„Zaginął Ryś" - nietypowa kampania outdoorowa

„Zaginął Ryś" - nietypowa kampania outdoorowa

Brief.pl / Inspiracje

Wystartowała kampania outdoorowa „Zaginął ryś”, w ramach której w największych miastach Polski zawieszone zostały plakaty informujące o dramatycznej sytuacji rysiów nizinnych w Polsce.

-

Plakaty, przypominające ogłoszenia o zaginionych zwierzętach wieszane zwykle w sąsiedztwie, znaleźć można 
w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Krakowie na tablicach i słupach ogłoszeniowych. Celem kampanii jest poinformowanie o zagrożeniu wyginięcia rysiów nizinnych, których w Polsce jest zaledwie 40. Akcja zorganizowana jest w ramach kampanii WWF Polska na rzeczy rysiów nizinnych, odbywającej się pod hasłem „Ratuj Rysie”.

W ramach kampanii 1 proc. zorganizowano już konferencję prasową, wysyłkę kreatywną do mediów i celebrytów, dwie akcje angażujące użytkowników social media oraz toczącą się obecnie akcję „Zaginął ryś”. Na najbliższą sobotę, 12 kwietnia, zaplanowane jest czytanie bajek o rysiach przez Marcina Dorocińskiego w warszawskiej kawiarnii Kredkafe.

Tagi:

WWF

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.