Pinterest dla profesjonalistów?

Pinterest dla profesjonalistów?

Magazyn / Aktualności

Austin Philips, projektant ze Stanów Zjednoczonych, z myślą o pracownikach zajmujących się kreacją, stworzył alternatywę dla zyskującego coraz większą popularność serwisu Pinterest.

-

Wychodząc założenia, że osoby zajmujące się na co dzień projektowaniem i wzornictwem poszukują czasem bardzo specyficznych treści, Philips rozpoczął z nimi rozmowy, pytając o to, czy korzystają z Pinteresta i co o nim myślą. Okazało się, że wśród zapytanych przez niego osób panuje opinia, że Pinterest ze względu na bałagan w przedstawianych treściach jest mało funkcjonalny.

Z tego powodu, po kilkumiesięcznym okresie testów, w lutym br. uruchomiony został nowy serwis społecznościowy o nazwie Matboard, który także pozwala gromadzić treści. Usługa skierowana jest przede wszystkim do grupy zawodowców takich, jak projektanci, fotografowie czy ilustratorzy.

Serwis ma inspirować poprzez prezentowanie reklam, projektów magazynów, ilustracji, infografik oraz innych pokrewnych treści zarządzanych przez społeczność zainteresowanych użytkowników. Oprócz inspirowania, Matboard ma pomóc w udostępnianiu portfoli0, a w przyszłości także dobierać pokazywane materiały indywidualnie dla każdego użytkownika, bazując na jego guście i publikowanych materiałach.

Obecnie w serwisie umieszczonych jest ponad 2 tys. obiektów, z których niemal połowę udostępnił sam Philips. Podobnie jak w przypadku serwisu Pinterest, materiały prezentowane są na tablicach podzielonych na kategorie. Matboard można także integrować z innymi mediami społecznościowymi.

Źródło: Mashable

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.