Agencja Peppermint wybiera Klienta!

Brief.pl / Inspiracje

„Wybieramy Klienta” – pod takim hasłem rozpoczęła się akcja reklamowa, stworzona przez agencję kreatywną Peppermint. Ma ona charakter konkursu,a nagrodą jest darmowa realizacja kampanii online o wartości 30 tysięcy złotych.

-

Akcja skierowana jest do marketerów, z którymi agencja współpracowała oraz do wszystkich nowych, potencjalnych klientów. Wszystkie szczegóły dotyczące kampanii odnaleźć można na stronie wybieramyklienta.pl

- Postanowiliśmy odwrócić sytuację i postawić się w roli klienta, który rozpisuje przetarg, z tą jednak różnicą, że to my opracujemy strategię, koncept kreatywny i pięć różnych formatów reklamowych dla klienta, którego wyłonimy w drodze konkursu – wyjaśnia Bartek Cymer, dyrektor zarządzających w agencji Peppermint. – Pomożemy również przygotować media plan, jednak koszty jego zakupu będą po stronie marketera.

Aby wziąć udział w konkursie, należy wypełnić ankietę konkursową. Ma ona formę krótkiego, dowcipnego testu i jest dostępna na stronie internetowej kampanii. Wypełnione ankiety zostaną ocenione przez specjalnie powołaną Komisję Konkursową, składająca się ze Specjalisty ds. Czytania w Myślach, Specjalisty ds. Powiększania i Zmniejszania, Specjalisty ds. Kreacji – Sekcja Sprinterska, Specjalisty ds. Implementacji Poprawek oraz Specjalisty ds. Niebieskiego, zajmującego samodzielne, jednoosobowe stanowisko. Spośród nadesłanych ankiet komisja wybierze jedną, w której znajdzie najciekawsze i najbardziej pomysłowe odpowiedzi. 

Termin zgłoszeń mija 31 maja 2014. Następnie Komisja Konkursowa będzie miała miesiąc na wyłonienie zwycięzcy, dla którego agencja Peppermint przygotuje projekt kampanii internetowej o wartości 30 tysięcy złotych.

 

Tagi:

Peppermint

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.