Value Media z nowym trenerem Google

Value Media z nowym trenerem Google

Brief.pl / Ludzie

Do zespołu domu mediowego Value Media, należącego do niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, dołączył Łukasz Plona, certyfikowany trener Google. Zajął on stanowisko Google Strategist, a do jego obowiązków będzie należało budowanie strategii SEM dla klientów agencji.

-

Łukasz Plona od 2013 roku jest jednym z 17 Certyfikowanych Trenerów Google w Polsce. Do obowiązków Plony, jako Google Strategist w Value Media, będzie należeć przede wszystkim tworzenie i realizacja strategii Klientów w Google. Będzie również ściśle współpracował z innymi specjalistami SEM w celu planowania i optymalizacji kampanii w wyszukiwarkach. Jednocześnie zajmie się bezpośrednim zarządzaniem i prowadzeniem kont Klientów m.in. takich jak: PKO Bank Polski, Netia, Neo24, Neckermann, Ergo Hestia i Jula.

- Bardzo cieszy nas fakt, że do naszego zespołu dołącza właśnie Łukasz - przyznaje Kamil Wiszowaty business development & strategy director. - Jego kompetencje oraz dotychczasowe doświadczenie wpisują się w strategię rozwoju Value Media. Dzięki obecności Łukasza mamy w swoich strukturach kolejnego certyfikowanego trenera Google. Niewątpliwie jest to korzystna sytuacja dla naszych klientów, którzy dzięki współpracy z wyspecjalizowanymi pracownikami, otrzymują sprawdzone oraz efektywne rozwiązania SEM, dostosowane do ich indywidualnych potrzeb - dodaje Wiszowaty.

Łukasz Plona od ponad 3 lat pełnił obowiązki SEM Team Leadera w wyspecjalizowanej agencji performance marketingu - Cube Group, gdzie planował, tworzył i zarządzał kampaniami w wyszukiwarkach oraz sieciach kontekstowych. Pracował dla takich klientów jak Aviva, Nazwa.pl, Lidl Polska, Avans. 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.