Brief zbliża

Brief zbliża

Brief.pl / Aktualności

Lech Kaniuk, założyciel Pizzaportal.pl, zainwestował w Prowly.com. Zarówno Kaniuk, jak i Joanna Kółkowska z Szymonem Szymczykiem (założyciele Prowly) są laureatami tegorocznego rankingu 50. najbardziej kreatywnych w biznesie magazynu "Brief".

-

Lech Kaniuk jest założycielem i dyrektorem zarządzającym spółki Restaurant Partner Polska, która początkowo należała do szwedzkiej grupy OnlinePizza Norden. W kwietniu 2012 roku została przejęta przez niemieckiego inwestora Delivery Hero za kwotę 120 mln złotych. W wyniku transakcji serwis Pizzaportal.pl stał się częścią holdingu oferującego dostawę posiłków przez internet w 14. krajach na 4. kontynentach.

- Prowly.com oferuje innowacyjne rozwiązanie i mamy już wiele wspólnych pomysłów, które mają szansę zrewolucjonizować branżę public relations. Jestem przekonany, że Prowly.com będzie największą platformą w swojej kategorii – komentuje Lech Kaniuk.

::

Ranking 50. najbardziej kreatywnych w biznesie

::

Prowly.com wystartowało na przełomie listopada i grudnia 2013 roku. W projekt na etapie pomysłu zainwestował fundusz IQ Partners S.A.

- Nasza inwestycja na etapie seed posłużyła stworzeniu MVP oraz wprowadzeniu produktu na rynek. Od początku zakładaliśmy kolejne rundy finansowania w przypadku pozytywnej weryfikacji produktu. Jestem przekonany, że udział Lecha Kaniuka w projekcie Prowly.com przełoży się na dynamiczny rozwój spółki. Oprócz kapitału wnosi on swój bogaty know how i doświadczenie m.in. w zakresie prowadzenia projektów poza Polską – dodaje Maciej Hazubski, prezes IQ Partners S.A.

Strony nie ujawniają kwoty oraz skali inwestycji. Wiadomo, że zainwestowane środki przeznaczone zostaną na intensyfikację działań sprzedażowych w Polsce oraz prace developerskie związane z startem Prowly na rynkach zagranicznych.

Prowly.com to internetowa aplikacja ułatwiająca zarządzanie działaniami public relations. Jest ona skierowana zarówno do pracowników agencji PR, wewnętrznych działów PR w firmach, jak i PR-owców-freelancerów. Ułatwia zarządzanie bazami mediów oraz optymalizuje procesy tworzenia oraz dystrybucji materiałów prasowych przez profesjonalistów PR. Od momentu premiery Prowly, w aplikacji zarejestrowało się prawie 1500 użytkowników. Startup posiada już kilkudziesięciu, różnej wielkości klientów, a ich liczba rośnie z miesiąca na miesiąc. Na maj br. zaplanowana jest premiera kolejnych funkcji w aplikacji.

::

Przeczytaj też:

Powstanie polski film o startupach

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.