Value Media z nowym trenerem Google

Value Media z nowym trenerem Google

Brief.pl / Ludzie

Do zespołu domu mediowego Value Media, należącego do niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, dołączył Łukasz Plona, certyfikowany trener Google. Zajął on stanowisko Google Strategist, a do jego obowiązków będzie należało budowanie strategii SEM dla klientów agencji.

-

Łukasz Plona od 2013 roku jest jednym z 17 Certyfikowanych Trenerów Google w Polsce. Do obowiązków Plony, jako Google Strategist w Value Media, będzie należeć przede wszystkim tworzenie i realizacja strategii Klientów w Google. Będzie również ściśle współpracował z innymi specjalistami SEM w celu planowania i optymalizacji kampanii w wyszukiwarkach. Jednocześnie zajmie się bezpośrednim zarządzaniem i prowadzeniem kont Klientów m.in. takich jak: PKO Bank Polski, Netia, Neo24, Neckermann, Ergo Hestia i Jula.

- Bardzo cieszy nas fakt, że do naszego zespołu dołącza właśnie Łukasz - przyznaje Kamil Wiszowaty business development & strategy director. - Jego kompetencje oraz dotychczasowe doświadczenie wpisują się w strategię rozwoju Value Media. Dzięki obecności Łukasza mamy w swoich strukturach kolejnego certyfikowanego trenera Google. Niewątpliwie jest to korzystna sytuacja dla naszych klientów, którzy dzięki współpracy z wyspecjalizowanymi pracownikami, otrzymują sprawdzone oraz efektywne rozwiązania SEM, dostosowane do ich indywidualnych potrzeb - dodaje Wiszowaty.

Łukasz Plona od ponad 3 lat pełnił obowiązki SEM Team Leadera w wyspecjalizowanej agencji performance marketingu - Cube Group, gdzie planował, tworzył i zarządzał kampaniami w wyszukiwarkach oraz sieciach kontekstowych. Pracował dla takich klientów jak Aviva, Nazwa.pl, Lidl Polska, Avans. 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.