wp - grudzien 2016

Marek Rolf w Equinox Polska

Marek Rolf w Equinox Polska

Brief.pl / Ludzie

1 kwietnia br. do niezależnego domu mediowego Equinox Polska, który jest częścią grupy komunikacyjnej Group One, dołączył Marek Rolf. Objął on stanowisko head of digital i będzie odpowiadał za tworzenie i realizację komunikacji w mediach cyfrowych, integrację działań digital całej firmy, planowanie strategii działań interaktywnych dla klientów agencji, optymalizację potencjału digital w ramach zasobów Group One.

-

Marek Rolf z branżą Digital związany jest od 2006 roku. Pracę rozpoczynał jako Interactive Media Planner w ZenithOptimedia, gdzie współtworzył dział interaktywny - Zed Digital. W czasie pracy dla domu mediowego wyspecjalizował się w buyingu interaktywnym. W 2011 roku zasilił szeregi managerów Wirtualnej Polski, gdzie przez dwa lata kierował działem sprzedaży dla sieci reklamowej AdTotal, która poza standardową powierzchnią display, specjalizowała się w realizacji kampanii SEM, WOMM, Social oraz Mobile. Wspólnie ze swoimi zespołem aktywnie tworzył strategie marketingowe, wykorzystujące szeroki wachlarz produktów sieci. W WP kierował również działem klientów indywidualnych, był odpowiedzialny za obsługę bezpośrednich i kluczowych kontrahentów. Współpracował m.in. z Hewlett-Packard, British Airways, HTC, Vectra, Eden Springs, Eurozet, TVP.

W domu mediowym Equinox Polska zajmie się tworzeniem i wdrażaniem strategii digital dla klientów, nadzorem planowania i zakupem mediów online, szukaniem optymalnych rozwiązań digital przy wykorzystaniu zasobów wszystkich spółek Group One. Do jego obowiązków należy również koordynacja działań niestandardowych w zakresie mobile'u, mediów społecznościowych oraz performance marketingu. Jednocześnie Marek Rolf będzie wspierał kampanie realizowane dla klientów w ramach komunikacji internetowej. 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.