Największe wydarzenie warsztatowe z online marketingu

Największe wydarzenie warsztatowe z online marketingu

Brief.pl / Patronaty

Zapraszamy na dwa dni zgłębiania praktycznej wiedzy z zakresu marketingu, reklamy, komunikacji, social media, mobile i ecommerce. Każdy uczestnik w ramach wejściówki będzie mógł wziąć udział w aż czterech warsztatach z kilkudziesięciu przygotowanych przez doświadczonych prowadzących.

-

Warsztaty skierowane są do praktyków marketingu, osób związanych z branżą mobile, social media, ecommerce i reklamową.

Digital Marketing Workshop Days podzielony jest na 4 ścieżki tematyczne. Standardowa wejściówka upoważnia do wzięcia udziału w czterech warsztatach. Uczestnik nie musi trzymać się sugerowanej przez organizatora ścieżki. Może się zapisać na co tylko zechce.

Wśród warsztatów jest m.in. 8 związanych z komunikacją i reklamą, w tym m.in.: Marketing Kobiecy, SEO dla marketera, Skuteczna komunikacja w kanale YouTube.

Specjaliści z zakresu e-commerce będą mogli pogłębić swoją wiedzę na 9 warsztatach poruszających zagadnienia nowoczesnych strategii lead generation, sposobów na zwiększenie konwersji, poprawie usability witryn oraz dotyczących narzędzi Google: Analytics i AdWords.

Budujący społeczności będą mieli okazje zwiększyć swoje kompetencje dzięki 9 warsztatom związanych z social media oraz budową wizerunku. Uczestnicy nauczą się Facebookowej reklamy i komunikacji z ekspertami z centrali Facebook EMEA z Dublina, a marketingu na LinkdeIn wraz z Dyrektor Sprzedaży Business Ad Network.

Na marketerów i specjalistów zainteresowanych rynkiem mobilnym czeka natomiast 7 warsztatów dotyczących tego dynamicznie rozwijającego się kanału dotarcia. Uczestnicy nauczą się budować strategię mobilną oraz aplikacje mobilne. Dowiedzą się wszystkiego o mobile marketingu wraz z ekspertem SMSapi. Zbudują idealnie responsywne witryny dzięki wiedzy przekazanej przez KKVlab, firmy specjalizującej się w usability witryn i aplikacji.

Prowadzący to eksperci i praktycy marketingu. Wśród nich m.in. Karol Karpiński z Facebooka, Ewa Betkier z Business Ad Network, Katarzyna Pawlikowska z Garden of Words czy Wiktor Łyczko z generujleady.pl.

Więcej informacji o wydarzeniu, szczegółowy program oraz listę warsztatów znaleźć można na stronie konferencji Digital Marketing Workshop Days>>>

::

Magazyn Brief jest patronem wydarzenia.

Ukończenie każdego warsztatu potwierdzone certyfikatem internetSTANDARD!

 

Zarezerwuj miejsce już teraz!>>>

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.