wp - grudzien 2016

Value Media z nowym trenerem Google

Value Media z nowym trenerem Google

Brief.pl / Ludzie

Do zespołu domu mediowego Value Media, należącego do niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, dołączył Łukasz Plona, certyfikowany trener Google. Zajął on stanowisko Google Strategist, a do jego obowiązków będzie należało budowanie strategii SEM dla klientów agencji.

-

Łukasz Plona od 2013 roku jest jednym z 17 Certyfikowanych Trenerów Google w Polsce. Do obowiązków Plony, jako Google Strategist w Value Media, będzie należeć przede wszystkim tworzenie i realizacja strategii Klientów w Google. Będzie również ściśle współpracował z innymi specjalistami SEM w celu planowania i optymalizacji kampanii w wyszukiwarkach. Jednocześnie zajmie się bezpośrednim zarządzaniem i prowadzeniem kont Klientów m.in. takich jak: PKO Bank Polski, Netia, Neo24, Neckermann, Ergo Hestia i Jula.

- Bardzo cieszy nas fakt, że do naszego zespołu dołącza właśnie Łukasz - przyznaje Kamil Wiszowaty business development & strategy director. - Jego kompetencje oraz dotychczasowe doświadczenie wpisują się w strategię rozwoju Value Media. Dzięki obecności Łukasza mamy w swoich strukturach kolejnego certyfikowanego trenera Google. Niewątpliwie jest to korzystna sytuacja dla naszych klientów, którzy dzięki współpracy z wyspecjalizowanymi pracownikami, otrzymują sprawdzone oraz efektywne rozwiązania SEM, dostosowane do ich indywidualnych potrzeb - dodaje Wiszowaty.

Łukasz Plona od ponad 3 lat pełnił obowiązki SEM Team Leadera w wyspecjalizowanej agencji performance marketingu - Cube Group, gdzie planował, tworzył i zarządzał kampaniami w wyszukiwarkach oraz sieciach kontekstowych. Pracował dla takich klientów jak Aviva, Nazwa.pl, Lidl Polska, Avans. 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.