Facebook zyskuje użytkowników mobilnych

Facebook zyskuje użytkowników mobilnych

Brief.pl / Aktualności

Według badań Nielsena rośnie w USA liczba użytkowników mobilnych Facebooka.

-

Odbywa się to kosztem użytkowników korzystających z najpopularniejszej platformy społecznościowej poprzez tradycyjne komputery. Raport Nielsena pokazuje, że użytkownicy zmieniają swoje przyzwyczajenia i sposób korzystania z Facebooka, poprzez coraz częstsze logowanie się za pomocą telefonów i tabletów.

W marcu 2013 przeciętny  użytkownik Facebooka w USA spędzał na nim 6 godzin i 49 minut będąc zalogowanym na urządzeniach mobilnych. Dla osób korzystających z Facebooka za pomocą komputerów wynik jest niższy o 5 minut. Warto przypomnieć. że w marcu 2012 użytkownicy komputerów spędzali na Facebook 25 minut wiecej niż obecnie (7 godzin i 9 minut).

O rosnącej popularności Facebooka na urządzeniach mobilnych świadczy również fakt, iż w marcu 2013 w USA zanotowano 99 milionów unikalnych użytkowników, korzystających z portalu poprzez aplikacje (Android oraz iOS).  Jest to wzrost 37 milionów w porównaniu do marca 2012.

Jedyne co może martwić to spadek ogólnej liczby użytkowników Facebook w USA w przeciągu ostatniego roku o 10 milionów (ze 152 do 142).

Z której wersji częściej korzystacie: mobilnej czy przeglądarkowej?

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.