Lech Pils i agencja Tequila promują siłę Wielkopolski

Brief for Poland / Aktualności

Wiarygodni, lojalni, kreatywni, pracowici – tacy są ludzie z Wielkopolski. W zintegrowanej kampanii „Łączy nas WLKP”, przygotowanej przez agencję Tequila dla marki Lech Pils, Wielkopolanie opowiadają o tym, co czyni ich region wyjątkowym. Kampania rozpoczęła się 1 kwietnia i będzie obfitowała w serię działań do końca lata br.

-

Kampania „Łączy nas WLKP” jest pierwszą odsłoną nowej platformy kreatywnej Pils.WLKP. Działania marki mają na celu podkreślenie jej silnego związku z regionem, postrzeganego przez pryzmat nowoczesnych wartości, zaszytych w skrócie WLKP. Lech Pils, namawiając Wielkopolan do samodzielnego odczytywania skrótu, chce ich zainspirować i zachęca do wspólnego odkrywania wartości i symboli, które stanowią o mocy tego regionu. Na stronie internetowej, dedykowanej kampanii, mieszkańcy Wielkopolski mogą dodać swoją propozycję nowego znaczenia skrótu WLKP. Spośród wszystkich portretów zostanie wybranych 250, które utworzą wielką siatkę w centrum stolicy Wielkopolski. W kolejnych miesiącach kampanii zaplanowano liczne aktywacje konsumenckie.

Za koncepcję kreatywną platformy odpowiada agencja Tequila. Na potrzeby akcji „Łączy nas WLKP” agencja przygotowała spot telewizyjny, kampanię digital (w tym m.in. stronę dedykowaną kampanii, stronę marki Lech Pils oraz komunikację na Facebooku), materiały POS oraz OOH. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC, a działaniami PR Q&A Communications. 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.