jedynie, jeśli posiada się rzetelne informacje.

::

Piwa smakowe na Facebooku

::

– Nasza firma intensywnie angażuje się w edukację i projekty mające na celu walkę z piwnymi mitami. Jeśli my tego nie zrobimy, to kto? Nasi konsumenci chcą poszerzać swoją wiedzę i mają do tego prawo. Mamy nadzieję, że dzięki temu poziom obsługi w gastronomii wzrośnie, a klienci lokali, wolni od uprzedzeń, będą czerpać większą przyjemność z właściwie zaserwowanego i dopasowanego do własnego gustu piwa – mówi Wojtek Mrugalski, kierownik ds. komunikacji Kompanii Piwowarskiej.

Wpis na temat projektu można już znaleźć na blogu MilerPije.pl. Z kolei materiał filmowy dostępny jest na kanale YouTube Tomasza Milera https://www.youtube.com/user/openbarpl

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.