Lech Pils i agencja Tequila promują siłę Wielkopolski

Brief for Poland / Aktualności

Wiarygodni, lojalni, kreatywni, pracowici – tacy są ludzie z Wielkopolski. W zintegrowanej kampanii „Łączy nas WLKP”, przygotowanej przez agencję Tequila dla marki Lech Pils, Wielkopolanie opowiadają o tym, co czyni ich region wyjątkowym. Kampania rozpoczęła się 1 kwietnia i będzie obfitowała w serię działań do końca lata br.

-

Kampania „Łączy nas WLKP” jest pierwszą odsłoną nowej platformy kreatywnej Pils.WLKP. Działania marki mają na celu podkreślenie jej silnego związku z regionem, postrzeganego przez pryzmat nowoczesnych wartości, zaszytych w skrócie WLKP. Lech Pils, namawiając Wielkopolan do samodzielnego odczytywania skrótu, chce ich zainspirować i zachęca do wspólnego odkrywania wartości i symboli, które stanowią o mocy tego regionu. Na stronie internetowej, dedykowanej kampanii, mieszkańcy Wielkopolski mogą dodać swoją propozycję nowego znaczenia skrótu WLKP. Spośród wszystkich portretów zostanie wybranych 250, które utworzą wielką siatkę w centrum stolicy Wielkopolski. W kolejnych miesiącach kampanii zaplanowano liczne aktywacje konsumenckie.

Za koncepcję kreatywną platformy odpowiada agencja Tequila. Na potrzeby akcji „Łączy nas WLKP” agencja przygotowała spot telewizyjny, kampanię digital (w tym m.in. stronę dedykowaną kampanii, stronę marki Lech Pils oraz komunikację na Facebooku), materiały POS oraz OOH. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC, a działaniami PR Q&A Communications. 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.