Facebook zyskuje użytkowników mobilnych

Facebook zyskuje użytkowników mobilnych

Brief.pl / Aktualności

Według badań Nielsena rośnie w USA liczba użytkowników mobilnych Facebooka.

-

Odbywa się to kosztem użytkowników korzystających z najpopularniejszej platformy społecznościowej poprzez tradycyjne komputery. Raport Nielsena pokazuje, że użytkownicy zmieniają swoje przyzwyczajenia i sposób korzystania z Facebooka, poprzez coraz częstsze logowanie się za pomocą telefonów i tabletów.

W marcu 2013 przeciętny  użytkownik Facebooka w USA spędzał na nim 6 godzin i 49 minut będąc zalogowanym na urządzeniach mobilnych. Dla osób korzystających z Facebooka za pomocą komputerów wynik jest niższy o 5 minut. Warto przypomnieć. że w marcu 2012 użytkownicy komputerów spędzali na Facebook 25 minut wiecej niż obecnie (7 godzin i 9 minut).

O rosnącej popularności Facebooka na urządzeniach mobilnych świadczy również fakt, iż w marcu 2013 w USA zanotowano 99 milionów unikalnych użytkowników, korzystających z portalu poprzez aplikacje (Android oraz iOS).  Jest to wzrost 37 milionów w porównaniu do marca 2012.

Jedyne co może martwić to spadek ogólnej liczby użytkowników Facebook w USA w przeciągu ostatniego roku o 10 milionów (ze 152 do 142).

Z której wersji częściej korzystacie: mobilnej czy przeglądarkowej?

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.