Agencja Peppermint wybiera Klienta!

Brief.pl / Inspiracje

„Wybieramy Klienta” – pod takim hasłem rozpoczęła się akcja reklamowa, stworzona przez agencję kreatywną Peppermint. Ma ona charakter konkursu,a nagrodą jest darmowa realizacja kampanii online o wartości 30 tysięcy złotych.

-

Akcja skierowana jest do marketerów, z którymi agencja współpracowała oraz do wszystkich nowych, potencjalnych klientów. Wszystkie szczegóły dotyczące kampanii odnaleźć można na stronie wybieramyklienta.pl

- Postanowiliśmy odwrócić sytuację i postawić się w roli klienta, który rozpisuje przetarg, z tą jednak różnicą, że to my opracujemy strategię, koncept kreatywny i pięć różnych formatów reklamowych dla klienta, którego wyłonimy w drodze konkursu – wyjaśnia Bartek Cymer, dyrektor zarządzających w agencji Peppermint. – Pomożemy również przygotować media plan, jednak koszty jego zakupu będą po stronie marketera.

Aby wziąć udział w konkursie, należy wypełnić ankietę konkursową. Ma ona formę krótkiego, dowcipnego testu i jest dostępna na stronie internetowej kampanii. Wypełnione ankiety zostaną ocenione przez specjalnie powołaną Komisję Konkursową, składająca się ze Specjalisty ds. Czytania w Myślach, Specjalisty ds. Powiększania i Zmniejszania, Specjalisty ds. Kreacji – Sekcja Sprinterska, Specjalisty ds. Implementacji Poprawek oraz Specjalisty ds. Niebieskiego, zajmującego samodzielne, jednoosobowe stanowisko. Spośród nadesłanych ankiet komisja wybierze jedną, w której znajdzie najciekawsze i najbardziej pomysłowe odpowiedzi. 

Termin zgłoszeń mija 31 maja 2014. Następnie Komisja Konkursowa będzie miała miesiąc na wyłonienie zwycięzcy, dla którego agencja Peppermint przygotuje projekt kampanii internetowej o wartości 30 tysięcy złotych.

 

Tagi:

Peppermint

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.