Marek Rolf w Equinox Polska

Marek Rolf w Equinox Polska

Brief.pl / Ludzie

1 kwietnia br. do niezależnego domu mediowego Equinox Polska, który jest częścią grupy komunikacyjnej Group One, dołączył Marek Rolf. Objął on stanowisko head of digital i będzie odpowiadał za tworzenie i realizację komunikacji w mediach cyfrowych, integrację działań digital całej firmy, planowanie strategii działań interaktywnych dla klientów agencji, optymalizację potencjału digital w ramach zasobów Group One.

-

Marek Rolf z branżą Digital związany jest od 2006 roku. Pracę rozpoczynał jako Interactive Media Planner w ZenithOptimedia, gdzie współtworzył dział interaktywny - Zed Digital. W czasie pracy dla domu mediowego wyspecjalizował się w buyingu interaktywnym. W 2011 roku zasilił szeregi managerów Wirtualnej Polski, gdzie przez dwa lata kierował działem sprzedaży dla sieci reklamowej AdTotal, która poza standardową powierzchnią display, specjalizowała się w realizacji kampanii SEM, WOMM, Social oraz Mobile. Wspólnie ze swoimi zespołem aktywnie tworzył strategie marketingowe, wykorzystujące szeroki wachlarz produktów sieci. W WP kierował również działem klientów indywidualnych, był odpowiedzialny za obsługę bezpośrednich i kluczowych kontrahentów. Współpracował m.in. z Hewlett-Packard, British Airways, HTC, Vectra, Eden Springs, Eurozet, TVP.

W domu mediowym Equinox Polska zajmie się tworzeniem i wdrażaniem strategii digital dla klientów, nadzorem planowania i zakupem mediów online, szukaniem optymalnych rozwiązań digital przy wykorzystaniu zasobów wszystkich spółek Group One. Do jego obowiązków należy również koordynacja działań niestandardowych w zakresie mobile'u, mediów społecznościowych oraz performance marketingu. Jednocześnie Marek Rolf będzie wspierał kampanie realizowane dla klientów w ramach komunikacji internetowej. 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.