Zapraszamy na Łódź Jungle Web 2014

Zapraszamy na Łódź Jungle Web 2014

Brief.pl / Patronaty

Już 24 i 25 kwietnia Łódź po raz trzeci stanie się stolicą najnowszych technologii, IT, marketingu oraz mediów społecznościowych dzięki ogólnopolskiej konferencji Jungle Web. Reprezentant Brief przeprowadzi podczas imprezy jedną z prelekcji oraz warsztaty tematyczne.

-

Jest to jedyna impreza w Polsce, na której spotykają się specjaliści z branży marketingu, reklamy, social media oraz IT i nowych technologii aby podzielić swoją praktyczną wiedzą ze studentami. Jak tworzyć i promować biznes w sieci? Jak skutecznie budować i mierzyć reklamę natywną? Jak tworzyć wizerunek marki w social media? Jak tworzyć responsywne strony www lub czym jest Yammer? To tylko kilka tematów bezpłatnych warsztatów i prelekcji, które poprowadzą najlepsi specjaliści między innymi z firm Microsoft, Ericpol, ATOM, K2, Brand24 czy magazynu BRIEF.

 

Branżowi specjaliści, praktyczna wiedza, darmowe warsztaty

Tegoroczna edycja konferencji odbywa się pod hasłem ‘Web w Łeb’, które symbolizuje główną ideę Jungle Web – przekazywanie jej uczestnikom najnowszej i praktycznej wiedzy branżowej. Wśród wielu prelegentów pojawi się między innymi Rafał Madycki (Microsoft), który będzie mówił o Yammer, czyli firmowej sieci społecznościowej; Tomasz Stefko (Ericpol) zajmie się responsywnym projektowaniem stron www; Artur Roguski (Brief) poruszy popularny temat content marketingu – czym jest oraz jak go tworzyć, a Małgorzata Bogacka (ATOM) zdradzi co robić, by sklep internetowy zarabiał. Oczywiście, to tyko nieliczne tematy dwudniowych prelekcji i warsztatów, w których uczestnicy konferencji będą mogli wziąć udział. Partnerzy konferencji: ATOM Media Interaktywne, BRIEF, Digital Touch, Ericpol, IAB Polska, K2, LemonSkyJWT, Lubię To, mBank, Microsoft, NaTemat, Redmobile, SentiOne, studio PRowokacja, VML Poland będą poruszać między innymi tematy z zakresu wykorzystania danych, budowania i mierzenia reklamy natywnej, zadań community managera, automatyzacji komunikacji, budowania wizerunku marki w mediach społecznościowych, rozszerzonej rzeczywistości w mobilnych technologiach, monitoringu internetu, jakości treści w internecie, Usability czy ePR – wizerunku w sieci. Całość programu dostępna jest na stronie internetowej wydarzenia, a także na fan page’u Łódź Jungle Web.

 

Partnerem głównym tegorocznej konferencji Jungle Web jest Ericpol, natomiast partnerem kreatywnym już po raz drugi została agencja ATOM Media Interaktywne. Nad całym wydarzeniem czuwa studio PRowokacja –agencja Public Relations.

 

Nieformalna atmosfera sprzyjająca networkingowi

Organizatorzy konferencji - członkowie łódzkiego koła naukowego SKN MarkeTEAM działającego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego zapewniają, iż tak jak w latach poprzednich podczas tej dwudniowej imprezy będzie panowała niecodzienna, dżunglowa atmosfera przeplatana konkursami, poczęstunkiem dla uczestników oraz zagajnikiem chilloutowym jako idealnym miejscem do networkingu i kontaktu z ludźmi pracującymi w branży. Natomiast po każdym dniu prelekcji i warsztatów uczestnicy, jak i osoby reprezentujące firmy, będą mogły nawiązać wspólny, nieformalny kontakt podczas after party.

 

Gdzie i kiedy, czyli wszystkie najpotrzebniejsze informacje

Tegoroczna edycja Jungle Web odbędzie się 24-25 kwietnia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, ul. Matejki 22/26, Łódź, Aula A0 (poziom -1)

Udział w konferencji jest bezpłatny, a z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc na prelekcjach i warsztatach niezbędna jest wcześniejsza rejestracja na stronie www.jungleweb.pl

 

Wszystkie niezbędne i aktualne informacje o tegorocznej Jungle Web uczestnicy mogą uzyskać na oficjalnym fanpage’u www.facebook.com/LodzJungleWeb

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?