Facebook zyskuje użytkowników mobilnych

Facebook zyskuje użytkowników mobilnych

Brief.pl / Aktualności

Według badań Nielsena rośnie w USA liczba użytkowników mobilnych Facebooka.

-

Odbywa się to kosztem użytkowników korzystających z najpopularniejszej platformy społecznościowej poprzez tradycyjne komputery. Raport Nielsena pokazuje, że użytkownicy zmieniają swoje przyzwyczajenia i sposób korzystania z Facebooka, poprzez coraz częstsze logowanie się za pomocą telefonów i tabletów.

W marcu 2013 przeciętny  użytkownik Facebooka w USA spędzał na nim 6 godzin i 49 minut będąc zalogowanym na urządzeniach mobilnych. Dla osób korzystających z Facebooka za pomocą komputerów wynik jest niższy o 5 minut. Warto przypomnieć. że w marcu 2012 użytkownicy komputerów spędzali na Facebook 25 minut wiecej niż obecnie (7 godzin i 9 minut).

O rosnącej popularności Facebooka na urządzeniach mobilnych świadczy również fakt, iż w marcu 2013 w USA zanotowano 99 milionów unikalnych użytkowników, korzystających z portalu poprzez aplikacje (Android oraz iOS).  Jest to wzrost 37 milionów w porównaniu do marca 2012.

Jedyne co może martwić to spadek ogólnej liczby użytkowników Facebook w USA w przeciągu ostatniego roku o 10 milionów (ze 152 do 142).

Z której wersji częściej korzystacie: mobilnej czy przeglądarkowej?

Zobacz inne polecane artykuły

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Brief.pl / Aktualności

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA
Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Paweł Kowalewski, pełniący stanowisko Global Vice President objął dodatkowo stanowisko VP Area Director Europe. Paweł jest jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA i w dalszym ciągu odpowiadać będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie. Nowe obowiązki objął w niedzielę podczas IAA Executive Committee Meeting w Cannes.