Agencja Peppermint wybiera Klienta!

Brief.pl / Inspiracje

„Wybieramy Klienta” – pod takim hasłem rozpoczęła się akcja reklamowa, stworzona przez agencję kreatywną Peppermint. Ma ona charakter konkursu,a nagrodą jest darmowa realizacja kampanii online o wartości 30 tysięcy złotych.

-

Akcja skierowana jest do marketerów, z którymi agencja współpracowała oraz do wszystkich nowych, potencjalnych klientów. Wszystkie szczegóły dotyczące kampanii odnaleźć można na stronie wybieramyklienta.pl

- Postanowiliśmy odwrócić sytuację i postawić się w roli klienta, który rozpisuje przetarg, z tą jednak różnicą, że to my opracujemy strategię, koncept kreatywny i pięć różnych formatów reklamowych dla klienta, którego wyłonimy w drodze konkursu – wyjaśnia Bartek Cymer, dyrektor zarządzających w agencji Peppermint. – Pomożemy również przygotować media plan, jednak koszty jego zakupu będą po stronie marketera.

Aby wziąć udział w konkursie, należy wypełnić ankietę konkursową. Ma ona formę krótkiego, dowcipnego testu i jest dostępna na stronie internetowej kampanii. Wypełnione ankiety zostaną ocenione przez specjalnie powołaną Komisję Konkursową, składająca się ze Specjalisty ds. Czytania w Myślach, Specjalisty ds. Powiększania i Zmniejszania, Specjalisty ds. Kreacji – Sekcja Sprinterska, Specjalisty ds. Implementacji Poprawek oraz Specjalisty ds. Niebieskiego, zajmującego samodzielne, jednoosobowe stanowisko. Spośród nadesłanych ankiet komisja wybierze jedną, w której znajdzie najciekawsze i najbardziej pomysłowe odpowiedzi. 

Termin zgłoszeń mija 31 maja 2014. Następnie Komisja Konkursowa będzie miała miesiąc na wyłonienie zwycięzcy, dla którego agencja Peppermint przygotuje projekt kampanii internetowej o wartości 30 tysięcy złotych.

 

Tagi:

Peppermint

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

Brief.pl / Aktualności

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak
E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

W ostatnich latach przeciętne tempo życia wielu Polaków diametralnie się zmieniło. Większość rzeczy robimy w pośpiechu i cierpimy na nieustanny brak czasu. Wraz z rozwojem nowych technologii na popularności zyskały e-zakupy, które pozwalają zaoszczędzić czas. Z badań wynika, że 39 proc. Polaków robi zakupy przez internet w niedzielę z powodu braku czasu w tygodniu. Aż 78 proc. respondentów deklaruje, że nie powinno być żadnych ograniczeń w niedzielnym e-handlu. Rozwiązania z rynku e-commerce odzwierciedlają oczekiwania konsumentów, którzy coraz chętniej kupują przez internet. Co ciekawe konsumenci online nie tylko kupują ubrania czy elektronikę, ale również produkty spożywcze. Co na to ustawodawcy? Czy serwery e-sklepów zostaną wyłączone?