Piwny mit obalony!

Brief.pl / Inspiracje

Kompania Piwowarska i autor bloga MilerPije.pl, Tomasz Miler, zmierzyli się z jednym z najpowszechniejszych mitów dotyczących polskiej gastronomii: czy dolewanie wody do piwa w lokalach jest możliwe i opłacalne.

-

W ramach współpracy z liderem polskiej branży piwnej Tomasz Miler, który zazwyczaj recenzuje mocne alkohole, przygotował specjalny film pt. „Czy piwo w barach jest chrzczone wodą?”. W pubie Warzelnia, który jest jednym z kilkudziesięciu lokali w Polsce i zaledwie dwóch w Poznaniu oferujących Tyskie z tanka, bloger miał okazję obejrzeć z bliska instalacje do nalewania piwa i skorzystać z wiedzy pracowników KP na temat dostawy trunku do lokali gastronomicznych oraz konstrukcji i zabezpieczeń kegów, spełniających najwyższe standardy.

– To nie pierwszy raz, kiedy staram się odpowiedzieć na pytania nurtujące moich czytelników. Zagadnienie, które poruszyliśmy, jest silnie zakorzenionym mitem, dlatego by zweryfikować jego prawdziwość, trzeba było udać się do źródła. Wyprawa ta była interesująca i rozwiała wiele wątpliwości – mówi Tomasz Miler, autor blogów MilerPije.pl oraz MilerSzyje.pl.

Tomasz Miler

 

Bloger w materiale filmowym wyjaśnia, dlaczego ingerowanie w samą konstrukcję kega lub instalację nie jest możliwe. Sprawdza również inne hipotetyczne możliwości „chrzczenia” piwa oraz udowadnia – przedstawiając potencjalne zyski i straty – że takie działanie jest dla branży gastronomicznej po prostu nieopłacalne. Ponadto tłumaczy pochodzenie najbardziej popularnego piwnego mitu oraz powody zastrzeżeń konsumentów do jakości serwowanego w lokalach piwa. Wiele różnych czynników ma wpływ na smak spożywanego alkoholu, kilka z nich zależy od jakości usług w lokalu – dbałości o instalację, odpowiedniego szkła, sposobu nalewania piwa czy wreszcie temperatury samego napoju. Dlatego KP i Tomasz Miler zachęcają do krytycznego podejścia do tematu, a takie jest możliwe jedynie, jeśli posiada się rzetelne informacje.

::

Piwa smakowe na Facebooku

::

– Nasza firma intensywnie angażuje się w edukację i projekty mające na celu walkę z piwnymi mitami. Jeśli my tego nie zrobimy, to kto? Nasi konsumenci chcą poszerzać swoją wiedzę i mają do tego prawo. Mamy nadzieję, że dzięki temu poziom obsługi w gastronomii wzrośnie, a klienci lokali, wolni od uprzedzeń, będą czerpać większą przyjemność z właściwie zaserwowanego i dopasowanego do własnego gustu piwa – mówi Wojtek Mrugalski, kierownik ds. komunikacji Kompanii Piwowarskiej.

Wpis na temat projektu można już znaleźć na blogu MilerPije.pl. Z kolei materiał filmowy dostępny jest na kanale YouTube Tomasza Milera https://www.youtube.com/user/openbarpl

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?