Największe wydarzenie warsztatowe z online marketingu

Największe wydarzenie warsztatowe z online marketingu

Brief.pl / Patronaty

Zapraszamy na dwa dni zgłębiania praktycznej wiedzy z zakresu marketingu, reklamy, komunikacji, social media, mobile i ecommerce. Każdy uczestnik w ramach wejściówki będzie mógł wziąć udział w aż czterech warsztatach z kilkudziesięciu przygotowanych przez doświadczonych prowadzących.

-

Warsztaty skierowane są do praktyków marketingu, osób związanych z branżą mobile, social media, ecommerce i reklamową.

Digital Marketing Workshop Days podzielony jest na 4 ścieżki tematyczne. Standardowa wejściówka upoważnia do wzięcia udziału w czterech warsztatach. Uczestnik nie musi trzymać się sugerowanej przez organizatora ścieżki. Może się zapisać na co tylko zechce.

Wśród warsztatów jest m.in. 8 związanych z komunikacją i reklamą, w tym m.in.: Marketing Kobiecy, SEO dla marketera, Skuteczna komunikacja w kanale YouTube.

Specjaliści z zakresu e-commerce będą mogli pogłębić swoją wiedzę na 9 warsztatach poruszających zagadnienia nowoczesnych strategii lead generation, sposobów na zwiększenie konwersji, poprawie usability witryn oraz dotyczących narzędzi Google: Analytics i AdWords.

Budujący społeczności będą mieli okazje zwiększyć swoje kompetencje dzięki 9 warsztatom związanych z social media oraz budową wizerunku. Uczestnicy nauczą się Facebookowej reklamy i komunikacji z ekspertami z centrali Facebook EMEA z Dublina, a marketingu na LinkdeIn wraz z Dyrektor Sprzedaży Business Ad Network.

Na marketerów i specjalistów zainteresowanych rynkiem mobilnym czeka natomiast 7 warsztatów dotyczących tego dynamicznie rozwijającego się kanału dotarcia. Uczestnicy nauczą się budować strategię mobilną oraz aplikacje mobilne. Dowiedzą się wszystkiego o mobile marketingu wraz z ekspertem SMSapi. Zbudują idealnie responsywne witryny dzięki wiedzy przekazanej przez KKVlab, firmy specjalizującej się w usability witryn i aplikacji.

Prowadzący to eksperci i praktycy marketingu. Wśród nich m.in. Karol Karpiński z Facebooka, Ewa Betkier z Business Ad Network, Katarzyna Pawlikowska z Garden of Words czy Wiktor Łyczko z generujleady.pl.

Więcej informacji o wydarzeniu, szczegółowy program oraz listę warsztatów znaleźć można na stronie konferencji Digital Marketing Workshop Days>>>

::

Magazyn Brief jest patronem wydarzenia.

Ukończenie każdego warsztatu potwierdzone certyfikatem internetSTANDARD!

 

Zarezerwuj miejsce już teraz!>>>

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.