Największe wydarzenie warsztatowe z online marketingu

Największe wydarzenie warsztatowe z online marketingu

Brief.pl / Patronaty

Zapraszamy na dwa dni zgłębiania praktycznej wiedzy z zakresu marketingu, reklamy, komunikacji, social media, mobile i ecommerce. Każdy uczestnik w ramach wejściówki będzie mógł wziąć udział w aż czterech warsztatach z kilkudziesięciu przygotowanych przez doświadczonych prowadzących.

-

Warsztaty skierowane są do praktyków marketingu, osób związanych z branżą mobile, social media, ecommerce i reklamową.

Digital Marketing Workshop Days podzielony jest na 4 ścieżki tematyczne. Standardowa wejściówka upoważnia do wzięcia udziału w czterech warsztatach. Uczestnik nie musi trzymać się sugerowanej przez organizatora ścieżki. Może się zapisać na co tylko zechce.

Wśród warsztatów jest m.in. 8 związanych z komunikacją i reklamą, w tym m.in.: Marketing Kobiecy, SEO dla marketera, Skuteczna komunikacja w kanale YouTube.

Specjaliści z zakresu e-commerce będą mogli pogłębić swoją wiedzę na 9 warsztatach poruszających zagadnienia nowoczesnych strategii lead generation, sposobów na zwiększenie konwersji, poprawie usability witryn oraz dotyczących narzędzi Google: Analytics i AdWords.

Budujący społeczności będą mieli okazje zwiększyć swoje kompetencje dzięki 9 warsztatom związanych z social media oraz budową wizerunku. Uczestnicy nauczą się Facebookowej reklamy i komunikacji z ekspertami z centrali Facebook EMEA z Dublina, a marketingu na LinkdeIn wraz z Dyrektor Sprzedaży Business Ad Network.

Na marketerów i specjalistów zainteresowanych rynkiem mobilnym czeka natomiast 7 warsztatów dotyczących tego dynamicznie rozwijającego się kanału dotarcia. Uczestnicy nauczą się budować strategię mobilną oraz aplikacje mobilne. Dowiedzą się wszystkiego o mobile marketingu wraz z ekspertem SMSapi. Zbudują idealnie responsywne witryny dzięki wiedzy przekazanej przez KKVlab, firmy specjalizującej się w usability witryn i aplikacji.

Prowadzący to eksperci i praktycy marketingu. Wśród nich m.in. Karol Karpiński z Facebooka, Ewa Betkier z Business Ad Network, Katarzyna Pawlikowska z Garden of Words czy Wiktor Łyczko z generujleady.pl.

Więcej informacji o wydarzeniu, szczegółowy program oraz listę warsztatów znaleźć można na stronie konferencji Digital Marketing Workshop Days>>>

::

Magazyn Brief jest patronem wydarzenia.

Ukończenie każdego warsztatu potwierdzone certyfikatem internetSTANDARD!

 

Zarezerwuj miejsce już teraz!>>>

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.