Brief zbliża

Brief zbliża

Brief.pl / Aktualności

Lech Kaniuk, założyciel Pizzaportal.pl, zainwestował w Prowly.com. Zarówno Kaniuk, jak i Joanna Kółkowska z Szymonem Szymczykiem (założyciele Prowly) są laureatami tegorocznego rankingu 50. najbardziej kreatywnych w biznesie magazynu "Brief".

-

Lech Kaniuk jest założycielem i dyrektorem zarządzającym spółki Restaurant Partner Polska, która początkowo należała do szwedzkiej grupy OnlinePizza Norden. W kwietniu 2012 roku została przejęta przez niemieckiego inwestora Delivery Hero za kwotę 120 mln złotych. W wyniku transakcji serwis Pizzaportal.pl stał się częścią holdingu oferującego dostawę posiłków przez internet w 14. krajach na 4. kontynentach.

- Prowly.com oferuje innowacyjne rozwiązanie i mamy już wiele wspólnych pomysłów, które mają szansę zrewolucjonizować branżę public relations. Jestem przekonany, że Prowly.com będzie największą platformą w swojej kategorii – komentuje Lech Kaniuk.

::

Ranking 50. najbardziej kreatywnych w biznesie

::

Prowly.com wystartowało na przełomie listopada i grudnia 2013 roku. W projekt na etapie pomysłu zainwestował fundusz IQ Partners S.A.

- Nasza inwestycja na etapie seed posłużyła stworzeniu MVP oraz wprowadzeniu produktu na rynek. Od początku zakładaliśmy kolejne rundy finansowania w przypadku pozytywnej weryfikacji produktu. Jestem przekonany, że udział Lecha Kaniuka w projekcie Prowly.com przełoży się na dynamiczny rozwój spółki. Oprócz kapitału wnosi on swój bogaty know how i doświadczenie m.in. w zakresie prowadzenia projektów poza Polską – dodaje Maciej Hazubski, prezes IQ Partners S.A.

Strony nie ujawniają kwoty oraz skali inwestycji. Wiadomo, że zainwestowane środki przeznaczone zostaną na intensyfikację działań sprzedażowych w Polsce oraz prace developerskie związane z startem Prowly na rynkach zagranicznych.

Prowly.com to internetowa aplikacja ułatwiająca zarządzanie działaniami public relations. Jest ona skierowana zarówno do pracowników agencji PR, wewnętrznych działów PR w firmach, jak i PR-owców-freelancerów. Ułatwia zarządzanie bazami mediów oraz optymalizuje procesy tworzenia oraz dystrybucji materiałów prasowych przez profesjonalistów PR. Od momentu premiery Prowly, w aplikacji zarejestrowało się prawie 1500 użytkowników. Startup posiada już kilkudziesięciu, różnej wielkości klientów, a ich liczba rośnie z miesiąca na miesiąc. Na maj br. zaplanowana jest premiera kolejnych funkcji w aplikacji.

::

Przeczytaj też:

Powstanie polski film o startupach

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.