Alior Bank najlepszym bankiem w Polsce

Alior Bank najlepszym bankiem w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Magazyn Global Finance uhonorował Alior Bank tytułem „Najlepszego Banku w Polsce” w ramach corocznego rankingu najlepszych instytucji finansowych z krajów rozwijających się.

-

Już od 21 lat magazyn Global Finance wręcza nagrody najlepszym bankom działającym na rynkach rozwijających się: Ameryki Południowej, Europy Środkowo-Wschodniej, Azji i Pacyfiku oraz Afryki. W tym roku tytuł „Najlepszego Banku w Polsce” otrzymał Alior Bank. Tegorocznymi laureatami z Europy Środkowo-Wschodniej zostały także m.in. z Estonii Nordea Bank Estonia, z Łotwy Nordea Bank Łotwa, z Rosji Sberbank, z Serbii Raiffeisen Bank Serbia, z Turcji Akbank, z Ukrainy PrivatBank oraz z Węgier OTP Bank.

- Mimo coraz trudniejszych warunków rynkowych, spowolnienia gospodarczego i zmienności rynków, nagrodzone banki są gwiazdami bankowości - powiedział Joseph D. Giarraputo, wydawca i redaktor naczelny Global Finance. - Banki, które zostały wyróżnione przez Magazyn Global Finance, mogą nie należeć do największych lub najdłuższej działających, ale najlepiej dopasowują produkty i usługi do specyfiki rynków na których działają.

Nagrody Global Finance przyznawane są na podstawie badania ankietowego oraz ocen konsultantów i analityków rynku bankowego. Dokonując wyboru laureatów, kapituła konkursu „World’s Best Emerging Markets Bank in Central and Eastern Europe” ocenia instytucje finansowe pod względem wzrostu aktywów, osiąganych wyników finansowych, partnerstw strategicznych, jakości obsługi klienta, konkurencyjności cenowej oraz innowacyjności oferowanych produktów i usług.

Global Finance jest wiodącym międzynarodowym magazynem finansowym, który został założony w 1987 r. i ma siedzibę w Nowym Jorku oraz biura w Londynie, Rio de Janeiro i Mediolanie. Magazyn posiada czytelników w 180 krajach i jest cennym źródłem informacji wspomagających podejmowanie decyzji inwestycyjnych i strategicznych dla zarządzających instytucjami finansowymi na całym świecie. Na łamach miesięcznika publikowane są analizy i informacje dotyczące bankowości, rynków kapitałowych, fuzji i przejęć, a także finansów przedsiębiorstw i zarządzania aktywami oraz zarządzania ryzykiem inwestycyjnym.

Nagroda miesięcznika Global Finance to kolejne wyróżnienie przyznane Alior Bankowi przez międzynarodowych specjalistów z dziedziny bankowości. W 2013 r. Bank otrzymał m.in. nagrody „BAI - Finacle Global Banking Innovation Award” i „Banking Technology Awards” oraz został dwukrotnie uhonorowany tytułem „Najlepszy Bank w Polsce” przez redakcje prestiżowych magazynów Euromoney oraz The Banker (Financial Times Ltd.).

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?