Brief zbliża

Brief zbliża

Brief.pl / Aktualności

Lech Kaniuk, założyciel Pizzaportal.pl, zainwestował w Prowly.com. Zarówno Kaniuk, jak i Joanna Kółkowska z Szymonem Szymczykiem (założyciele Prowly) są laureatami tegorocznego rankingu 50. najbardziej kreatywnych w biznesie magazynu "Brief".

-

Lech Kaniuk jest założycielem i dyrektorem zarządzającym spółki Restaurant Partner Polska, która początkowo należała do szwedzkiej grupy OnlinePizza Norden. W kwietniu 2012 roku została przejęta przez niemieckiego inwestora Delivery Hero za kwotę 120 mln złotych. W wyniku transakcji serwis Pizzaportal.pl stał się częścią holdingu oferującego dostawę posiłków przez internet w 14. krajach na 4. kontynentach.

- Prowly.com oferuje innowacyjne rozwiązanie i mamy już wiele wspólnych pomysłów, które mają szansę zrewolucjonizować branżę public relations. Jestem przekonany, że Prowly.com będzie największą platformą w swojej kategorii – komentuje Lech Kaniuk.

::

Ranking 50. najbardziej kreatywnych w biznesie

::

Prowly.com wystartowało na przełomie listopada i grudnia 2013 roku. W projekt na etapie pomysłu zainwestował fundusz IQ Partners S.A.

- Nasza inwestycja na etapie seed posłużyła stworzeniu MVP oraz wprowadzeniu produktu na rynek. Od początku zakładaliśmy kolejne rundy finansowania w przypadku pozytywnej weryfikacji produktu. Jestem przekonany, że udział Lecha Kaniuka w projekcie Prowly.com przełoży się na dynamiczny rozwój spółki. Oprócz kapitału wnosi on swój bogaty know how i doświadczenie m.in. w zakresie prowadzenia projektów poza Polską – dodaje Maciej Hazubski, prezes IQ Partners S.A.

Strony nie ujawniają kwoty oraz skali inwestycji. Wiadomo, że zainwestowane środki przeznaczone zostaną na intensyfikację działań sprzedażowych w Polsce oraz prace developerskie związane z startem Prowly na rynkach zagranicznych.

Prowly.com to internetowa aplikacja ułatwiająca zarządzanie działaniami public relations. Jest ona skierowana zarówno do pracowników agencji PR, wewnętrznych działów PR w firmach, jak i PR-owców-freelancerów. Ułatwia zarządzanie bazami mediów oraz optymalizuje procesy tworzenia oraz dystrybucji materiałów prasowych przez profesjonalistów PR. Od momentu premiery Prowly, w aplikacji zarejestrowało się prawie 1500 użytkowników. Startup posiada już kilkudziesięciu, różnej wielkości klientów, a ich liczba rośnie z miesiąca na miesiąc. Na maj br. zaplanowana jest premiera kolejnych funkcji w aplikacji.

::

Przeczytaj też:

Powstanie polski film o startupach

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.