Marek Rolf w Equinox Polska

Marek Rolf w Equinox Polska

Brief.pl / Ludzie

1 kwietnia br. do niezależnego domu mediowego Equinox Polska, który jest częścią grupy komunikacyjnej Group One, dołączył Marek Rolf. Objął on stanowisko head of digital i będzie odpowiadał za tworzenie i realizację komunikacji w mediach cyfrowych, integrację działań digital całej firmy, planowanie strategii działań interaktywnych dla klientów agencji, optymalizację potencjału digital w ramach zasobów Group One.

-

Marek Rolf z branżą Digital związany jest od 2006 roku. Pracę rozpoczynał jako Interactive Media Planner w ZenithOptimedia, gdzie współtworzył dział interaktywny - Zed Digital. W czasie pracy dla domu mediowego wyspecjalizował się w buyingu interaktywnym. W 2011 roku zasilił szeregi managerów Wirtualnej Polski, gdzie przez dwa lata kierował działem sprzedaży dla sieci reklamowej AdTotal, która poza standardową powierzchnią display, specjalizowała się w realizacji kampanii SEM, WOMM, Social oraz Mobile. Wspólnie ze swoimi zespołem aktywnie tworzył strategie marketingowe, wykorzystujące szeroki wachlarz produktów sieci. W WP kierował również działem klientów indywidualnych, był odpowiedzialny za obsługę bezpośrednich i kluczowych kontrahentów. Współpracował m.in. z Hewlett-Packard, British Airways, HTC, Vectra, Eden Springs, Eurozet, TVP.

W domu mediowym Equinox Polska zajmie się tworzeniem i wdrażaniem strategii digital dla klientów, nadzorem planowania i zakupem mediów online, szukaniem optymalnych rozwiązań digital przy wykorzystaniu zasobów wszystkich spółek Group One. Do jego obowiązków należy również koordynacja działań niestandardowych w zakresie mobile'u, mediów społecznościowych oraz performance marketingu. Jednocześnie Marek Rolf będzie wspierał kampanie realizowane dla klientów w ramach komunikacji internetowej. 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.