Value Media z nowym trenerem Google

Value Media z nowym trenerem Google

Brief.pl / Ludzie

Do zespołu domu mediowego Value Media, należącego do niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, dołączył Łukasz Plona, certyfikowany trener Google. Zajął on stanowisko Google Strategist, a do jego obowiązków będzie należało budowanie strategii SEM dla klientów agencji.

-

Łukasz Plona od 2013 roku jest jednym z 17 Certyfikowanych Trenerów Google w Polsce. Do obowiązków Plony, jako Google Strategist w Value Media, będzie należeć przede wszystkim tworzenie i realizacja strategii Klientów w Google. Będzie również ściśle współpracował z innymi specjalistami SEM w celu planowania i optymalizacji kampanii w wyszukiwarkach. Jednocześnie zajmie się bezpośrednim zarządzaniem i prowadzeniem kont Klientów m.in. takich jak: PKO Bank Polski, Netia, Neo24, Neckermann, Ergo Hestia i Jula.

- Bardzo cieszy nas fakt, że do naszego zespołu dołącza właśnie Łukasz - przyznaje Kamil Wiszowaty business development & strategy director. - Jego kompetencje oraz dotychczasowe doświadczenie wpisują się w strategię rozwoju Value Media. Dzięki obecności Łukasza mamy w swoich strukturach kolejnego certyfikowanego trenera Google. Niewątpliwie jest to korzystna sytuacja dla naszych klientów, którzy dzięki współpracy z wyspecjalizowanymi pracownikami, otrzymują sprawdzone oraz efektywne rozwiązania SEM, dostosowane do ich indywidualnych potrzeb - dodaje Wiszowaty.

Łukasz Plona od ponad 3 lat pełnił obowiązki SEM Team Leadera w wyspecjalizowanej agencji performance marketingu - Cube Group, gdzie planował, tworzył i zarządzał kampaniami w wyszukiwarkach oraz sieciach kontekstowych. Pracował dla takich klientów jak Aviva, Nazwa.pl, Lidl Polska, Avans. 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.