Marek Rolf w Equinox Polska

Marek Rolf w Equinox Polska

Brief.pl / Ludzie

1 kwietnia br. do niezależnego domu mediowego Equinox Polska, który jest częścią grupy komunikacyjnej Group One, dołączył Marek Rolf. Objął on stanowisko head of digital i będzie odpowiadał za tworzenie i realizację komunikacji w mediach cyfrowych, integrację działań digital całej firmy, planowanie strategii działań interaktywnych dla klientów agencji, optymalizację potencjału digital w ramach zasobów Group One.

-

Marek Rolf z branżą Digital związany jest od 2006 roku. Pracę rozpoczynał jako Interactive Media Planner w ZenithOptimedia, gdzie współtworzył dział interaktywny - Zed Digital. W czasie pracy dla domu mediowego wyspecjalizował się w buyingu interaktywnym. W 2011 roku zasilił szeregi managerów Wirtualnej Polski, gdzie przez dwa lata kierował działem sprzedaży dla sieci reklamowej AdTotal, która poza standardową powierzchnią display, specjalizowała się w realizacji kampanii SEM, WOMM, Social oraz Mobile. Wspólnie ze swoimi zespołem aktywnie tworzył strategie marketingowe, wykorzystujące szeroki wachlarz produktów sieci. W WP kierował również działem klientów indywidualnych, był odpowiedzialny za obsługę bezpośrednich i kluczowych kontrahentów. Współpracował m.in. z Hewlett-Packard, British Airways, HTC, Vectra, Eden Springs, Eurozet, TVP.

W domu mediowym Equinox Polska zajmie się tworzeniem i wdrażaniem strategii digital dla klientów, nadzorem planowania i zakupem mediów online, szukaniem optymalnych rozwiązań digital przy wykorzystaniu zasobów wszystkich spółek Group One. Do jego obowiązków należy również koordynacja działań niestandardowych w zakresie mobile'u, mediów społecznościowych oraz performance marketingu. Jednocześnie Marek Rolf będzie wspierał kampanie realizowane dla klientów w ramach komunikacji internetowej. 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.