„Zaginął Ryś" - nietypowa kampania outdoorowa

„Zaginął Ryś" - nietypowa kampania outdoorowa

Brief.pl / Inspiracje

Wystartowała kampania outdoorowa „Zaginął ryś”, w ramach której w największych miastach Polski zawieszone zostały plakaty informujące o dramatycznej sytuacji rysiów nizinnych w Polsce.

-

Plakaty, przypominające ogłoszenia o zaginionych zwierzętach wieszane zwykle w sąsiedztwie, znaleźć można 
w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Krakowie na tablicach i słupach ogłoszeniowych. Celem kampanii jest poinformowanie o zagrożeniu wyginięcia rysiów nizinnych, których w Polsce jest zaledwie 40. Akcja zorganizowana jest w ramach kampanii WWF Polska na rzeczy rysiów nizinnych, odbywającej się pod hasłem „Ratuj Rysie”.

W ramach kampanii 1 proc. zorganizowano już konferencję prasową, wysyłkę kreatywną do mediów i celebrytów, dwie akcje angażujące użytkowników social media oraz toczącą się obecnie akcję „Zaginął ryś”. Na najbliższą sobotę, 12 kwietnia, zaplanowane jest czytanie bajek o rysiach przez Marcina Dorocińskiego w warszawskiej kawiarnii Kredkafe.

Tagi:

WWF

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.